loading...

دنیای سلامت

hamid بازدید : 97 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

مهاجرت به کانادا در زمان شیوع کرونا

آیا در زمان شیوع کرونا برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟

مهاجرت به کانادا حتی در زمان شیوع کرونا هم یک گزینه بسیار قابل تامل و جذاب برای کسانی است که به فکر مهاجرت و افزایش کیفیت زندگی خویش هستند.

این روزها به خاطر شرایط بحرانی شیوع ویروس COVID_19، از مردم خواسته شده است در خانه‌های خود بمانند و بسیاری از مرزها برای سفرهای غیر ضروری بسته شده است. اما این به این معنی نیست که سیستم مهاجرت کشور کانادا بسته شده یا اینکه چنانچه از قبل قصد مهاجرت به این کشور را داشته‌اید، فعلاً از اقدام خود منصرف شوید.

در این مقاله با ارائه ۵ دلیل نشان خواهیم داد که همچنان می توانید و حتی بایستی زودتر برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایید:

1- نیاز کانادا به مهاجر

کمتر از یک هفته قبل از شیوع COVID-19، دولت فدرال، چشم انداز برنامه مهاجرتی خود برای ۳ سال آینده را مطرح کرد که طی آن پذیرای بیش از ۱ میلیون مهاجر در ۳ سال آتی خواهد بود.

نیاز این کشور به مهاجر، به خصوص گروه‌های اقتصادی، چیزی نیست که یک شبه تغییر کند. وقتی بحران COVID-19  تحت کنترل درآمد و اقتصاد رو به بهبود رفت، دولت کانادا همچنان برای افزایش جمعیت، پایین آمدن میانگین سنی و رونق بازار کار رو به مهاجرین خواهد آورد. بنابر این حتی در زمان شیوع کرونا نیز باید برای مهاجرت به کانادا تمهیدایتی پیش بینی گردد.

بسته به اینکه بحران تا چه حد در سال جاری مهار شود، ممکن است هدف دولت در سال ۲۰۲۰ کاملا محقق نشود؛ اما انتظار آن می‌رود که کانادا روال مهاجرپذیری خود را با سرعت بیشتری در سال ۲۰۲۱ از سر گیرد.

2- زمان بر بودن پروسه مهاجرت به کانادا

پروسه مهاجرت به کانادا در خوشبینانه ترین حالت ممکن آن حداقل ۶ ماه به طول میانجامد. علاوه بر اینکه، بسیاری از پرونده‌ها که در خلال بحران این روزها متوقف یا روند بررسی آن‌ها کند شده است، به حجم پرونده‌های مهاجرت بعد از این دوران نیز افزوده خواهد شد.

به عبارتی شما اگر همین امروز هم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید تا پیش از پایان یافتن این بحران قادر به ورود نیستید؛ پس همان‌طور که پیش از این هم تاکید می‌کردیم فرصت را از دست ندهید؛ هر چه زودتر دست به کار شوید، زودتر در کانادا خواهید بود.

3- سخت‌گیری کمتر برای دارندگان مجوز کار در کانادا

آن دسته از نیروهای کار که درحال حاضر با ویزای کار مشغول هستند، در صورتی که قصد اقامت طولانی‌تر در کانادا داشته باشند، باید هر چه سریع تر برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند و خوشبختانه به خاطر شرایط موجود سخت گیری چندانی در این موارد وجود نخواهد داشت.

4- آمادگی کانادا برای بهبود سریع پس از این بحران

دولت فدرال کانادا، تمهیدات گسترده ای را فراهم کرده تا در طی این بحران تمام کسانی که به نوعی از این شرایط متضرر شده‌اند، کمترین آسیب را ببینند. این اقدامات در حالیکه در حال حاضر بسیار حائز اهمیت است، نوید این را می‌دهد که کانادا پس از خروج از این بحران به سرعت رو به بهبود خواهد رفت. بنابراین اقدام به مهاجرت به کانادا در زمان شیوع کرونا در واقع اقدامی هوشمندانه برای بهره گیری از این فرصت‌هاست.

5- نیاز روزافزون کانادا به نیروهای کار موقت

نیاز کانادا به کارگران موقت به خصوص در بخش کشاورزی و سایر صنایع وابسته غذایی، این روزها به واسطه بحران COVID-1 بیشتر شده؛ به همین دلیل مرزهای کانادا هنوز برای ورود این گروه باز است.

با توجه به بسته شدن برخی دفاتر ویزا و لغو بسیاری از پروازها گزارش‌ها در بخش کشاورزی حاکی از کمبود نیرو در این قسمت است.

لذا برای جلوگیری از بحران تامین مواد غذایی، پروازهای خاصی برای ورود این گروه به کانادا در نظر گرفته شده است.

 

hamid بازدید : 139 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)

چه گل و گیاهانی برای تراس و بالکن مناسب هستند؟

این روزها به واسطه ی زندگی در آپارتمانها و همه گیر شدن زندگی شهرنشینی بسیاری از ما توانایی نگهداری گل و گیاه در حجم زیاد را نداریم و عملا از باغچه های زیبا بی بهره ایم. اما این دلایل نباید مانعی برای زندگی در کنار طبیعت شود و باید بتوانیم طبیعت را هرچند کم و اندک در کنار خود داشته باشیم.

یکی از فضاهای بسیار مناسب برای نگهداری گل و گیاه در آپارتمان ها تراس ها و بالکن ها هستند. فضاهایی عموما کوچک اما مناسب نگهداری انواع گلدانهایی که برای رشد به هوا و نور بیشتری از داخل خانه نیاز دارند  هستند.

شاید برای شما سوال باشد که چرا گلدان ها را در داخل خانه نگهداری نکنیم؟

روشن است که امکان نگهداری بعضی از گل و گیاهان در داخل خانه فراهم است اما در مقابل هستند گیاهانی که برای زنده و شاداب بودن به هوای آزاد و نور مستقیم بیشتری احتیاج دارند. نگهداری این نوع از گیاهان در فضاهایی همچون حیاط یا تراس ممکن است و در غیر این صورت گیاه شما از بین خواهد رفت.

چرا باید از گل و گیاهان نگهداری کرد؟

یکی از حقایق اثبات شده تاثیر گل و گیاهان در سلامت روح و روان انسان است. دانشمندان معتقد هستند نگهداری انواع مختلفی از گیاهان می تواند بر خلق و خوی انسان تاثیر مثبت داشته باشند و علاوه بر آن در پاکسازی هوا و تولید اکسیژن نیز موثر هستند و به همین دلیل گلها یکی از بهترین انتخابها برای خرید کادوی تولد هستند.

آیا می توان هر گیاهی را در تراس نگهداری کرد؟

همانطور که نگهداری هر نوع گیاهی در داخل خانه ممکن نیست، همه ی گیاهان در خارج از محیط بسته نیز رشد نمی کنند. بعضی از گیاهان اصطلاحا آپارتمانی هستند و برای رشد به نور خیلی زیادی احتیاج ندارند و اتفاقا تحت تابش شدید نور خورشید برگ های آنها می سوزد و در مقابل گیاهان زیادی هستند که در محیط بسته و با نور کم رشدی نخواهند داشت و خیلی زود از بین می روند.

همین مشخصات مربوط به هر گیاه است که باعث تفاوت و تمایز بین گیاهان می شود و لازم است قبل از انتخاب گیاه مناسب فضاهای مختلف نسبت به گیاه و مشخصات آن شناخت کافی پیدا کنید و با یک متخصص مشورت کنید.

در انتخاب گل و گیاه مناسب تراس و بالکن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

تراس شما شمالی است یا جنوبی

شمالی و یا جنوبی بودن تراس در میزان نورگیر بودن آن تاثیر دارد. تراس های جنوبی نورگیرهای بهتری هستند و این خصوصیت تراس های جنوبی برای گیاهان دوستدار آفتاب یک مزیت به شمار می آید.

پس به خاطر داشته باشید که برای بالکنهای جنوبی خود گیاهان آفتاب پسند خریداری کنید.

تراس ها عموما در معرض گرد و غبار و بسیاری از آلودگی ها هستند، پس باید توجه داشته باشید گل و گیاهان انتخابی برای تراس نباید گیاهان حساسی باشند. در مقابل گیاهان حساس را می توانید در داخل خانه نگهداری کنید زیرا در داخل خانه آلاینده های به مراتب کمتری وجود دارند و همین امر سبب می شود تا گیاهان حساس شما در داخل خانه سرزنده و شاداب باشند.

گلهای مناسب تراس و بالکن

چند نمونه از گلهای مناسب تراس و بالکن:

همانطور که پیش از این گفته شد حتی شمالی و یا جنوبی بودن تراس خانه شما از جمله عواملی است که می تواند در انتخاب نوع گیاه مناسب نگهداری در تراس خانه و خرید گل شما تاثیر گذارد. تراس های جنوبی که عموما نور کمتری دریافت می کنند محل مناسبی برای نگهداری گل یخ، نرگس و شب بو هستند. شرایط چنین تراس هایی برای این نوع از گیاهان مناسب تر است. گیاهانی همچون شمعدانی، گل کاغذی، اقاقیا، پیچک و انارک از جمله گیاهان مناسب برای نگهداری در تراس های جنوبی هستند.

اگر در تراس جنوبی خود یک درختچه ی اکالیپتوس نگهداری کنید می توانید تا حد زیادی حشرات را از این محیط دور نگه دارید و فضای مناسبی برای صرف چای عصرانه را برای خودتان به وجود آورید.

اگر تراس خانه ی شما شمالی است

تراس های شمالی نور و گرمای بیشتری نسبت به تراس های جنوبی دریافت می کنند و همین امر می تواند باعث شود تا بتوانید گیاهان متنوع تری را در این فضا نگهدارید. پیچک، بنفشه و زنبق از جمله گیاهان تزئینی هستند که برای نگهداری در این فضا مناسبند.

یک تراس زیبا علاوه بر داشتن گل و گیاهان تازه و سالم به چیزهای دیگری هم احتیاج دارد

شاید گمان کنید تراس یک خانه ی استیجاری خیلی جای مانور ندارد و شما نمی توانید برای چنین تراسی خیلی هزینه کنید اما واقعا اینطور نیست. رنگ زدن نرده ها و تمیز کردن آنها آنچنان هزینه ای ندارد. می توانید از گیاهان بالارونده استفاده کنید و دیوار تراس را با این گیاهان تزئین کنید و با گذاشتن میز و صندلی کوچک یک تراس دنج داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که با تزئیناتی که به تراس اضافه می کنید مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نکنید و نمای ظاهری ساختمان را خراب نکنید.

گل یاس رونده، یک گیاه مناسب برای فضای باز

تراس شما که نور و فضای مناسبی برای رشد گیاه دارد به یک یاس رونده احتیاج دارد. یاس رونده با عطر بسیار خوب و زیبایی خود می تواند تراس شما را به یکی از زیباترین بخش های خانه تبدیل کند.

از دیگر گل های مناسب برای تراس محبوبه شب است. این گیاه در بسیاری از ماه های سال گل دارد و سبز است و برای نگه داری در فضایی همچون تراس به شدت پیشنهاد می شود. نگهداری محبوبه شب سخت نیست و هزینه چندانی هم ندارد و گیاه به صرفه ای به حساب می آید.

درختچه یوکا

یوکا از جمله گیاهانی است که مقاومت بالایی دارد و می تواند مدت طولانی تشنگی را تحمل کند البته که اصلا توصیه نمی شود گیاهان را مدت طولانی تشنه نگهدارید اما درصورتی که تراس خانه شما محل گرمی برای نگهداری گل و گیاهان است بهتر است به گیاهان مقاوم فکر کنید.

بنفشه معطر

بنفشه یکی دیگر از گیاهان خوش بو و زیبایی است که برای نگهداری در تراس مناسب است این گیاه به واسطه ی بوی خوش و زیبایی ظاهر برای زیبا و جذاب کردن محیط بسیار کاربرد دارد.

به خاطر داشته باشید گیاهی که در داخل خانه نگهداری می کنید با آنچه مناسب حیاط یا تراس است متفاوت اند. بسته به اینکه گیاه مورد نظر شما چقدر نور پسند است، به چه میزان در مقابل گرما و گرد و غبار مقاوم است و … باید تصمیم بگیرید که گیاه را در داخل خانه نگهدارید یا بیرون از خانه.


 
hamid بازدید : 90 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)

من از ابزارهای چشم‌گیر استفاده نمی‌کنم، به ظروف یکبارمصرف هم نیازی ندارم. در واقع، ظروف آشپزخانه چوبی تمام چیزی است که می‌توانم با استفاده از آن‌ها اطمینان حاصل کنم که وعده غذایی عالی‌ای تهیه کرده‌ام.  مقداری سیر، کمی روغن زیتون و یک قاشق چوبی، ترکیب هیجان‌انگیز خلق یک طعم عالی. شاید برای افراد دیگر، دو انتخاب اول متفاوت باشد، اما انتخاب سوم باید همیشه ثابت بماند.

لی هاولیچک

رئیس‌جمهور سابق چک

 

با استفاده از ظروف آشپزخانه چوبی، می‌توانید تجربه آشپزی را به میزان قابل توجهی تغییر دهید. ظروف چوبی به دلایلی در آشپزخانه‌های جهان نقش مهمی دارد. چوب محکم است اما خشن نیست، سال‌ها دوام می‌آورد و یکی از متنوع‌ترین مصالحی است که می‌توان از آن، ظروف آشپزخانه ساخت.

با این وجود ، به نظر می‌رسد ظروف آشپزخانه چوبی، در خانه‌ها از چشم خارج شده است و به‌ندرت می‌توانید در آشپزخانه‌ای آن‌ها را ببینید. بسیاری از مردم با نادیده گرفتن مزیت ظروف آشپزخانه چوبی و تجربه‌ای که برای پخت‌و‌پز فراهم می‌کند، از این ابزارِ زیبا، کارآمد و تاریخی غافل می‌شوند.

 

دلایل جذابیت و مزیت ظروف آشپزخانه چوبی


 

ظروف آشپرخانه چوبی همه کاره‌اند

 

یکی از مزیت‌های ظروف آشپزخانه چوبی، کاربرد فراوان آن است. برای مثال با یک قاشق چوبی، شما می‌توانید مواد داخل ظرفی با هر نوع ساختاری را هم بزنید. این مواد می‌تواند سرد یا گرم باشد. می‌توانید جلوی جوش آمدن یک قابلمه ماکارونی را بگیرد و مواد مرطوب و خشک مایه پنکیک را با هم مخروط کنید. پس مشخص است که استفاده از ظروف آشپزخانه چوبی، در صورت حضور در آشپزخانه، کاربرد فراوانی در هنر آشپزی شما دارند.

 

ظروف آشپزخانه چوبی دوام و مقاومت بالایی دارند

 

دیگر مزیت ظروف آشپزخانه چوبی، دوام و مقاومت بالا است و تا زمانی که از این ظروف به درستی مراقبت کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که خدمات طولانی به شما بدهند. شکستن آن‌ها سخت است و شما می‌توانید غذاهای کف ماهیتابه را  با یک قاشق چوبی خراش دهید.

در صورتی که ظروف آشپزخانه چوبی، لکه بردارند یا آثار سوختگی روی آن‌ها بیفتد، شما به راحتی می‌توانید با استفاده از  کمی سنباده زدن به ازبین بردن آثار سوختگی و لکه‌ها کمک کنید.

 

ظروف آشپزخانه چوبی نمی‌توانند دیگر ظروف آشپزی شما را خراش دهند

 

ظروف آشپزخانه چوبی برای شما آشپزی ملایم و نرمی را فراهم می‌کنند. یکی دیگر از مزیت ظروف آشپزخانه چوبی آن است که پوشش‌های نچسب شما را خراشیده نمی‌کنند و تولید صدای حاصل از برخورد ظروف را به حداقل می‌رساند.

 

ظروف آشپزخانه چوبی، مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند

 

از بهترین مزیت ظروف آشپزخانه چوبی، عایق حرارت بودن است. این ظروف گرما را انتقال نمی‌دهند و به سرعت دما را جذب نمی‌کنند. اگر به مدت طولانی یک قاشق چوبی در قابلمه داغ بگذارید، دسته آن همچنان سرد خواهد ماند و در زمان استفاده به دست شما آسیبی نمی‌زند.

 

ظروف آشپزخانه چوبی با مواد واکنش نمی‌دهند

 

یکی دیگر از مزایای ظروف چوبی این است که چوب ماده‌ای، غیر واکنشی است و برعکس مواد شیمیایی مضر به کار رفته در ظروف فلزی، ساختار مضر ندارد و به مواد غذایی شما آسیب نمی‌زنند. مزیت ظروف آشپزخانه چوبی، عدم واکنش با مواد اسیدی موجود در مواد غذایی است و برخلاف ظروف فلزی که طعم فلز را به غذا می‌دهند، تاثیری بر طعم غذا ندارد.

 

ظروف آشپزخانه چوبی را در بدونِ آسیب رساندن، در دست بگیرید

 

در دست گرفتن یک قاشق فلزی که درون ظرف داغ است، به راحتی انجام می‌شود که یکی از بهترین مزیت ظروف آشپزخانه چوبی است. در حالی که لبه‌های سخت ظروف فلزی ممکن است به دیگر ظروف یا دست شما آسیب بزنند، لبه‌های ظروف آشپزخانه چوبی به دقت و ظرافت گرد شده است و به دست شما احساس خوب و راحتی می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: ناگفته‌هایی از پوشش مناسب ظروف چوبی آشپزخانه



مزیت ظروف چوبی آشپزخانه، زیبایی و ظرافت آن است

 

از مزیت ظروف آشپزخانه چوبی باید گفت که به طرز افسانه‌ای زیبا و ظریف به نظر می‌رسند. طراحی خلاقانه و هنری ظروف چوبی جلوه زیبایی به آشپزخانه می‌بخشند. ظروف دست‌ساز چوبی، اثر هنری منحصر به فردی هستند که می‌توانند هدایای شگفت‌انگیزی باشند.

 

مزیت ظروف آشپزخانه چوبی، مبارزه با میکروب‌ها است

 

تحقیقات نشان می‌دهد که ظروف چوبی دارای خواص طبیعی از بین بردن میکروب‌ها هستند. چوب به طور طبیعی ضد باکتری است. درختان به طور طبیعی با عفونت، باکتری و کپک مبارزه می‌کنند. درست است که ظروف چوبی از چوب‌ مُرده درختان تولید می‌شوند، اما همجنان خواص ضد میکروبی را حفظ کرده و با میکروب، کپک و باکتری مواد غذایی مبارزه می‌کند. بعد از تولید ظروف چوبی، آن‌ها را به روغن‌های معدنی آغشته می‌کنند، که این کار باعث ایجاد سطحی بی‌اثر و خنثی می‌شود.

برترین مزیت ظروف آشپزخانه چوبی، محافظت از محیط‌زیست است

 

افراد علاقه‌مند به محیط‌زیست می‌توانند ظروف چوبی را با اطمینان انتخاب کنند. چوب منبع طبیعی و تجدید‌پذیر است و می‌تواند یک انتخاب مسئولانه برای مراقبت از محیط‌زیست باشد.

ما می‌توانیم با استفاده از ظروف آشپزخانه‌ای که از مواد تجدید‌پذیر و غیرسمی ساخته شده‌اند، به حفظ محیط‌زیست خود کمک کنیم.

 

دلایلی که مانع از دیده شدن مزیت ظروف آشپزخانه چوبی می‌شوند


 

  1. تمیز نگه‌داشتن ظروف چوبی سخت‌تر از دیگر ظروف است

 

درست است که ذرات مواد غذایی به سطح چوب می‌چسبند و شما نگران آن هستید كه ظروف چوبی، باكتری‌های مواد غذایی را به مواد دیگر انتقال دهد، اما جالب است بدانید تمام ظروف ساخته شده از فلز، پلاستیک و چوب، باکتری ها را در خود نگه می دارند و تمیز کردن کامل هر وسیله‌ای، چوب یا غیر از آن، پس از تماس با گوشت، مرغ یا ماهی خام، تنها راه مطمئن برای جلوگیری از آلودگی است.

در رستوران‌ها، ظروف چوبی را با آب‌ و صابون یا محلول سفیدکننده، تمیز می‌کنند که محلول سفیدکننده برای استفاده در آشپزخانه شما کمی افراط است. ساده‌ترین راه برای پاکسازی چوبی که با مواد غذایی خام تماس گرفته است، شستن آن با ماشین ظرف‌شویی است.

بیشتر ماشین‌های ظرفشویی از شست‌وشو با دمای بالا بهره‌مند هستند که باکتری‌های باقی‌مانده از مواد غذایی را از بین می‌برد. بعد از اتمام شست‌وشو، به ظروف چوبی فرصت خشک شدن در فضای آزاد را بدهید تا از تمیز بودن کامل آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

پس اگر تنها به دلیل ترس از آلودگی ظروف چوبی، این ظروف را تهیه نکرده‌اید. بعد از خواندن این مقاله، خیالتان راحت شده و به آشپزخانه خود با استفاد از ظروف چوبی، ظرافت می‌بخشید.

 

  1. ظروف چوبی طعم مواد غذایی را به دیگر مواد انتقال می‌دهند

 

برای اینکه از عدم حفظ طعم غذا در ظروف چوبی مطمئن شوید، می‌توانید یک راه ساده را برای این امر انجام دهید: یک قاشق چوبی را در غذای شور و یک قاشق چوبی دیگر را در غذای شیرین بزنید و بعد کنار بگذارید. چند لحظه بعد متوجه می‌شوید که قاشق‌ها دیگر طعم شور و شیرین نمی‌دهند. این کار را می‌توانید برای تخته‌های چوبی آشپزخانه نیز انجام دهید، می‌بینید که پای‌کیک شما، طعم پیاز نمی‌گیرد.

 

  1. ظروف چوبی قابل اشتعال هستند.

 

بسیاری از ظروف شما، در اطراف آشپزخانه آویزان‌اند. پس تنها اقدامی که شما باید انجام دهید دور نگه داشتن ظروف از شعله آتش است. ظرف فلزی در معرض آتش باشد، در اثر داغی بیش از حد، به شما آسیب زده و باعث سوختگی می‌شود. و اگر این کار را با ظروف پلاستیکی انجام دهید ممکن است ذوب شود. بهترین کار دور نگه داشتن ظروف آشپزخانه از آتش است.

 

مزایا و معایب استفاده از قاشق و چنگال چوبی

 

وقتی نوبت به انتخاب قاشق و چنگال یکبار مصرف می‌رسد، بسیاری از افراد معمولاً قاشق و چنگال ساخته شده از پلاستیک را ترجیح می‌دهند. پلاستیک ارزان و به راحتی در دسترس است. با این حال، استفاده از قاشق و چنگال پلاستیکی معایب زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین مشکلات استفاده از پلاستیک این است که مواد شیمیایی سمی را جذب کرده و بعد آزاد می‌کند. این عمل موجب آسیب‌های فراوانی به بدن شما می‌شود. همچنین، از منابع غیرقابل تجدید ساخته شده است و این بدان معنی است که سازگار با محیط‌زیست نیست.

یکی از دلایل استفاده  افراد از قاشق و چنگال پلاستیکی یکبار مصرف، در دسترس بودن آن با نرخ بسیار ارزان‌تری در مقایسه با انواع دیگر قاشق و چنگال موجود در بازار است. خوش‌بختانه شما می‌توانید قاشق و چنگال چوبی خریداری کنید که نه تنها یکبار مصرف بلکه بسیار سازگار با محیط‌زیست نیز باشد.

دیگر مزیت ظروف آشپزخانه چوبی آن است که چوب، به نمایش غذا جذابیت خاص و منحصربه‌فردی را می‌بخشد. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از قاشق و چنگال چوبی با سبک‌ و طرح‌های جذاب و متقاوت، مهمان‌هایتان را شگفت‌زده کنید.

اکثر افراد مزیت ظروف آشپزخانه چوبی را، صاف و سیقلی بودن سطح آن می‌دانند. تولیدکنندگان ظروف چوبی، این ظروف را به طور حرفه‌ای سنباده می‌کشند تا شرایط ایمن‌تری داشته باشند. با این حال، مهم است ک به بهترین حالت از این ظروف نگه داری کرده تا  از ترک خوردگی یا خرد شدن ظروف جلوگیری کنید.

از قاشق و چنگال چوبی می‌توان در مجالس، چه در محیط سرپوشیده و چه در محیطی با فضای باز، استفاده کرد. شاید نگران آن باشید که نتوان از قاشق و چنگال چوبی در مراسمی با فضای باز استفاده کرد. باید گفت قاشق و چنگال چوبی، مدرن، سخت و محکم هستند و در صورتی که کالای با کیفتی را تهیه کنید، نباید از این بابت نگرانی‌ای داشته باشید.

 

حرف آخر

 

چوب یکی از متنوع‌ترین مصالحی است که می‌توان از آن ظروف آشپزخانه ساخت. بسیاری از مردم با نادیده گرفتن مزیت ظروف آشپزخانه چوبی، از این ابزار آشپزخانه زیبا، کارآمد و تاریخی غافل می‌شوند. شما اکنون واقعیت ها را می‌دانید. پس نگاهی به برخی از ظروف آشپزخانه خود بیاندازید.

به طور کلی ، ظروف آشپزخانه چوبی، برای محیط‌زیست بسیار ایمن هستند و جایگزینی عالی برای ظروف پلاستیکی می‌شوند. ظروف چوبی در تنوع و با کیفیت بالایی موجود هستند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید مهمانان‌تان را خوشحال و هیجان‌زده کنید.

دلایل استفاده از ظروف آشپزخانه چوبی

 
hamid بازدید : 367 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)

همانطور که همه می‌دانید و در جریان تغییرات الگوریتم‌های اینستاگرام هستید، اینستاگرام متوجه علاقه مخاطب به محتوای‌تان می‌شود. اما اینستاگرام چگونه متوجه این رفتار مخاطب می‌شود؟

اینستاگرام از روی لایک و سیو‌های (Save) پست‌تان و در واقع تعامل بین کاربر و پست متوجه علاقه مخاطب می‌شود، بنابراین هر چه تعداد لایک، کامنت و سیو پست‌تان بیشتر باشد احتمال راه یافتن پست به اکسپلور اینستاگرام هم بالاتر می‌رود.

اما چه راهی برای تشویق مخاطب به لایک وجود دارد؟

علاوه بر این‌که باید از کال‌تواکشن خیلی قوی استفاده کنید و از مخاطب بخواهید تا ویدیوها را لایک کند، ما راهی بسیار کاربردی برای برقراری تعامل مخاطب با محتوا را به شما پیشنهاد می‌کنیم: استفاده از فوتیج متحرک لایک اینستاگرام.

زمانی‌که مخاطب در حال تماشای محتوای ویدیوی شماست و از آن لذت می‌برد نمایش فوتیج متحرک با رنگ بسیار جذاب باعث جلب توجه می‌شود و احساس لذت را در مخاطب ایجاد می‌کند و همین احساس لذت ناخودآگاه باعث می‌شود تا مخاطب روی لایک ویدیو کلیک کند.

فوتیج متحرک لایک اینستاگرام فایلی است که با فرمت Mov طراحی شده و پس‌زمینه هم ندارد.

 

فایل‌ لایک را می‌توان در چه نرم‌افزارهای استفاده کرد؟ 

فایل لایک با فرمت Mov طراحی شده و در همه نرم‌افزارهای ادیت فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا استفاده از فوتیج متحرک لایک اینستاگرام آسان است؟ 

اگر با نرم‌افزارهای ادیت فیلم آشنایی دارید خیلی راحت می‌توانید فایل ویدیوی لایک را روی هر قسمتی از ویدیوی اصلی قرار داده و استفاده کنید.

فوتیج متحرک لایک اینستاگرام برای همه ویدیوها قابل استفاده است؟ 

بله چون فایل‌ لایک اینستاگرام هیچ پس‌زمینه‌ای ندارند به‌راحتی می‌توانید برای هر ویدیوی که خواستید استفاده کنید.

آیا سایز فوتیج متحرک لایک اینستاگرام در ویدیو قابل تنظیم است؟

بله با کلیک کردن روی ویدیو می‌توانید سایز و محل قرارگیری فوتیج را تغییر دهید.

حجم فوتیج متحرک لایک اینستاگرام چقدر است؟

حجم این پکیج ۷۰۰ کیلوبایت یا ۱ مگابایت است و به‌راحتی قابل دانلود است.

چگونه می‌توان فوتیج متحرک لایک اینستاگرام را تهیه کرد؟ 

روی دکمه سبز رنگ دانلود فوتیج کلیک کنید و سپس اطلاعات مربوط به جزئیات صورتحساب را تکمیل و در آخر تیک «می‌خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید» را فعال کنید. پرداخت هزینه را انجام دهید، بلافاصله بعد از پرداخت می‌توانید فایل‌ را دانلود کنید.

 

نمونه ویدیو‌هایی که از فوتیج متحرک لایک و سیو اینستاگرام در آن‌ها استفاده شده:

 

 

 

 

 

 

 
hamid بازدید : 167 پنجشنبه 26 تیر 1399 نظرات (0)

خرید میوه خشک
میوه خشک شده یا چیپس میوه یکی از پرطرفدارترین و مقوی‌ترین خشکبارها و میان وعده های طبیعی است که علاوه بر طعم و مزه خوب، خواص بسیاری برای سلامتی بدن دارد. با توجه به اینکه در هر فصل از سال تعداد محدودی از میوه‌ها را می‌توان به صورت تازه مصرف کرد، راهکار خشک کردن، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تجربه کردن طعم انواع میوه‌ها در فصول مختلف و نگهداری برای مدت زمان طولانی باشد.

فرایند تولید این محصول معمولا به دو روش استفاده از آفتاب و استفاده از دستگاه‌های خشک کن میوه انجام می‌شود که روش دوم روش سریع‌تری است.

خواص میوه خشک
به گفته متخصصان، میوه خشک تمامی خواص میوه تازه را دارد و تنها آب موجود در میوه تازه، حذف شده است. هر کدام از انواع میوه‌های خشک دارای خواص منحصر به فرد خود هستند. از پرطرفدارترین میوه‌های خشک می‌توان به سیب، موز، خرمالو، میوه های استوایی و آلو اشاره کرد که اغلب آنها دارای خاصیت ضدسرطانی و تقویت سیستم ایمنی بدن هستند. در وبسایت لایانسا در صفحه هر محصول جزئیات مربوط به خواص هر میوه ذکر شده است.

میوه خشک لایانسا
در لایانسا می توانید میوه خشک، سبزیجات و صیفی‌جات خشک صادراتی را در بسته‌بندی جذاب با پایین‌ترین نرخ بازار خریداری کنید. در فرایند خشک کردن این میوه‌ها از هیچگونه موارد شیمیایی استفاده نشده است. کارشناسان ما در لایانسا راهنمای شما در انتخاب و خرید میوه خشک و همچنین خرید عمده هستند.


 

 
hamid بازدید : 95 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

لیست قیمت ماشین لباسشویی بوش

به نقل از سایت بولتن

1             ماشين لباسشويي بوش مدل WAS32890EU با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAS32890EU Washing Machine - 8 Kg       ۳,۶۳۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲             ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی 1600 دور مدل WAW32560

BOSCH WAW32560          ۳,۱۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳             ماشين لباسشويي بوش مدل WAT28460ME با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAT28460ME Washing Machine - 8 Kg     ۲,۴۴۲,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴             ماشين لباسشويي بوش مدل WAK20200GC با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAK20200GC Washing Machine - 7 Kg      ۲,۷۶۳,۰۰۰           ۱۵ساعت پیش

۵             ماشين لباسشويي بوش مدل WAYH2790 با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAYH2790 Washing Machine - 9 Kg           ۴,۰۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶             ماشين لباسشويي بوش مدل WAT24440ME با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAT24440ME Washing Machine - 7 Kg     ۲,۳۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷             ماشين لباسشويي بوش مدل WAK20200IR با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAK20200IR Washing Machine - 7 Kg        ۱,۹۹۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸             ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR

Bosch WAW3266XIR Washing Machine  ۴,۰۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹             ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC

Bosch WAW3256XGC Washing Machine۴,۶۸۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۰           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325E25 با ظرفیت 9 کیلوگرم

Bosch WAW 325 E 25 Washing Machine - 9 Kg    ۴,۰۳۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۱           ماشین لباس شویی 6 کیلویی بوش مدل WAB20262

Bosch WAB20262 Washing Machine        ۱,۹۱۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۲           ماشين لباسشويي بوش مدل WAW28640 با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAW28640 Washing Machine - 8 Kg          ۳,۸۶۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۳           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR

Bosch WAY32841IR Washing Machine    ۴,۴۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۴           ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل 32590

bosch waw 32590             ۳,۴۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۵           ماشين لباسشويي بوش مدل WAYH2890 با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAYH2890 Washing Machine - 9 Kg           ۴,۲۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۶           ماشین لباسشویی بوش مدل WVG30460IR

Bosch WVG30460IR Washing Machine - 8 Kg        ۴,۰۵۶,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۷           ماشين لباسشويي بوش مدل WAY287E25 با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAY287E25 Washing Machine - 8 Kg          ۴,۳۵۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۸           ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش WAW32899SN

Bosch WAW32899SN washing    ۴,۱۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۹           ماشين لباسشويي بوش مدل WAW3256XGC با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAW3256XGC Washing Machine - 9 Kg    ۵,۱۱۹,۰۰۰           ۱۵ساعت پیش

۲۰           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY28791IR

Bosch WAY28791IR Washing Machine    ۴,۰۶۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۱           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR

Bosch WAW32660IR Washing Machine  ۴,۰۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۲           ماشین لباس شویی 8 کیلویی بوش مدل WTG86400

Bosch WTG86400 Washing Machine        ۲,۶۵۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۳           ماشين لباسشويي بوش WAE24467ME

Bosch WAE24467ME Washing Machine۲,۰۳۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۴           لباسشویی بوش WAW 28690 I-DOS EXCLUSIV

Bosch WAW 28690 I-DOS EXCLUSIV         ۳,۷۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۵           ماشين لباسشويي بوش مدل WAB16060ME با ظرفيت 5 کيلوگرم

Bosch WAB16060ME Washing Machine - 5 Kg     ۱,۵۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۶           ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2020SIR

Bosch WAK2020SIR Washing Machine - 7 Kg        ۲,۲۱۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۷           ماشین لباسشویی بوش مدل WAN28290

Bosch WAN28290             ۳,۲۶۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAT2466XIR با ظرفیت 8 کیلوگرم          ۳,۴۴۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۲۹           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32893

Bosch WAY32893              ۴,۸۱۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۰           لباسشویی 8 کیلوی بوش BOSCH WASHING MACHINE WAW32541

BOSCH WASHING MACHINE WAW32541                ۵۰,۰۰۰۳ساعت پیش

۳۱           ماشين لباسشويي بوش مدل WAQ2446XME - با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAQ2446XME Washing Machine - 7 Kg     ۲,۷۲۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۲           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT24460IR با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAT24460IR Washing Machine    ۲,۶۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۳           ماشين لباسشويي بوش مدل WAK24265IR با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAK24265IR Washing Machine - 7 Kg        ۲,۳۴۹,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۴           ماشین لباسشویی 8 کیلو 1600دور بوش WAW32560ME

Bosch WAW32560ME Washing Machine               ۳,۲۸۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۵           ماشين لباسشويي بوش مدل WAQ2844XME با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAQ2844XME Washing Machine - 8 Kg     ۳,۱۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۶           ماشين لباسشويي بوش WAQ24460GC

Bosch WAQ24460GC Washing Machine۲,۳۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۷           ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی 1600 دور مدل WAW32668SN

BOSCH WAW32668SN Washing Machine               ۳,۴۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200GC با ظرفیت 7 کیلوگرم

BOSCH WAK20200GC     ۱,۶۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۳۹           ماشين لباسشويي بوش مدل WAW324DE با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAW324DE Washing Machine - 8 Kg          ۳,۳۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۰           ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش WAW325XOME

BOSCH WAW325XOME Washing               ۴,۰۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۱           ماشين لباسشويي بوش مدل WAY28543با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAY28543 Washing Machine - 8 Kg            ۴,۰۸۷,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۲           ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32592 با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAY32592 Washing Machine - 8 Kg            ۲,۶۳۳,۴۰۰           ۳ساعت پیش

۴۳           لباسشویی بوش WAW 324DE EXCLUSIVE

WAW 324DE EXCLUSIVE۴,۰۷۹,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۴           لباسشویی بوش WAW 32590 EXCLUSIV

Bosch WAW 32590 EXCLUSIV     ۳,۶۲۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۵           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32560GC

Bosch WAW32560GC Washing Machine۳,۷۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۶           ماشین لباسشویی درب از جلو بوش WAK24210ME            ۲,۶۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۷           ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی مدل 24210

BOSCH WAK 24210 GC   ۲,۴۷۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۸           ماشين لباسشويي بوش مدل WAK2426SIR با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAK2426SIR Washing Machine    ۲,۵۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۴۹           ماشین لباس شویی 8 کیلویی بوش مدل WVG30460

Bosch WVG30460 Washing Machine       ۴,۰۹۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۰           Bosch WAQ 2446 SME

Bosch WAQ2446SME Washing Machine۲,۵۲۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۱           Bosch WAQ 24468 GC    ۲,۶۳۳,۴۰۰           ۳ساعت پیش

۵۲           Bosch WAQ 28460 BY

Bosch WAQ28460BY Washing Machine  ۲,۳۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۳           Bosch WAK2020SIRWashing Machine - 7 Kg         ۲,۳۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۴           ماشين لباسشويي بوش مدل WAN28290 با ظرفيت 7 کيلوگرم

Bosch WAN28290 Washing Machine - 7 Kg           ۲,۵۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۵           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW324DE-EXCLUSIVE...  ۳,۴۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۶           ماشين لباسشويي بوش مدل WAY287W4 با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAY287W4 Washing Machine - 8 Kg          ۴,۱۱۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۷           ماشين لباسشويي بوش مدل WAB202S2IR با ظرفيت 6 کيلوگرم

Bosch WAB202S2IR Washing Machine - 6 Kg        ۲,۰۵۱,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32862ME

Bosch WAY32862ME Washing Machine۴,۲۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۵۹           لباسشویی بوش WAT28661ME

BOSCH WAT28661ME     ۲,۹۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۰           ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28480IR

Bosch WAT28480IR Washing Machine    ۳,۲۲۴,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۱           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28640IR

Bosch WAW28640IR Washing Machine  ۳,۸۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۲           Bosch WAS 28448 ME    ۳,۰۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۳           ماشين لباسشويي بوش مدل WAS32795GC با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAS32795GC Washing Machine - 8 Kg      ۳,۸۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۴           ماشين لباسشويي بوش مدل WAS28840TR با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAS28840TR Washing Machine - 8 Kg       ۳,۳۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۵           ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش 325x0

325x0   ۴,۱۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۶           ماشین لباسشویی بوش 2445

2445 WASHING MACHIN              ۳,۰۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۷           ماشین لباس شویی 9 کیلوگرم بوش WAY32899SN

BOSCH WASHING MACHINE WAY32899SN            ۴,۲۸۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۸           ماشین لباسشویی 7 کیلوگرم بوش WAQ24440XME

BOSCH WASHING MACHINE WAQ24440XME       ۲,۵۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۶۹           ماشین لباسشویی 7کیلویی بوش WAQ20460ME

Washing Machin BOSCH WAQ20460ME  ۲,۵۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۰           ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش مدل WAS327XOME

BOSCH WAS327XOME    ۴,۲۳۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۱           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32790 با ظرفیت 9 کیلوگرم

Bosch WAT 32790 Washing Machine - 9 Kg           ۴,۴۸۹,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۲           ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوش WAS327X0ME

Washing Machin BOSCH WAS327X0ME  ۳,۸۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۳           ماشین لباسشویی بوش مدل WTG86400IR با ظرفیت 8 کیلوگرم

برندBOSCH مدلWTG86400IR           ۲,۶۵۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۴           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW284DE

Bosch WAW284DE           ۳,۰۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۵           ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28480ME- با...                ۲,۵۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۶           ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش 28660

28660   ۲,۸۴۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۷           لباسشویی بوش WAE 28497

Bosch WAE 28497             ۲,۷۳۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAQ2445XME

Bosch WAQ2445XME Washing Machine۲,۸۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۷۹           ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28660ME

Bosch WAT28660ME Washing Machine۲,۸۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۰           ماشين لباسشويي بوش WAY287X0

Bosch WAY287X0 Washing Machine        ۴,۴۶۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۱           Bosch WAS32798ME       ۳,۵۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۲           ماشین لباسشویی بوش 8 کیلو WAS32790EU

Bosch WAS32790EU Washing Machine   ۲,۴۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۳           ماشین لباس شویی 9 کیلویی بوش WAS24469EU

Bosch WAS24469EU        ۲,۹۷۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۴           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY28862IR

Bosch WAY28862IR Washing Machine    ۳,۷۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۵           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT28460GC با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAT28460GC Washing Machine - 9 Kg      ۴,۶۲۸,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۶           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT28680GC با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAT28680GC Washing Machine - 9 Kg      ۳,۲۲۳,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۷           ماشین لباسشویی درب از جلو بوش WAK20200ME            ۲,۱۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32590

Bosch WAW32590 Washing Machine      ۳,۲۵۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۸۹           ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32793

Bosch WAY32793 Washing Machine        ۴,۶۲۸,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۰           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT24661IR با ظرفيت 8 کيلوگرم

Bosch WAT24661IR Washing Machine    ۳,۰۱۵,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۱           ماشين لباسشويي بوش مدل WAT28681IR با ظرفيت 9 کيلوگرم

Bosch WAT28681IR Washing Machine    ۳,۴۸۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۲           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME

Bosch WAW325X0ME Washing Machine               ۴,۴۶۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۳           ماشین لباسشویی اتوماتیک بوش 286M9

Bosch 286M9     ۳,۶۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۴           ماشین لباسشویی درب از جلو بوش WAK2021SME            ۲,۳۲۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۵           ماشین لباس شویی 8 کیلویی بوش مدل WAT2466X

Bosch WAT2466X Washing Machine        ۳,۳۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۶           ماشين لباسشويي بوش WAQ2446XGC

Bosch WAQ2446XGC Washing Machine۳,۱۳۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۷           ماشين لباسشويي بوش WAY32890GC

Bosch WAY32890GC Washing Machine  ۴,۴۹۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۸           ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28690

Bosch WAW28690 Washing Machine      ۳,۰۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۹۹           لباسشویی بوش مدل WAW28462FG

Bosch WAW28462FG      ۳,۴۰۰,۰۰۰           ۳ساعت پیش

۱۰۰        لباسشویی بوش WAS32494

Bosch WAS32494              ۳,۴۸۰,۰۰۰          

۳ساعت پیش

 

برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی اصلی می توانید به فروشگاه آنلاین 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه نماید، با مراجعه به به این سایت شما علاوه بر اطلاع از قیمت لباسشویی بوش می توانید خرید خود را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش انجام دهید و یا مشاوره خرید دریافت کرده و سپس آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش را دریافت کنید.

بولتن نیوز

 
hamid بازدید : 133 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

لیست قیمت ماشین ظرفشویی بوش

برای اطلاع از قیمت ماشین ظرفشویی بوش در نمایندگی می توانید به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه نماید، شما علاوه بر اطلاع از قیمت ظرفشویی می توانید خرید خود را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش داشته باشید و یا آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش را دریافت کنید.
Bosch SMS86P92DE Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS86P92DE ۲,۹۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲ Bosch SMS88TI03T Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS88TI03T ۳,۶۷۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۳ Bosch 86M82 Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش 86M82 ۱,۹۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴ Bosch SMS69M18GC Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS69M18GC ۳,۹۲۳,۰۰۰۱ساعت پیش
۵ Bosch SMS88TW01M Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW01M ۴,۱۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶ Bosch SMS88TW05 Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS88TW05 ۳,۷۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷ Bosch SMS88TW02E Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS88TW02E ۳,۷۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸ Bosch SMS69M12GC Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS69M12GC ۳,۵۹۲,۰۰۰۱ساعت پیش
۹ Bosch SMS69P28EU Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69P28EU ۳,۰۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۰ Bosch SMS86P12DE Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS86P12DE ۳,۷۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۱ Bosch SMS69N28EU dish washer
ماشین ظرفشویی ایستاده بوش SMS69N28EU ۲,۹۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۲ Bosch SMS69N72 Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش SMS69N72 ۳,۸۳۸,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۳ BOSCH SMS67MW01B
ماشین ظرفشویی بوش SMS67MW01B ۳,۷۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۴ Bosch SMS63L06TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS63L06TR ۲,۷۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۵ Bosch SMS68L28TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS68L28TR ۲,۵۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۶ Bosch SKS62E22IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SKS62E22IR ۲,۳۶۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۷ Bosch SMS63N22
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS63N22 ۳,۲۶۰,۵۰۰۱ساعت پیش
۱۸ Bosch SMS88TW05E
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW05E ۴,۰۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۹ Bosch SMS68N02ME Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS68N02ME ۲,۸۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۰ Bosch SMS88TI01E Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS88TI01E ۴,۴۳۶,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۱ Bosch SMI88TS26E Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI88TS26E ۵,۶۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۲ Bosch SMI88TS06D Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI88TS06D ۵,۶۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۳ BOSCH SMS68N62EU Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68N62EU ۳,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۴ Bosch SKS51E28EU Dishwasher
ماشين ظرفشويي بوش مدل SKS51E28EU ۲,۴۹۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۵ Bosch SMI69N75EU Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI69N75EU ۴,۳۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۶ BOSCH SMS46MW01B Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW01B ۳,۳۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۷ Bosch SMS58P62EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS58P62EU ۳,۶۳۴,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۸ Bosch SMS58M08IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS58M08IR ۲,۵۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۲۹ Bosch SMS68M08IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS68M08IR ۳,۳۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۰ Bosch SMS69U48EU dish washer
ماشین ظرفشویی ایستاده بوش SMS69U48EU۳,۱۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۱ Bosch SMS58N68TR Dish washer
ماشین ظرفشویی ایستاده بوش SMS58N68TR ۳,۱۷۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۲ Bosch SMS69M02IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69M02IR ۳,۷۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۳ Bosch SMS69N92EU Dishwasher
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69N92EU ۳,۹۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۴ BOSCH SMS88TI36E Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI36E ۴,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۵ BOSCH SMS68TW06E
ماشین ظرفشویی بوش SMS68TW06E ۳,۸۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۶ Bosch SMS67TW02B
ماشین ظرفشویی بوش SMS67TW02B ۴,۲۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۷ظرفشویی 14 نفره بوش BOSCH Serie 4 SMS46MW03E
BOSCH Serie 4 SMS46MW03E 
۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۸ BOSCH SMS45II01B Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS45II01B ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۳۹ Bosch SMS63N22EU Dishwasher
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS63N22EU ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۰ Bosch SMS88TI26E
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI26E ۴,۱۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۱ Bosch SMS69N28ME Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69N28ME ۳,۰۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۲ Bosch SMS58N02TR Dish washer
ماشین ظرفشویی ایستاده بوش SMS58N02TR ۲,۹۵۶,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۳ Bosch SMS69P22EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69P22EU ۳,۰۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۴ Bosch SMS88TI03E/T
ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI03E/T ۴,۱۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۵ Bosch SKS62E22EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E22EU ۲,۲۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۶ Bosch SKS62E28IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SKS62E28IR ۲,۵۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۷ Bosch SMS69N92EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69N92EU ۴,۰۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۸ Bosch SMI63N25EU Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI63N25EU ۳,۸۶۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۴۹ BOSCH SMS58N98EU Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS58N98EU ۲,۷۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۰ BOSCH SMS88TI07E Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI07E ۴,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۱ BOSCH SPS 50E38ME
ماشین ظرفشویی بوش مدل SPS 50E38ME ۳,۱۳۰,۰۰۰۵ساعت پیش
۵۲ Bosch SMS68MW02E
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68MW02E ۴,۰۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۳ Bosch SMS53L08TR 12P Dish washer
ماشین ظرفشویی 12نفره بوش SMS53L08TR 12P ۲,۴۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۴ Bosch SMS69M18IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش SMS69M18IR ۳,۶۴۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۵ Bosch SMS 69N92
ماشین ظرفشویی بوش SMS 69N92 ۳,۱۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۶ Bosch SMS69P22EU Dishwasher
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69P22EU ۳,۲۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۷ Bosch SMS69N82EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69N82EU ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۸ Bosch SMS53M02IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش SMS53M02IR ۳,۲۴۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۵۹ Bosch SMI69P55EU Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SMI69P55EU ۴,۳۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۰ BOSCH SMS67TI02B
ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش BOSCH SMS67TI02B ۴,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۱ Bosch SMS88TI16 E Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI16 E ۴,۲۴۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۲ BOSCH SMS68M02IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68M02IR ۳,۳۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۳ Bosch SPV53M10EU Built-In Dishwasher
ماشين ظرفشويي توکار بوش مدل SPV53M10EU ۳,۰۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۴ظرفشویی 14 نفره بوش BOSCH Serie 8 SMS88TI02M
BOSCH Serie 8 SMS88TI02M 
۴,۴۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۵ Bosch SMS68N22
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68N22 ۳,۵۴۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۶ Bosch SMS69P28EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69P28EU ۳,۵۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۷ Bosch SMS68N22EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68N22EU ۲,۹۷۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۸ Bosch SMS69N72EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69N72EU ۳,۴۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۶۹ Bosch SMS53M02EU Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS53M02EU ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۰ Bosch SMS69N42EU Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69N42EU ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۱ Bosch SMS58N68ME Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS58N68ME ۲,۹۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۲ Bosch SMS88TI01 Dish Washer
ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI01 ۴,۲۴۶,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۳ Bosch SMS86N72DE Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS86N72DE ۳,۵۶۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۴ظرفشویی 13 نفره بوش BOSCH Serie 6 SMS67MI01B
۳,۹۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۵ BOSCH SMS69M08IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M08IR ۳,۹۰۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۶ BOSCH SMS88TW01M
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M ۳,۲۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۷ BOSCH SMS69M18IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M18IR ۳,۷۷۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۸ Bosch SMS69M12IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M12IR ۳,۶۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۷۹ BOSCH SMS68L18TR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68L18TR ۲,۴۷۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۰ BOSCH SMS40C02IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS40C02IR ۲,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۱ BOSCH SMS69M12IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M12IR ۳,۶۱۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۲ Bosch 68N02 Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش 68N02 ۲,۶۹۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۳ Bosch SMS58M02IR Dish Washer
ماشین ظرف شویی بوش مدل SMS58M02IR ۲,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۴ Bosch SMS69M08IR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69M08IR ۳,۷۹۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۵ Bosch SPS58N02EU
ماشین ظرفشویی بوش مدل SPS58N02EU ۲,۷۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۶ Bosch SMS86P12DE
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS86P12DE ۳,۷۹۵,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۷ Bosch SMS63N22
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS63N22 ۳,۳۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۸ BOSCH SMS69N22UE Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش 69N22 ۳,۱۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۸۹ Bosch SMS58N08TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS58N08TR ۳,۰۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۰ Bosch SKS62E22EU Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش SKS62E22EU ۲,۵۵۴,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۱ Bosch 69M28EU Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش 69M28 EU ۲,۹۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۲ Bosch SMS69N22ME Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS69N22ME ۲,۷۸۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۳ Bosch SMS69U52EU Dish washer
ماشین ظرفشویی بوش SMS69U52EU ۳,۳۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۴ Bosch SMS69U78TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS69U78TR ۳,۵۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۵ Bosch SMS58N46TR Dish washer
ماشين ظرفشويي بوش SMS58N46TR ۴,۱۰۰,۰۰۰۵ساعت پیش
۹۶ Bosch SMS58P62
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS58P62 ۳,۷۵۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۷ BOSCH SMS69M02IR
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69M02IR ۳,۷۹۹,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۸ BOSCH SMS40C08IR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS40C08IR ۲,۴۳۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۹۹ Bosch SPS53M52EU Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SPS53M52EU ۲,۵۰۰,۰۰۰۱ساعت پیش
۱۰۰ BOSCH SMS68L22TR Dishwasher
ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS68L22TR ۲,۴۲۰,۰۰۰۱ساعت پیش

منبع: بولتن نیوز

hamid بازدید : 103 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران

 

فروشگاه اینترنتی 20 بخر ازجمله فروشگاه های آنلاین است که سالیان سال فعالیت بسیار گسترده ای داشته است و به دلیل اینکه این مجموعه نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران است، با داشتن ویژگی های منحصربه‌ فرد خود متقاضیان بسیاری را به خود جلب کرده است. فروشگاه اینترنتی 20 بخر به منظور عرضه لوازم ‌خانگی بوش با بهترین قیمت ها خدمات رسانی خود را شروع کرد تا علاوه بر ارائه اجناس با گارانتی اصلی، قیمت هایی مناسب و آنچه باید را به بازار عرضه کند تا خریداران بتوانند در صورت نیاز محصولات خود را به صورت آنلاین با بهترین قیمت تهیه کنند تاجایی که شرکت بوش بتواند با استفاده از فروشگاه انلاین بسیاری از قیمت های دور از ذهن و نامتقارن را از بازارهای فروش حذف کند و خریداران در سرتاسر کشور بتوانند محصولت این شرکت را با قیمت یکسان و مناسب تهیه نمایند. فروشگاه اینترنتی 20 بخر علاوه بر ارائه مستقیم لوازم خانگی این تاپ برند از نمایندگی بوش، با داشتن تیمی تخصصی مجموعه کاملی از مشخصات و ویژگی مدل های این برند را ارائه داده است که کیفیت بالای اطلاعات آن باعث شده این فروشگاه انلاین به مرجعی کامل از لوازم خانگی بوش تبدیل شود در صورتی که تمایل داشته باشید از این وب سایت دیدن نمایید کافیست بر رو فروشگاه اینترنتی 20 بخر کلیک کنید.

از مزیت‌های خرید انلاین صرفه جویی در وقت، هزینه های رفت ‌وآمد و امکان مقایسه آسان مدل و قیمت‌هاست اما نمی توان از مشکلات خرید اینترنتی که ندیدن کالا به غیر از عکس است چشم پوشی نمود به همین دلیل فروشگاه اینترنتی 20 بخر با جمع ‌آوری و ارائه برترین فیلم های محصولات در وب سایت خود تا جای زیادی این نکته قابل تأمل را حذف نموده است و افراد می توانند با مراجعه به وب سایت این نمایندگی، فیلم اکثریت محصولات را در اختیار داشته باشند و خرید از فروشگاه انلاین خود را هرچه با اطمینان نر انجام دهند، اما اگر تمایل داشته باشید که خرید خود را از یک فروشگاه فیزیکی انجام دهید می توانید با مراجعه به برگه نمایندگی بوشبه ادرس و تلفن تمام فروشگاه های سرتاسر کشور دسترسی داشته باشید و در صورت نیا می توانید از مشاورین این مجموعه نیز کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی 20 بخر، نمایندگی رسمی بوش در ایران امکان ارائه بسیاری از خدمات تکمیلی همچون مشاوره تلفنی و کمک در خرید حضوری را در سراسر ایران برای شما مهیا ساخته است و با داشتن بلاگی باکیفیت بسیار بالا، راهنمای خرید، استفاده و بسیاری از اطلاعات لازم در انتخاب و خرید را در اختیار شما خواهد گذاشت. در ادامه با مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر همراه شما خواهیم بود و امیدواریم این فروشگاه انلاین به عنوان یک نمایندگی بوش رسمی همواره فعالیت خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ادامه دهد و به نوبه خود بتواند تأثیر خود را بر قیمت لوازم خانگی بوشنگه بدارد.

مزیت‌های فروشگاه آنلاین 20 بخر:

·         خرید کالای اصل با گارانتی اصلی

·         خرید اینترنتی باقیمت واقعی کالا

·         داشتن تیم متخصص برای مشاوره خرید

·         تجربه‌ای متفاوت با مشاهده فیلم های محصولات

·         دریافت کالا به صورت مستقیم از نمایندگی بوش

·         امکان ثبت سفارش آسان و پرداخت درب منزل در بسیاری از مناطق

·         داشتن مجموعه کاملی از تصاویر، محتوا و مشخصات کامل محصولات

·         داشتن مجله ای حاوی آموزش، راهنمای خرید و انتخاب لوازم برقی بوش

·         ارائه آخرین اخبار، تخفیف‌ها و جشنواره‌های بوش در وب سایت و شبکه های اجتماعی فعال

معایب فروشگاه اینترنتی 20 بخر:

·         نداشتن اپلیکیشن معادل جهت نصب

·         نداشتن خدمات ویژه برای مشتریان خاص

·         عدم پیگیری مجدد به دلیل انبوه سفارشات پس از لغو پیش سفارش ثبت شده

 

منبع: magerta.ir

hamid بازدید : 89 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

فروشگاه انلاین 20 بخر مرجع تخصصی لوازم خانگی بوش در ایران

 

به نقل از مثلث آنلاین

فروشگاه انلاین 20 بخر به عنوان نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در حال فعالیت می باشد، این فروشگاه اینترنتی این امکان را فراهم می سازد تا مشتریان این برند در صورت نیاز بتوانند کالای مورد نظر خود را به صورت مستقیم از نمایندگی لوازم خانگی بوشخریداری نمایند، این امر موجب دو اتفاق خوب خواهد شد در وهله اول شما از خرید کالای اصل خود به واسطه فروشگاه اینترنتی 20 بخر خیالی آسوده خواهید داشت و در وهله دوم به دلیل حذف شدن واسطه های فروش، قیمتی هرچه مناسب تر را در اختیار خواهید داشت. همان‌ طور که گفتیم فروشگاه انلاین 20 بخر این امکان را برای شما فراهم ساخت تا علاوه بر خرید حضوری، شما امکان خرید لوازم خانگی بوش به صورت آنلاین را به صورت غیر حضوری با گارانتی اصلی بوش در ایران «بوش سرویس» را در اختیار داشته باشید و از این رو به منظور سهولت در انتخاب و خرید، این فروشگاه سعی داشته است تا با گرد هم آوردن نیروهای حرفه‌ای و کارشناس، محتوایی مناسب را در ارتباط با هر محصول مهیا سازد تا شما عزیزان بتوانید ویژگی های جزئی موجود در محصول انتخابی خود را به درستی بررسی کنید.

جدول مشخصات و توضیحات لوازم خانگی بوش در فروشگاه انلاین 20بخر بخشی از مزیت‌های کلی این مجموعه بزرگ است که مسلماً به وسیله همین توضیحات و ویژگی ها می توانید راحت تر مدل محصولتان را برای خرید انتخاب نمایید اما لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی 20 بخر حاوی تصاویر گویایی از محصول است که مسلماً شما در بسیاری دیگر از فروشگاه های اینترنتی نیز می توانید آن ها را مشاهده کنید اما باید بدانید که در فروشگاه 20 بخر اولین نمایندگی فروش بوش انلاین در ایران است که علاوه بر این موارد فیلم های محصولات را برای درک بهتر افراد در کنار محصولات خود قرار داده است و روزبه‌ روز نیز شاهد افزودن و آپدیت ویدئوهای حرفه ای این مجموعه هستیم که همین امر تا جایی کارآمد است که شما پس از مشاهده آن ها شاید حتی نیاز به خرید حضوری را به کلی از ذهنتان پاک کند چراکه علاوه بر مشاهده کلی محصول، شما روند کارایی هریک از لوازم خانگی بوش را در فروشگاه انلاین 20 بخر مشاهده خواهید کرد.

خرید حضوری یا فروشگاه اینترنتیفرقی نمی‌کند که شما قصد خرید از فروشگاه انلاین 20 بخر یا یک نمایندگی حضوری در سطح شهر را دارید چراکه به راحتی می توانید از متخصصین بخش این فروشگاه برای خرید حضوری و غیر حضوری خود کمک بگیرید و حتی پیش از نهایی کردن مدل مربوطه از متخصصین بخش فروش نیز جهت انتخاب و خرید خود مشاوره رایگان دریافت نمایید و یا می توانید با مراجعه به برگه نمایندگی بوشبه آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش دسترسی داشته باشید.

فروشگاه انلاین 20 بخر ازلحاظ دیزاین و درزمینهٔ فنی نیز در دسته فروشگاه های حرفه ای است که علاوه بر لود سریع، رابطه کاربری بسیار خوبی را مهیا ساخته است که این امکان را فراهم ساخته تا در سراسر ایران بتوانید به‌آسانی خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

مزیت‌های فروشگاه اینترنتی 20 بخر:

  • ارائه کارت گارانتی اصلی
  • ارائه پایین‌ترین قیمت کالاها
  • داشتن تیم تخصصی برای مشاوره خرید و پاسخگویی
  • رابطه کاربری آسان و سهولت در ثبت سفارش و خرید
  • داشتن محتوای حرفه ای به همراه جدول مشخصاتی کامل
  • داشتن وبلاگی بسیار حرفه ای درزمینهٔ آموزش، انتخاب و خرید
  • تجربه‌ای متفاوت با لمس بهتر مدل خود با مشاهده فیلم های محصولات
  • داشتن تصاویر مناسب و تفکیک بندی ایده ال لوازم خانگی بوش در وب‌سایت
  • ارائه جشنواره ها در نمایندگی بوش با امکان ارسال به سراسر کشور با کمترین قیمت

معایب فروشگاه انلاین 20 بخر:

  • نداشتن اپلیکیشن همراه
  • نداشتن خدمات ویژه به مشتریان در مجموعه‌ها
  • عدم پیگیری مجدد به دلیل انبوه سفارشات پس از لغو سفارش

منبع: http://www.ion.ir/

hamid بازدید : 213 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

در اینجا قصد داریم ویژگی های توستر بوش را به عنوان بهترین مارک توستر مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید بهترین توستر نان بوش را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید.

در این مقاله سعی داریم با بررسی کلی توستر بوش که جز بهترین مارک توستر نان است همراه شما باشیم تا شما عزیزان بتوانید با دانستن ویژگی های کلی این محصول و وجه تفاوت های کلی آنها در انتخاب و خریدی مناسب تر اقدام فرمایید. این محصول از کارامدترین لوازم برقی آشپزخانه محسوب می گردد که امروزه در کمتر خانه ای نبود آن ها را احساس خواهید کرد، توستر نان بوش علاوه بر تست بسیار بی نقص خود، به شما امکان این را می دهد تا نان فریز شده خود را با آن گرم و تست کنید و طمع نانی تازه را حفظ کنید. مسلما امروزه خرید نان تازه همیشه و در مدت زمان های کوتاه سخت تر شده و داشتن یک توستر نان مناسب بسیار مهم تر از پیش شده است. توستر بوش به دلیل نوع کیفیت بالای تست، طول عمر بالا و تنوع زیاد در طراحی و رنگ بندی سالیان سال است که در لیست پرفروش ترین ها در صدر دنیا قرار گرفته است و به عنوان بهترین مارک توستر شناخته می شود.

 

 

راهنمای خرید توستر بوش

اگر می خواهید توستر بوش را در لیست خرید خود قرار دهید لذا دانستن وجه تفاوت و شباهت آنها دارای اهمیت است تا بدانید در مجموع چه ویژ گی هایی می تواند مد نظر شما قرار گیرد.

وجه تشابه انواع توستر بوش

کشوی جمع اوری خرده نان که از مهم ترین و بهترین خصوصیات این تاپ برند خانگی محسوب می شود، کیفیت تست و کارایی هرچه بهتر را به خریدارانش هدیه داده است در بسیاری از برندها و در پیش همیشگی توستر نان، ماندن خرده نان ها در داخل دستگاه بوده است که در روشن شدن های بعدی می سوختند و به مرور بوی بسیار بدی را در داخل دستگاه به جا می گذاشتند به همین جهت شرکت بوش به عنوان بهترین مارک توستر برای حل این مشکل به طراحی یک کشو در زیر این دستگاه اضافه کرده است که در هنگام تست نان ها خرده ها در آن ریخته می شود و افراد به آسانی می توانند این کشو را بیرون آورند و پس از خالی کردن و حتی شستشوی آن، کشو را در سر جایش بگذارند، این ویژگی در توستر بوش باعث شده است که شما علاوه بر کارایی خود توستر نان، سلامت و تمیزی محصول خود را به راحتی تامین نمایید.

بالاآمدن آسانسوری در توستر بوش کار را برای برداشتن نان و یا قطع عملکرد بسیار ساده کرده است چراکه به راحتی نان پس از تست به بیرون از توستر نان هدایت می شود و دیگر لازم نیست شما برای سوختن و حرارت دیدن دستتان نگران باشید و همچنین پس از قطعی حرارت نان به خارج از توستر هدایت شده و این امر از ماندن نان در فضای داغ داخلی دستگاه و سوختن آن جلوگیری می نماید.

عملکرد یخ زدایی و یا Defrost در توستر بوش این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به راحتی و با کیفیتی بسیار بالا نان خود را از فریزر خارج کنید و آن را برای استفاده مهیا سازید لازم به ذکر است که گرم کردن و یخ زدایی کردن نان فریز با توستر نان بسیار متفاوت از یخ زدایی آن با مایکروویو و یا شعله گاز است؛ عمل یخ زدایی با توستر بوش که به عنوان بهترین مارک توستر نیز شناخته می شود تاجایی باکیفیت انجام می شود که طعم نانی تازه را به شما هدیه می دهد.

بدنه عایق در توستر بوش باعث جلوگیری از داغ شدن بدنه آن می شود اگرچه بسیاری دیگر از ویژگی ها در این دستگاه وجود دارد که همگی به تامین رضایت کاربرانش کمک کرده است. تنظیم درجه حرارت دلخواه و تنظیم میزان برشتکی، دکمه توقف خودکار، خاموش شدن توقف خودکار توستر بوش در هنگام چسبیدن نان به داخل دستگاه، تست یکنواخت و قرار گیری نان دقیقا در وسط این دسته از محصولات از دیگر ویژگی و مزیت های این آن می باشد حال بهتر متوجه این موضوع می شوید که چرا بوش توانسته به عنوان بهترین مارک توستر دست پیدا کند.

راهنمای خرید توستر بوش

.  

تفاوت مدل های توستر نان در بهترین مارک توستر

انوع توستر بوش در رنگ بندی و دیزاین هایی متفاوت تولید می شود که این امکان را برای افراد فراهم می کند تا کاملا بر مبنای سلیقه، فضای خانه مدرن یا کلاسیک خود کالایشان را انتخاب کنند، لازم به ذکر است که لیست قیمت توستر بوش با توجه به رنگ و مدل آن می تواند متفاوت باشد و در انتخاب مدل اگر بخواهیم به زبانی ساده بگوییم شما باید دو تفاوت اصلی را برای انتخاب در نظر بگیرید رنگ، ظاهر و مورد دوم ابعاد توستر، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تا چه میزان تفاوت وات و قدرت این دستگاه مهم است؟

توان مصرفی در مدل های مختلف توستر بوش از ۸۶۰ و معمولا تا ۱۰۹۰ وات است اما چیزی که حائز اهمیت است توجه به این مورد می باشد که توان مصرفی در این دسته از محصولات نباید آنچنان برای شما مهم و در اولیت باشد چراکه وات موجود کاملا بر اساس ابعاد و نیاز دستگاه در نظر گرفته می شود و کم و زیاد بودن این قدرت، تاثیری بر کیفیت تست نان و کارایی دستگاه شما نخواهد داشت پس لازم نیست جز دو مورد بیان شده در بالا به چیز دیگری فکر کنید به یاد داشته باشید که شما مدلی از بهترین مارک توستر در دنیا را انتخاب می کنید درباره این دو مورد همان طور که گفتیم رنگ و ظاهر بخشی از انتخاب است اما بخشی دیگر به ابعاد و جایگاه های نان در انواع توستر بوش باز می گردد.

راهنمای خرید توستر بوش

ابعاد و تعداد جایگاه های نان:

به طور کلی انواع توستر بوش به صورت کلی دو دسته مختلف را در برمی گیرد توستر های نان در برند بوش یک در طول نزدیک ۳۰ سانتی متر و یا ۴۳ سانتی متر تولید می گردد که کاملا بر اساس سلیقه و یا کارایی می تواند مورد انتخاب قرار گیرد اما درباره کارایی باید بگوییم که توستر ها با طول کمتر عمدتا دارای دو جایگاه نان هستند و برای ابعاد نان تست های مربعی مناسب‌ تر هستند اما مدل های کشیده در این دستگاه ها دارای جایگاه بزرگ و معمولا یک عدد است که به دلیل کشیده تر بودن آن برای تست و یا گرم کردن نان های ابعاد بزرگ تر مناسب است و همان طور که اشاره کردیم هر دو نوع توستر بوش با عملکردی یکسان است اما وابسته به نیاز خود می توانید یکی از مدل های بهترین مارک توستر را انتخاب نمایید.

همان طور که مطالعه نمودید و با ویژگی و مشخصات انواع توستر بوش آشنا شدید پس می توانید با در نظر گرفتم موارد ذکرشده بهترین مدل را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید. مدل های مختلف دستگاه توستر نان بوش را می توانید در فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش با بهترین قیمت توستر بوش مشاهده نمایید همچنین ویژگی ها و تمام جزییات هر محصول قابل دسترسی می باشد.

 

منبع: http://www.ion.ir

hamid بازدید : 32 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

ما به شما در انتخاب و خرید غذاساز بوش کمک خواهیم کرد تا با شناخت بهتر بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز خود با مناسب ترین قیمت غذاساز بوش را تهیه کنید.

غذاساز بوش

غذاساز بوش یا همان ماشین های چندکاره یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی برقی در هر آشپزخانه است که امروزه سطح فروش بسیار بالایی در دنیا را به خود اختصاص داده است و از این رو با توجه به درخواست های خرید این محصول برندهای معتبر در رقابت تولید بهترین ها در این دسته از محصولات هستند. از جمله برند آلمانی بوش که امروزه انواع غذاساز بوش را در صدر بهترین مارک های غذاساز به رخ دنیا می کشد چراکه علاوه بر ویژگی ها و تکنولوژی های روز دنیا در این دسته از محصولات خود، کیفیت، طول عمر و گستره متفاوتی از مدل ها را در اختیار خریدارانش گذاشته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که غذاساز ها اولین بار در سال 1960 میلادی توسط یک شخص فرانسوی اختراع شده و امروزه به یکی از کارآمدترین ها در وسایل پخت و پز تبدیل شده است. در ادامه این مطلب سعی داریم تا در عناوین مختلف از بهترین مارک غذاساز، ویژگی و کاربرد غذاساز بوش و نحوه استفاده از این کالا بگوییم تا شما بتوانید هرچه آسان تر این محصول  کاربردی را در مدلی مناسب برای خود انتخاب نمایید.

بهترین مارک غذاساز را بهتر بشناسیم
از آنجایی که امروزه لوازم کمکی در هر آشپزخانه ای به کمک افراد آمده است و تنوع زیادی را برای افراد در این باره وجود دارد پس انتخابی منطقی و صحیح نیز به مراتب سخت تر شده است. ما در اینجا سعی داریم کاملا بی‌طرفانه با بررسی و بیان ویژگی‌ها، توانایی های غذاساز بوش و اولویت های این برند در ساخت و کارایی کمک کنیم تا بهترین گزینه را بر مبنای نیاز خود انتخاب کنید.

همان طور که می دانید بوش به عنوان یکی از معتبرترین مارک های تولید کننده لوازم خانگی در تولید وسایل برقی بسیار پیشرفته سابقه ای بس درخشان دارد، طول عمر بالا، کیفیت ساخت و گستردگی انتخاب توسط افراد از مزایای انواع غذاساز بوش است که توانسته این دسته از محصولات خود را در صدر پرفروش ترین های دنیا قرار دهد. اگر به دنبال خرید کالایی هستید که یک تیر و چندین نشان برای شما باشد و هر یک از عملکرد های آن به طور اختصاصی بی نقص برای شما کار کند پس برند بوش می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. لازم به ذکر است که کار خردکن، مخلوط کن، رنده، همزن حرفه ای، خامه زن، تخم مرغ زن تا کارایی چرخ گوشت، رنده و حتی ابمیوه گیری را می توانید در مدل های تکمیل غذاساز یا همان ماشین آشپزخانه بوش در اختیار داشته باشد و همین تعدد انتخاب و اینکه شما بتوانید بر اساس نیازتان مدلی کارآمد انتخاب نمایید، خود مزیتی بسیار عالی و ویژه است؛ توجه فرمایید که همیشه گران ترین و کامل ترین مدل غذاساز، بهترین انتخاب برای شما نیست و توجه به آنکه چه کاربردی از غذاساز خود می خواهید دارای اهمیت بسیار زیادی است چراکه مسلما هرچه کارایی ها و تنوع کاربرد بیشتر شود، شما باید مبلغ بیشتری برای خرید آن بپردازید پس به شما پیشنهاد می کنیم حال که می خواهید از مارکی معتبر و با تنوع مناسب خرید کنید با دقت با توجه به آنچه نیازتان هست، خرید کنید. در ادامه با جزییات بیشتر در ارتباط با انواع غذاساز بوش همراه ما باشید.!
 


انتخاب بهترین غذاساز بوش
همان طور که اشاره نمودیم انواع ماشین های آشپزخانه بوش دارای ویژگی ها و کاربردهای متنوع است و بهترین غذاساز می تواند مدلی باشد که هم از لحاظ قیمت و همچنین از لحاظ ویژگی های موجود در مدل برای خریدار مناسب باشد، در برخی از مدل ها قطعات و امکاناتی است که شاید شما به آنها احتیاج نداشته باشید تا دستگاه مجزای آن را در منزل داشته باشید پس بهترین را تنها با توجه به نیازتان انتخاب نمایید. توجه فرمایید که هریک از ویژگی های موجود در انواع غذاساز بوش به طور مجزا کاملا حرفه ای برای شما کار خواهد کرد و به دلیل امکان آسان تعویض قطعات و شستشوی آسان، به کارگیری توانایی این دسته از محصولات بوش برای شما آسان خواهد بود.

در هنگام انتخاب توجه فرمایید که با توجه به تعداد افراد خانواده خود حجمی مناسب غذاساز بوش را برای خود انتخاب نمایید  و برای اینکه بهترین غذاساز را برای خود انتخاب نمایید به این سوالات پاسخ دهید و سپس با توجه به ویژگی های آن انتخاب نمایید. با غذاساز خود فقط می خواهید برای منزل خود به تهیه انواع کیک، خوراکی و غیره بپردازید یا در خانه برای بیرون از منزل کار پخت و پز شیرینی، کیک یا غذا را انجام می دهید؟ آیا به اب مرکبات گیری و ابمیوه گیری احتیاج دارید؟ آیا چرخ گوشت را همراه غذاساز خود لازم دارید؟  آیا آسیاب و انواع رنده ها را می خواهید؟

مخلوط کن چطور؟ آری همان طور که کاملا خلاصه اشاره کردیم تک تک گزینه ها می تواند مورد توجه شما قرار گیرد تا در نهایت بهترین غذاساز  بوش یا همان ماشین آشپزخانه بوش را برای خود انتخاب نمایید، اما اگر بخواهید نگاهی داشته باشید بر غذاساز، همزن برقی و گوشتکوب برقی بوش می توانید از طریق لینک قرار گرفته شده به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش مراجعه نمایید.

ویژگی های غذاساز بوش
برای آنکه کارایی های کلی این ماشین ها را بدانید ما در این بخش به صورت تیتر وار برای شما به توضیح ویژگی های این کالا می پردازیم. لازم به ذکر است که انواع غذاساز بوش برای کاربری خانگی و حتی افرادی که برای بیرون از منزل کار پخت و پز را انجام می دهد کاملا مناسب است و شما می توانید با خیالی راحت از انواع ماشین آشپزخانه بوش در منزل خود استفاده نمایید و سالیان سال از این محصول با کیفیت روز اول بهره برید به همین دلیل نیز به عنوان بهترین مارک غذاساز شناخته می شود. ویژگی های کلی این دسته از محصولات به شرح زیر است:

- سیستم مخلوط کن 3 بعدی و چرخشی - مخلوط کردن سریع و کامل برای مخلوطی همگن به واسطه سیستم چرخشی ارتقا یافته
- دیسک های رنده ریز، درشت، ورقه ای، خلال از جنس استیل ضد زنگ با قابلیت چرخش معکوس
- کاسه مناسب برای مخلوط کردن حجم های مختلف آرد و خمیر در مدل های گوناگون غذاساز بوش
- داشتن خردکن های قدرتمند برای خرد کردن مقادیر آجیل، پیاز، پنیر، سبزیجات، میوه و غیره
- سیستم محافظت در برابر گرم شدن بیش از حد و جلوگیری از فعال شدن ناخواسته موتور
- امکان تنظیم مختلف سرعت در انواع غذاساز بوش و انتقال بهینه قدرت به کل دستگاه
- دارای محفظه یکپارچه برای جمع آوری سریع و نگهداری آسان کابل و لوازم جانبی
- بازوی چندکاره با دنده های ویژه ناشی از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا
- تمامی بخش های پلاستیکی عاری از BPA در تماس با مواد غذایی
- آسیاب مواد غذایی سفت همانند دانه های قهوه، غلات و ادویه جات
- دیسک همزن برای هم زدن خامه و سفیده تخم مرغ
- تمیز کردن آسان، شستشوی قطعات در ظرفشویی
- دارای تنوع قلاب خمیرزنی و میله های همزن
- تعویض آسان قطعات برای تغییر کاربری

این خصوصیات و دیگر ویژگی ها در انواع غذاساز بوش می تواند مورد انتخاب شما عزیزان باشد، توجه فرمایید که ویژگی های ذکر شده کلیتی از خصوصیات انواع ماشین آشپزخانه بوش است و هر ویژگی می تواند در مدل هایی از این محصولات وجود داشته باشد. شما می توانید در سایت تخصصی لوازم خانگی بوش هر کدام از ویژگی های مدل ها را مورد بررسی دقیق تر قرار دهید و از مشاورین ما درباره مدل انتخابی مناسب کمک بگیرید،  فروشگاه 20 بخر سعی دارد با حذف رابطه های فروش از نمایندگی قیمت های هرچه مناسب تر را در اختیار خریداران این کالا بگذارد و با ارائه کامل ترین محتوای متنی و جدول ویژگی و مشخصات به افراد در انتخاب مناسب کمک کند.
 

 

منبع: https://www.itna.ir

 
hamid بازدید : 36 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)
چگونه بهترین ماشین ظرفشویی بوش راکه به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی شناخته می شود را انتخاب وبا بهترین قیمت به طور مستقیم ازنمایندگی بوش تهیه کنیم.
 

بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟

به گزارش بولتن ، اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی برای منزل خود را دارید و در این میان بوش المان را به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی برای منزل خود انتخاب کرده اید مطمئنا در مورد برند بهترین انتخاب را داشته اید اما احتمالا برای انتخاب مدل سردرگم شده اید چراکه وقتی شما به بازار و یا یک فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنید احتمالا با انبوهی از مدل های مختلف روبرو خواهید شد که بسیاری از آنها از نظر ظاهر شبیه به هم هستند اما اختلاف قیمت بین مدل های مختلف می تواند شما سردرگم کند چراکه دلایل واقعی اختلاف قیمت ماشین ظرفشویی بوش را نمی دانید به همین دلیل ممکن است مانند بسیاری از ایرانی ها ترجیح دهید که بالاترین و آخرین مدل را انتخاب کنید چراکه اکثریت مردم تصور می کنند بالاترین و گران ترین مدل مطمئنا کیفیت شستشو و طول عمر بیشتری دارد به همین دلیل ترجیح می دهند کمی بیشتر برای خرید ماشین ظرفشویی خود هزینه کنند.

اما اگر این چنین فکر می کنید باید بگوییم که این طرز فکر حداقل در اینجا اشتباه است چراکه تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش از نظر کیفیت شستشو و طول عمر در یک سطح قرار دارند تنها امکانات و تکنولوژی بکار رفته در آنهاست که باعث افزایش و اختلاف قیمت در آنها می شود که شاید بسیاری از این فناوری ها و برنامه های شستشو برای شما کارایی زیادی نداشته باشد به یاد داشته باشید که بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا شناخته می شود پس می توان گفت نمام مدل های این شرکت جزو بهترین ها محسوب می شوند، پس اگر می خواهید برای خرید ماشین ظرفشویی بوش هزینه کنید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که مناسب با نیازهای شما باشد پس باید مدلی را انتخاب کنید که امکانات و ویژگی هایی مورد نظر شمارا داشته باشد و از آن مهم تر بتوانید از امکانات آن استفاده کنید اما نه مانند بسیاری از افراد که بالاترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را در منزل دارند اما هیچ وقت از امکانات و برنامه های شستشوی آن استفاده نمی کنند چراکه بیشتر این افراد معمولا از یک و یا نهایتا دو برنامه شستشوی آن استفاده می کنند.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟

قیمت ماشین ظرفشویی بوش و تاثیر تکنولوژی های بکار رفته در آن

در ابتدا قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر تکنولوژی هایی که در بالا رفتن قیمت ماشین ظرفشویی بوش می توانند تاثیر گذار باشند و ممکن است برخی از آنها کارایی زیادی برای شما نداشته باشد و ترجیح دهید برای آن هزینه نکنید اما زمانی می توانید این تصمیم را بگیرید که با مزیت و نحوه عملکرد آنها به خوبی آشنا باشید؛ به طور مثال امروزه سنگ زئولیت Zeolite در ماشین ظرفشویی خیلی بر سر زبان ها است به همین خاطر خیلی از افراد را می بینید که فقط به دنبال مدلی از ماشین ظرفشویی بوش هستند که دارای سنگ زئولیت باشد و حاضر هستند بابت یک چنین آپشنی هزینه بسیار زیادی کنند بدون آنکه بدانند سنگ Zeolite چگونه کار می کند و می تواند چه مزیت هایی برای آنها ایجاد کند تا بتوانند تصمیم بگیرید که آیا این میزان هزینه برای داشتن چنین امکانی برای شما می تواند مفید باشد یا خیر؟ به همین جهت بهتر است بدانید که سنگ زئولیت Zeolite در حقیقت یک ماده یا همان سنگ معدنی است که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده این سنگ مانند خیلی از سنگ های موجود در طبیعت دارای خصوصیتی می باشد که می تواند رطوبت را به خود جذب کرده و آن به گرما تبدیل کند گرمایی که این سنگ با دریافت رطوبت می تواند تولید کند چیزی در حدود 240 درجه فارنهایت می باشد که شرکت بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا از ویژگی این سنگ برای کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش استفاده می کند، به این صورت که سنگ زئولیت در کنار المنت قرار می گیرد و برای تولید گرما به آن کمک می کند و باعث کاهش مصرف انرژی در دستگاه می شود در ادامه با نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

ماشین ظرفشویی بوش به عنوان بهترین مارک ماشین ظرفشویی زمانی که شروع به آبکشی اولیه ظروف می کند سنگ زئولیت شروع به جذب رطوبت در دستگاه می کند و آن را به گرما تبدیل می کند در مرحله بعد وقتی ماشین ظرفشویی وارد مرحله شستشو می شود المنت ها داغ شده شروع به گرم کردن آب می کنند در اینجا سنگ زئولیت که در کنار المنت قرار دارد به کمک آن رفته و باعث می شود المنت زمان کمتری برای گرم کردن آب روشن باشد که این باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود اما کار به اینجا تمام نمی شود چراکه وقتی ماشین ظرفشویی بوش شستن ظروف را به پایان می رساند و وارد مرحله خشک کردن ظروف قرار می گیرد بار دیگر این گرما به کمک المنت ها می آید در اینجا فن شروع به باد زدن می کند و گرمای سنگ و المنت را در ماشین به حرکت در می آورد در اینجا نیز سنگ زئولیت باعث می شود که المنت زمان کمتری روشن باشد درنتیجه باز برق کمتری مصرف خواهد شد، دقت داشته باشید که سنگ زئولیت تاثیری بر کیفیت خشک کردن ظروف ندارد چراکه تنها باعث می شود چیزی حدود 10 درصد در مصرف انرژی کاهش پیدا کند به همین دلیل مدل هایی که دارای این سنگ می باشند دارای برچسب انرژی +++A می باشند اما مدل هایی که دارای این سنگ نیستند رتبه انرژی آنها ++A می باشد.

اما یک تفاوت کوچک نیز بین مدل هایی که دارای سنگ Zeolite هستند با مدل هایی که سنگ زئولیت ندارند وجود دارد آن هم این است که چون سنگ زئولیت بخار و رطوبت آب را به خود جذب می کند به همین خاطر زمانی که شما درب این ماشین ظرفشویی بوش را باز می کنید هیچ بخاری در دستگاه وجود ندارد به همین دلیل شما می توانید همان لحظه ظروف را خارج کرده و داخل کابینت قرار دهید، اما در مدل‌هایی که دارای سنگ زئولیت نیستند زمانی که شما درب ماشین ظرفشویی را باز می کنید شما مقداری بخار داخل دستگاه مشاهده می کنید و باید تنها چند دقیقه درب دستگاه را باز گذاشته و اجازه دهید بخار آب خارج شده و خشک شود تنها کافی است 10 دقیقه به آن زمان دهید، حال با مزیت و نحوه عملکرد این سنگ آشنا شدید اما باید توجه داشته باشید که امروزه در سال 1399 که در آن قرار داریم با توجه به قیمت ماشین ظرفشویی بوش این آپشن باعث افزایش چیزی حدود 1.5 میلیون تومان در دستگاه می شود که با توجه به هزینه مصرف انرژی در ایران می توان گفت که آپشن هیچ توجیه اقتصادی برای ما ندارد اما وقتی فردی در اروپا 20 یورو بابت این آپشن بیشتر پرداخت می کند وقتی حساب می کند اگر از این ماشین ظرفشویی بصورت روزانه استفاده کند بعد از یک سال با کاهشی که در هزینه برق می تواند برای او داشته باشد بعد از یک سال این آپشن هزینه خود را جبران می کند و از آن به بعد برای او پس انداز محسوب می شود؛ همان طور که مشاهده کردید وقتی مزیت و عملکرد یک برنامه و یا تکنولوژی را درست بدانیم مطمئنا می توانیم انتخاب مدل بهتری از بهترین مارک ماشین ظرفشویی در دنیا داشته باشیم.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش را چگونه انتخاب کنیم؟

نگاهی بر برنامه های شستشوی بهترین مارک ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از عواملی که باعث تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش می شود برنامه های شستشو هستند که هرکدام عملکرد مخصوص به خود را دارند و زمانی این برنامه ها می توانند در بالا بردن کیفیت شستشو تاثیر داشته باشند که ما بتوانیم به درستی از آنها استفاده کنیم اما استفاده نادرست از آنها نیز می تواند برای ما مشکل ساز باشد و ممکن است که بسیاری از آنها کاربردی برای ما نداشته باشد پس بهتر است مدلی را انتخاب کنیم که برنامه های شستشوی مورد نیاز ما را داشته باشد، به طور مثال زمانی که قصد داریم ظروف بزرگ مانند ماهیتابه و قابلمه برای شستن دارید در داخل ماشین ظرفشویی بوش قرار دهیم شما می توانید برنامه Intensive Zone را به برنامه شستشوی خود اضافه کنید اما بهتر است که بدانید که وقتی از این برنامه استفاده می کنید سبد پایین ماشین ظرفشویی با دما و فشار بالاتری شسته می شود که این فشار آن می تواند در بلندمدت باعث کدر شدن ظروف کریستال شما شود و یا باعث کم رنگ گل های ظروف شما شود به همین خاطر زمان استفاده از این برنامه به شما پیشنهاد می شود که ظروف کریستالی و گل دار خود را در سبد بالا قرار دهید تا فشار بالای آب باعث آسیب زدن به آنها نشود همان طور که می بینید اگر با نحوه عملکرد یک برنامه آشنایی درستی نداشته باشید آن برنامه می تواند به ظروف شما آسیب وارد کند حتی اگر بهترین مارک ماشین ظرفشویی را در خانه داشته باشید؛ اما حتما برای شما جالب است که بدانید برنامه های دیگری مانند VarioSpeed Plus که باعث کاهش زمان شستشو می شود و یا برنامه Intensive 70° شستشوی فوق بهداشتی و دیگر برنامه های شستشو چطور کار می کنند و در آخر چه معایب و مزایایی می توانند برای شما داشته باشند شما بر اساس این اطلاعات هم بهتر متوجه می شوید که به کدام یک از این برنامه ها احتیاج دارید و هم بهتر می توانید از آن استفاده کنید.

حال اگر متوجه اهمیت این اطلاعات شده اید و تصمیم دارید قبل از انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی بوش بیشتر با این موارد آشنا شوید ما می توانیم به شما پیشنهاد کنیم نگاهی به «مجله اینترنتی 20 بخر» داشته باشید مقالاتی که در این مجله ما به شما پیشنهاد می کنیم آنها را مطالعه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی بوش: در این مقاله شما می توانید با نحوه عملکرد برنامه ها و تکنولوژی های بکار رفته در ماشین ظرفشویی بوش به طور کامل آشنا شوید این موضوع هم می تواند در استفاده از آنها در آینده به شما کمک کند و هم اینکه بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه مناسب ترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش را تهیه کنید.

منبع بولتن نیوز

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی: در این مقاله شما با بهترین برندهای ماشین ظرفشویی مانند بوش، میله، آ.ا.گ، ال جی و سامسونگ آشنا خواهید شد تا بتوانید بر اساس آن بهترین مارک ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید همچنین در این مقاله شما با انواع ماشین ظرفشویی رومیزی، مبله، توکار و ظرفیت های آنها بهتر آشنا می شوید تا بهتر بتوانید بر اساس جمعیت و کارایی خود نوع ظرفشویی خود را انتخاب کنید در ادامه این مقاله تکنولوژی و برنامه های شستشو نیز توضیح داده می شود که در صورت خواندن مقاله بالا نیاز به خواندن آنها ندارید.

نمایندگی بوش: اگر دوست دارید بدانید که آیا لوازم خانگی بوش آلمان در ایران نمایندگی فعال دارد یا خیر و دوست دارید برای اطمینان مستندات آن را ببینید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مجله اینترنتی 20 بخر بخوانید، اما اگر دوست دارید خرید خود را به صوت فیزیکی از یک فروشگاه داشته باشید می توانید به آدرس و تلفن نزدیک ترین فروشگاه بوش به منزل خود دسترسی داشته باشید اما اگر تمایل داشته باشید می توانید خرید خود را به صورت مستقیم و آنلاین از نمایندگی بوش با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین 20 بخر انجام دهید.

گارانتی بوش: در این مقاله نیز شما با گارانتی بوش سرویس ضمانت نامه اصلی بوش در ایران، سیهاوی بزرگترین گارانتی شخصی، کارا سرویس و دیگر ضمانت نامه های بوش آشنا می شوید تا بتوانید بر اساس مستندات گارانتی بهترین گارانتی را انتخاب کنید امیدوار هستیم این مقاله توانسته باشد برای خرید ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک کرده باشد ممنون می شویم دیدگاه و نظرات خود را برای ما در اینجا قرار دهید تا در کامل کردن این مقاله بتوانیم از آنها استفاده کنیم، اما اگر سوالی داشتید می توانید از مشاورین 20 بخر نمایندگی بوش در ایران کمک بگیرید

hamid بازدید : 33 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

اگر قصد خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را دارید در اینجا می توانید با برنامه های شستشو و تکنولوژی های مختلف که تاثیر مستقیم بر روی قیمت ماشین لباسشویی بوش دارند آشنا شوید.

ماشین لباسشویی

این مقاله توسط فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران گرد آوری شده است، ما در اینجا قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر ماشین لباسشویی بوش که با توجه به کیفیت و قیمت بسیار مناسبی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای هر خانواده ای محسوب شود اگر شما نیز قصد خرید این محصول را برای منزل خود دارید ما در اینجا سعی خواهیم داشت تا بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید بتوانید بهترین ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنید. همان طور که می دانید و این مسئله بر کسی پوشیده نیست شرکت بوش یکی از غول های صنعت کشور آلمان به شمار می رود که لوازم خانگی تنها قسمتی از تولیدات این کمپانی محسوب می شود که در این زمینه نیز شرکت بوش توانسته با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا با کیفیت ترین و کارآمد ترین محصولات را تولید کند و به جرئت می توان گفت که شرکت بوش در صنعت شستشو و نظافت یکی از پیشگامان و صاحبان تکنولوژی در این صنعت به شمار می رود بشمار می رود چراکه شرکت بوش همیشه توانسته با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انقلابی در این صنعت به وجود آورد البته لازم به ذکر است که برندهایی مانند آ.ا.گ و میله نیز در این صنعت رقبای اصلی شرکت بوش محسوب می شوند اما دراین میان شرکت بوش نیز همیشه توانسته با تولید محصولاتی باکیفیت و داشتن قیمت بسیار مناسب نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند و سهم بزرگی از یازار را به خود جلب کند تا جایی که امروزه به عنوان یکی از بهترین مارک های ماشین لباسشویی در دنیا شناخته می شود به همین جهت در اینجا قصد داریم نگاهی کوتاهی داشته باشیم بر این محصول شرکت بوش تا با این محصولات بیشتر آشنا شویم.

اما اگر دوست دارید مقایسه ای بین برندهایی مانند آ.ا.گ، میله، ال جی و یا سامسونگ داشته باشید به شما پیشنهاد می کنم بعد از خواندن این مقاله و قبل از هر تصمیمی «مجله اینترنتی 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید و بعد از وارد شدن به آن «راهنمای خرید راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش» را مطالعه نمایید بعد از آن مطمئنا می تواند با شناخت بهتر تصمیمی بهتر را بگیرید.

تفاوت ماشین لباسشویی بوش در سری های مختلف

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم برند که یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در دنیا محسوب می شود به دلیل قیمت بسیار مناسب، طول عمر و کیفیت بسیار بالا توانسته همیشه در صدر پرفروش ترین مدلهای لباسشویی در دنیا قرار گیرد، اگر شما نیز قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود را دارید بهتر است بدانید که شرکت بوش محصولات خود را در چند خانواده تقسیم کرده است که هر خانواده با نام Series شناخته می شود که در هر سری تعداد زیادی مدل قرار گرفته که از نظر مشخصات کلی با هم برابر هستند اما از نظر امکانات و برنامه های شستشو با هم متفاوت هستند که باعث ایجاد تفاوت قیمت ماشین لباسشویی بوش بین مدل های مختلف می گردد پس اگر قصد خرید لباسشویی بوش را برای منزل خود دارید بهتر است در ابتدا با سری های آن آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بگیرید که در کدام سری به دنبال مدل مورد نظر خود بگردید و بعد از آن برای اینکه بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز خود با بهترین قیمت را انتخاب کنید باید با تکنولوژی و برنامه های شستشو به خوبی آشنا باشید تا بدانید کدام یک از آنها برای شما کار آمد است و شما به آن نیاز دارید به یاد داشته باشید که تکنولوژی و برنامه های شستشو تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین لباسشویی دارد که ممکن است بسیار از آنها هیچ گاه مورد استفاده شما قرار نگیرید پس بهتر است با تکنولوژی و برنامه های شستشو آشنا شده تا هم در اینده بتوانید بهتر از امکانات لباسشویی خود استفاده کنید و هم اینکه بر این اطلاعات نیازهای خود را بهتر بشناسید تا بتوانید بهترین ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنید، در ادامه ابتدا نگاهی خواهیم داشت بر سری های مختلف و سپس با تکنولوژی و برنامه های شستشو آشنا خواهیم شد.

نگاهی بر سری های مختلف ماشین لباسشویی بوش

  • ماشین لباسشویی بوش سری 2
  • ماشین لباسشویی بوش سری 4
  • ماشین لباسشویی بوش سری 6
  • ماشین لباسشویی بوش سری 8
  • ماشین لباسشویی بوش سری home professional

ماشین لباسشویی بوش سری 2

ماشین لباسشویی بوش سری 2 در حقیقت پایین ترین سری از ماشین های لباسشویی شرکت بوش محسوب می شود دقت داشته باشید که مدل های موجود در این سری بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستید و دارای قیمت بسیار مناسبی هستند مدلهایی که در این سری قرار دارد ظرفیتی معادل 6 کیلوگرم را دارا می باشند که می توان گفت با توجه به ظرفیت این سری برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است، مدل هایی که در سری 2 قرار دارند مصرف آب و برق بسیار کمی دارند به طوری که دارای رتبه انرژی +++A می باشند و جزو لوازم خانگی کم مصرف محسوب می شوند، اما محصولاتی که در این سری تولید می شود باید بگوییم تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان در کشور ترکیه با بکارگیری قطعات و تکنولوژی آلمان مونتاژ می شود تا با کاهش هزینه در دستمزد کارگر و پایین تر بودن قیمت انرژی در ترکیه به نسبت آلمان بتوانند قیمت تمام شده کالا را پایین آوره به همین جهت با توجه به قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 2 کیفیت بسیار بالایی دارند، مدل های این سری با رنگ سفید و سیلور تولید می شود و باید بگوییم که مدلی با بدنه استیل در این سری تولید نمی شود و به جرئت می توانیم بگوییم ماشین لباسشویی بوش سری 2 تمام برنامه های اصلی شستشو را دارا می باشند که باعث شده کیفیت شستشوی بسیار خوبی داشته باشند و در این حال قیمت محصولات این سری بسیار مناسب است چراکه شرکت بوش برای مناسب تر کردن قیمت از یک پنل ساده مکانیک استفاده کرده است و با دیزاینی ساده تر و حذف تکنولوژی های خاص که کارایی زیادی برای همه افراد ندارد و برای ماشین لبسشویی 6 کیلویی لازم نیست توانسته قیمت آن را کاهش دهد، در آخر باید بگوییم اگر یک خانواده کم جمعیت هستید و به دنبال ظاهری لوکس با توانایی های پیچیده نیستید این سری می تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما محسوب شود.

ماشین-لباسشویی-بوش-سری-4

ماشین لباسشویی بوش سری 4

می توان گفت که ماشین لباسشویی بوش سری 4 از نظر ساختارکلی تفاوت زیادی با سری 2 ندارند مدل هایی که در این سری تولید می شود ظرفیتی معادل 7 کیلوگرم را دارا می باشند که برای یک خانواده کم جمعیت و حتی متوسط کاملا می تواند مناسب باشد؛ شرکت بوش در ماشین لباسشویی بوش سری 4 از موتور Eco Silence Drive استفاده کرده است که جدیدترین نسل موتوهای این شرکت محسوب می شود که از مزیت های این موتور می توان به مصرف انرژی پایین، میزان صدا و لرزش کمتر با طول عمر بسیار بیشتر اشاره کنیم که باعث شده مدل های موجود در این سری برچسب انرژی +++A را دریافت کند شرکت بوش در این سری نیز برای مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب از تکنولوژی Active Water استفاده می کند مدل هایی که در این سری نیز تولید می شود همانند سری قبلی در کشور ترکیه مونتاژ می شود که با داشتن یک پنل ساده که به صورت مکانیک کار می کند و حذف تکنولوژی های غیر ضروری باعث شده قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 4 بسیار مناسب باشد مدل هایی که در این سری تولید می شود با رنگ سفید و بدنه استیل ضد لک می باشد اما به یاد داشته باشید که کد لباسشویی های بوش در سری 4 با WAK شروع می شوند، اگر قصد خرید از این سری را داشتید به شما پیشنهاد می کنیم در مجله اینترنتی 20 بخر مقاله مربوط به «مقایسه مدل های ماشین لباسشویی بوش سری 6» را مطالعه کنید در این مقاله از بالاترین مدل تا پایین ترین مدل سری 6 مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است و شما بهتر متوجه خواهید شد که چه چیزی باعث کاهش قیمت و یا افزایش بین مدل ها شده است و دقیقا بابت چه چیزی دارید هزینه می کنید.

ماشین-لباسشویی-بوش-سری6

 

ماشین لباسشویی بوش سری 6

 

اما اگر به دنبال خرید مدلی با ظاهری لوکس تر و امکانات بیشتر با قیمت مناسب هستید ماشین لباسشویی بوش سری 6 را می توانیم به شما پیشنهاد می کنیم چراکه این سری از نظر ظاهر بسیار لوکس تر از دو سری قبل محسوب می شود شرکت بوش در سری 6 از یک پنل ترکیبی استفاده می کند که به صورت لمسی و مکانیک طراحی شده است و باعث شده ظاهری مدرن تر به خود بگیرد اما اگر بخواهیم نگاهی به پنل آن داشته باشیم باید بگوییم در این پنل برنامه های شستشو بر روی یک پیچ در وسط پنل قرار گرفته که به صورت مکانیک کار می کند که با چرخاندن آن می توانید برنامه شستشو را انتخاب کنید اما در سمت راست این پنل از یک صفحه لمسی استفاده شده است که تنظیمات مربوط به سرعت چرخش، دمای آب و دیگر مواردی که می توانید به برنامه شستشو اضافه کنید از طریق این صفحه لمسی قابل مدیریت می باشد همچنین این سری دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگتر است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو در آن به نمایش گذاشته می شود این مواردی بود که در ظاهر ماشین لباسشویی بوش سری 6 دیده می شود، اما مدل های که در سری 6 تولید می شود تعدادی از آنها در کشور ترکیه مونتاژ می شود و تعدای از مدلهای آن در کشور آلمان مونتاژ می شود اما دقت داشته باشید که هر مدل تنها در یک کشور تولید می شود و امکان ندارد که یک مدل به صورت هم زمان در دو کشور تولید شود پس اگر مدلی ساخت آلمان باشد غیر ممکن است که همان مدل را در کشور دیگری تولید شود، اما ماشین های لباسشویی بوش سری 6 از نظر ظرفیت می توانند گنجایشی معادل 8 یا 9 کیلوگرم داشته باشند و دور خشک کن در این سری می تواند به 1400 دور در دقیقه برسد، ماشین لباسشویی بوش سری 6 از نظر برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آنها بسیار پیشرفته تر از دو سری قبلی هستند سیستم هایی مانند سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده، شستشوی بهداشتی Active Oxygen، برنامه های لکه بری که در ادامه در مورد این موارد بحث خواهیم کرد، اما انواع ماشین لباسشویی بوش سری 6 به شکل سفید و استیل تولید می شود که به یاد داشته باشید که در بدنه استیل در لوازم خانگی بوش از تکنولوژی نانو مورد استفاده قرار گرفته شده است که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و لازم نیست نگران باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن باشید لازم به ذکر است که تمام مدل های سری 6 با کد WAT شروع می شود که با با توجه به کیفیت و کارایی آن قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 6 بسیار مناسب است به شرطی که امکانات و برنامه های شستشوی آن برای شما کارایی داشته باشد در غیر این صورت شما فقط پول بیشتر بابت ظاهر آن پرداخت کرده اید.

ماشین لباسشویی بوش سری 8

اما اگر به دنبال اخرین و بالاترین مدل های ماشین لباسشویی بوش هستید و دوست دارید که یک مدل تکمیل با تکنولوژی و برنامه های شستشوی بسیار متنوع در خانه خود داشته باشید می توانید مدل خود را در میان ماشین لباسشویی بوش سری 8 را انتخاب کنید این سری از نظر ظاهر شبیه به سری 6 می باشد اما با ظاهری کمی لوکس تر توجه داشته باشید که تمام مدل های این سری تنها در کشور آلمان مونتاژ می شود اما تفاوت اصلی آن با سری 6 در این است که شرکت بوش از جدیدترین تکنولوژی ها و برنامه های شستشو به همراه برنامه های لکه بری بسیار متنوع تر در آن مورد استفاده قرار داده است که همین موضوع نیز باعث شده قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 به نسبت بالاتر از دیگر مدل ها باشد این سری از ماشین لباسشویی بوش دارای می توانند ظرفیتی معادل 8 و یا 9 کیلوگرم داشته باشند و دور خشک کن در آنها می توان سری به 1600 دور در دقیقه برسد؛ ماشین لباسشویی بوش سری 8 که به صورت سفید و استیل تولید می شود که دارای یک پنل ترکیبی مانند قبل در آنها مودر استفاده قرار گرفته شده استه به صورت تاچ و مکانیک کار می کند به این صورت که برنامه های شستشو بر روی یک پیچ مکانیکی قرار دارد و دیگر آپشن ها بر روی پنل لمسی قرار گرفته شده مدل های قرار گرفته شده در این سری با کد WAW شروع می شود، اما به یاد داشته باشید که ماشین های لباسشویی بوش سری 8 دارای بالاترین تکنولوژی ها و بیشترین برنامه شستشو و برنامه های لکه بری می باشد که باعث اختالف قیمت بسیار زیادی در بین مدل ها شده است به همین خاطر برای اینکه بتوانید انتخاب بهتر و آسان تری داشته باشید در مجلمه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش در ایران می توانید مقاله مربوط به «مقایسه مدل های ماشین لباسشویی بوش سری 8» را مطالعه نمایید که مدلهای مختلف در آن مورد بررسی قرار گرفته شده است.

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم بالاترین مدل های بوش در سری 8 قرار دارد اما اگر ظاهر برای شما اهمیت زیادی دارد و به دنبال یک مدل لوکس و لاکچری با ظاهری متفاوت برای منزل خود هستید به شما ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional را پیشنهاد می کنیم که از نظر فنی دقیقا شبیه به همان سری 8 می باشد اما با ظراهری لوکس تر به این صورت که پنل ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional با استفاده از استیل دیزاین شده است که باعث شده ظاهری لوکس تر به خود گیرد اما درب این ماشین لباسشویی نیز به صورت دو جداره طراحی شده است و لوگوی بوش بر روی آن خونمایی می کند تمام مدل های این سری با کد WAY شروع می شود، اما اگر ظاهر برای شما اهمیت زیادی ندارد و بیشتر مشخصات فنی آن برای شما ملاک است می توانید سری 8 را انتخاب کنید چراکه تفاوت قیمت ماشین لباسشویی بوش سری هوم پروفشنال برای داشتن ظاهری لوکس تر است، اما اگر قصد خرید از این سری را دارید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله «مقایسه انواع ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional» را در مجله اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش مطالعه نمایید.

آشنایی با تکنولوژی های مختلف و تاثیر آن بر قیمت ماشین لباسشویی بوش

همان طور که از بالا تا به اینجا به آن اشاره داشتیم تکنولوژی های مختلف در لباسشویی بوش است که شاید امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهند اما مسئله اینجا این است که این تکنولوژی ها می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت ماشین لباسشویی بوش داشته باشند که ممکن است بسیار از آنها برای شما کاربرد زیادی نداشته باشد و دوست نداشته باشید که این میزان برای داشتن آن تکنولوژی هزینه کنید و یا حداقل مدلی را انتخاب کنید که دارای امکاناتی باشد که شما به آن احتیاج دارید به یاد داشته باشید که گران بودن یک مدل دلیلی بر بهتر بودن آن نیست پس با دقت بیشتری مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید اد اینجا ما نگاه کوتاهی داریم به چند تکنولوژی موجود اما اگر این بحت برای شما جالب بود به شما پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش مراجعه کنید و یا از مشاورین مجرب این مرکز مشاوره بگیرید.

سیستم تشخیص وزن لباس: تا کنون یکی از معیارهای مهم در انتخاب ماشین لباسشویی انتخاب ظرفیت مناسب با جمعیت خانواده بود چراکه اگر یک خانواده 2 نفر لباسشویی 9 کیلویی برای منزل خود تهیه می کردند باید منتظر می ماندن تا به میزان ظرفیت لباسشویی لباس های چرک جمع شود چون اگر شما می خواستید با میزان کم لباس آن را روشن کنید لباسشویی هر بار به میزان ظرفیت دیگ شروع به آب گیری می کرد و اگر ظرفیت آن پر نبود لمبر آب به موتور و ماشین لباسشویی آسیب وارد می کرد به همین خاطر شرکت بوش برای حل این مشکل سیستم تشخیص وزن لباس را طراحی کرد؛ این سیستم می تواند به کمک حس گرهایی که بر روی دیگ ماشین لباسشویی بوش نصب شده است وزن لباس را بدست اورد و و بر اساس جنس لباس میزان آب مصرفی را محاسبه می کند و مقدار آن را برای سیستم Active Water تنظیم آب اتوماتیک ارسال می کند و ماشین لباسشویی بوش شروع به آب گیری می کند داشتن این تکنولوژی به این معنی است که اگر شما یک لباسشویی 9 کیلویی داشته باشید دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت آن بمانید چراکه در این صورت شما می توانید حتی یک پیراهن را به تنهایی برای شستن داخل لباسشویی خود قرار دهید و آن را روشن کنید در اینجا ماشین لباسشویی بوش به اندازه همان یک پیراهن آب گیری را انجام می دهد در نتیجه مهم نیست که شما یک خانواده کم جمعیت هستید و یا پرجمعیت شما می توانید با مناسب ترین قیمت ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی در منزل خود استفاده کنید.

تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده (i-Dos): یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن در زمان استفاده از لباسشویی مشکل دارند تعیین میزان درست مایع لباسشویی و نرم کننده برای لباس‌ها است چراکه اگر میزان مواد شوینده کم تر از حد لازم باشد لباس‌ها خوب تمیز نمی‌شود اما اگر میزان مواد شوینده بیشتر از حد مورد نیاز باشد کف در لباس باقی می ماند که این موضوع علاوه بر اینکه باعث پوسیده شدن لباس ها می شود می تواند باعث بروز بیماری و آلرژی های پوستی نیز در افراد گردد به همین خاطر شرکت بوش تکنولوژی ایدوز را رونمایی کرد که i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System می ‌باشد که این فناوری در انحصار شرکت بوش می‌باشد، این تکنولوژی می‌تواند میزان دقیق مواد شوینده را به صورت اتوماتیک تنظیم کند اما سیستم ایدوز i-DOS چگونه کار می‌کند؟ این تکنولوژی دارای دو مخزن می‌باشد که یکی مخصوص مایع لباسشویی و دیگری برای نرم کننده لباس در نظر گرفته شده که در اینجا کافی است شما یک بار دو مخزن را پر کرده و تا هفته‌ها خیال شما آسوده باشد چراکه این سیستم می‌تواند از این میزان شوینده در مخزن برای شستن بیش از ۳۰باراستفاده کند، سیستم i-DOS بسیار هوشمند عمل می کند و می تواند به کمک حس گرهایی که در اختیار دارد بر اساس وزن، جنس و کثیفی لباس میزان دقیق شوینده و نرم کننده را تنظیم کند به طوری که ماشین لباسشویی بوش می تواند به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کند و دیگر هیچ گاه کف در لباس شما باقی نمی ماند و بوی مواد شوینده نخواهد داد.

نگاهی بر برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی

قبل از انتخاب مدل ماشین لباسشویی بوش دقت داشته باشید که از لباسشویی بوش سری 2 که در حقیقت پایین ترین سری از محصولات شرکت بوش می باشد تا بالاترین سری یعنی سری home professional که بالاترین سری از محصولات شرکت بوش محسوب می شود دارای بالاترین کیفیت و طول عمر می باشد و در حالت کلی از نظر کیفیت شستشو همه در یک سطح هستند تنها چیزی که باعث تفاوت در کیفیت شستشو بین مدل های مختلف می شود برنامه های شستشوی تخصصی و امکان لکه گیری در برخی از مدل ها می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت ماشین لباسشویی بوش بگذارد اما توجه داشته باشید به شرطی این برنامه های شستشو و یا تکنولوژی های مختلف می تواند برای شما مفید باشند و در کیفیت شستشو تاثیر گذار که شما بتوانید از آنها به درستی استفاده کنید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید با برنامه های شستشو و تکنولوژی های مختلف در ماشین لباسشویی بوش آشنایی کامل پیدا کنید تا بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین ماشین لباسشویی بوش را انتخاب کنید به همین خاطر اگر با برنامه های شستشو آشنایی کافی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به «مجله اینترنتی 20 بخر» نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه کنید و «برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی» را به دقت مطالعه کنید.

در آخر باید بگوییم اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را برای منزل خود دارید می توانید خرید خود را به صورت مستقیم از فروشگاه اینرنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران به صورت آنلاین با گارانتی اصلی بوش و ضمانت خرید بهترین قیمت تهیه نمایید اما اگر تمایل داشتید که خرید خود را از فروشگاه فیزیکی داشته باشید می توانید آدرس و شماره تلفن نزدیک ترین محل به سکونت خود را در سرتاسر کشور را در مقاله «نمایندگی بوش» که در مجله اینترنتی 20 بخر قرار دارد استفاده کنید و یا از مشاورین 20 بخر در این زمینه و یا مشاوره برای خرید کمک بگیرید.

منبع: hamshahrionline.com

 
hamid بازدید : 32 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

در اینجا نگاهی خواهیم داشت بر یخچال فریزر بوش ، یخچال ساید بای ساید بوش ، یخچال فریزر دوقلو بوش و یخچال توکار با ضمانت بهترین قیمت از نمایندگی بوش .

 
 

اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال فریزر با قیمت مناسب را برای منزل و یا محل کار خود را دارید و در این میان یخچال فریزر بوش را انتخاب کرده اید باید بگوییم این برند آلمانی یکی از بهترین تولید کننده های این محصول در دنیا شناخته می شود که توانسته با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا نظر بسیاری از خریداران را در سطح دنیا را به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر شناخته شود ما در اینجا سعی داریم مواردی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم که بتواند در انتخاب و خرید یخچال فریزر مناسب به شما کمک کند. در آخر اگر قصد خرید یخچال فریزر بالا پایین بوش، یخچال فریزر دوقلو بوش، یخچال ساید بای ساید بوش و یا یخچال فریزر توکار بوش را برای منزل خود را داشتید می توانید این محصول را با گارانتی بوش سرویس و ضمانت بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین ۲۰ بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران تهیه نمایید، اما اگر قصد خرید حضوری از یک فروشگاه فیزیکی را داشتید می توانید آدرس و تلفن نزدیک ترین نمایندگی به محل سکونت خود را دریافت نمایید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

خرید یخچال فریزر بوش با بهترین قیمت از نمایندگی بوش

یخچال فریزر بالا پایین بوش

یکی از مدل های بسیار متداول یخچال فریزرهای بالا پایین شرکت بوش است که به علت فضای کمتری که این نوع یخچال فریزرها اشغال می کند طرفداران بسیار زیادی دارد که بدنه آن می تواند سفید و یا استیل باشد که این مورد کاملا بستگی به دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه شما دارد اما لازم به ذکر است اگر دوست دارید که ست آشپزخانه خود را استیل تهیه کنید خبر خوب این است که شرکت بوش از استیل ضد لک در محصولات خود استفاده می کند که اثر انگشت بر روی آنها باقی نمی ماند و جای نگرانی برای تمیز کردن آن نیست.

یخچال فریزر بالا پایین بوش می تواند به دو شکل باشد فریزر بالا و یا فریزر پایین که هرکدام مزایای خود را دارند و بیشتر از روی عادت و سلیقه ای است اما دقت داشته باشید مدل هایی که فریزر آنها در بالا قرار دارد فریزر آنها به صورت طبقه ای است اما مدل هایی که فریزر آنها در پایین قرار دارد دارای کشو هستند و این باعث می شود تا قرار دادن و یا برداشتن مواد غذایی در آن بسیار آسان تر باشد چراکه با بیرون کشیدن کشو به سمت بیرون دسترسی شما به آن بسیار راحت تر انجام می شود اما مزیت دیگری که یخچال فریزر بالا پایین بوش با فریزر پایین دارند این است که به دلیل اینکه یخچال در طول روز استفاده بیشتری نسبت به فریزر دارد زمانی که شما به یخچال خود مراجعه می کنید یخچال کاملا روبروی شماست و دسترسی به آن برای شما بسیار راحت تر است و احتیاج به خم شدن برای برداشتن مواد غذایی از آن را ندارید به همین جهت نیز مدلهایی که فریزر پایین هستند در یخچال فریزر های بالا پایین بوش کمی پرفروش تر هستند.

اما در ادامه یکی دیگر از امکاناتی که برخی از مدلهای یخچال فریزر بالا پایین بوش دارند وجود آب سردکن بر روی یخچال است که این امکان را به شما می دهد تا اب خنک همیشه در دسترس شما باشد . اما دقت داشته باشید آب ریز در تمام یخچال فریز های بالا پایین به صورت قم قمه هست به همین خاطر بهتر است هر بار قبل از پر کردن مخزن آن را به خوبی بشورید و سپس آن را پرکنید وجود آبریز بر روی یخچال باعث می شود درب یخچال بسیار کمتر باز شود که این باعث کاهش مصرف انرژی در یخچال می شود، اما اگر خانواده پرجمعیتی دارید می توانید یک یخچال ساید بای ساید بوش را برای منزل خود تهیه کنید و یا می توانید به سراغ یخچال فریزر دوقلو بوش بروید.

یخچال فریزر دوقلو بوش

یخچال فریزر دوقلو بوش

یخچال فریزر دوقلو بوش نیز یکی دیگر از مدل های بسیار پرطرفدار محسوب می شود که معمولا خانواده های پرجمعیت طرفدار این مدل هستند چراکه می تواند فضای بسیار بزرگی را برای شما فراهم سازد، اما یخچال فریزر دوقلو بوش یک مزیت بزرگ نسبت به تمام دیگر مدل‌ها دارد آن هم این است که عمق یخچال فریزر دوقلو ۶۰ سانتیمتر می باشد که می تواند دقیقا هم سطح کابینت شما قرار گیرد و چیزی از آن بیرون نزند چراکه عمق تمام کابینت ها به صورت استاندارد ۶۰ سانتیمتر است و این باعث می شود دکوراسیون آشپزخانه شما بسیار زیباتر به نظر برسد، طراحی های بسیار ساده و زیبا در یخچال فریزر دوقلو بوش باعث شده طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و به یکی از مدل های بسیار پرطرفدار شرکت بوش تبدیل شود، شاید بسیاری از افراد به دلیل آبریز و یخ ساز اتوماتیک ترجیح دهند که به دنبال یخچال ساید بای ساید بوش بروند به همین دلیل شرکت بوش برای اینکه بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد یکی از مدل های یخچال فریزر دوقلو بوش را به همراه آبریز و یخ ساز اتوماتیک طراحی کرده است که می تواند همانند یخچال ساید بای ساید به شیر آب متصل شود و اب سرد و یخ قالبی را همیشه برای شما آماده داشته باشد، اما دقت داشته باشید که یخچال فریزر دوقلو بوش به ۱۲۰ سانت عرض احتیاج خواهید داشت؛ اما اگر به دنبال یک آشپزخانه مدرن هستید ما به شما انواع یخچال فریزر توکار بوش را پیشنهاد می کنیم که به جرئت می توان گفت که بهترین در نوع خود می باشد.

یخچال ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بای ساید بوش

یکی از پرطرفدارترین انواع یخچال ساید بای ساید بوش است که با وجود آبسرد کن و یخ ساز بر روی درب آن باعث می شود اب خنک یخ قلب و خرد همیشه در دسترس شما باشد علاوه بر آن وجود درب بار روی درب این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن نوشیدنی های پرمصرف که ممکن است در طول روز به آن احتیاج داشته باشید دیگر لازم به باز کردن درب یخچال نداشته باشید که این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در یخچال ساید بای ساید بوش می شود، متأسفانه بسیاری از خانم ها تصور می کنند که فضای یخچال ساید بسیار کمتر از دیگر مدل ها است در صورتی که در واقعیت این طور نیست در ادامه که ما در مورد واحد اندازه گیری یخچال صحبت می کنیم بهتر می توانید فضای داخلی آن را اندازه بگیرید و توجه داشته باشید که وجود طبقات در ساید بای ساید و درب آن این امکان را به شما می دهد که بهتر بتواند مواد غذایی خود را تفکیک کنید و به آن دسترسی داشته باشید این یکی از مزیت های بسیار خوب در یخچال ساید بای ساید بوش محسوب می شود تنها مشکل آن به نسبت یخچال های دوقلو این است که عمق ساید بای ساید بسیار بیشتر است و در بیشتر مواقع بین ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر از کابینت شما بیرون می زند چراکه عمق تمام کابینت ها به صورت استاندارد ۶۰ سانت می باشد، اما دقت داشته باشید عمق ساید بای ساید نسبت به دیگر مدل های یخچال بیشتر است و چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ سانت از کابینت شما بیرون خواهد زد پس اگر با این مسئله مشکل دارید به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال یخچال فریزر دوقلو بوش باشید اما اگر دوست دارید آشپزخانه ای لوکس و ساده داشته باشید یخچال فریزر توکار بوش بهترین گزینه برای شماست.

یخچال فریزر توکار بوش

یخچال فریزر توکار بوش

در سال های اخیر با مدرن شدن سبک زندگی ها و قرار گرفتن آشپزخانه به عنوان قسمتی از منزل که در دید است بسیاری ترجیح می دهد از یخچال فریزر توکار بوش و دیگر وسایل توکار استفاده کنند تا بتوانند آشپزخانه ای ساده و مدرن داشته باشند، دقت داشته باشید که نوع موتور و لولاهای درب در یخچال فریزر توکار بسیار اهمیت دارد چراکه با قرار گرفتن آن در داخل کابینت و نداشتن فضایی برای گردش هوا سیستم خنک کننده موتور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا در طول زمان آسیبی به موتور وارد نشود به همین خاطر نیز شرکت های محدودی دارای این تکنولوژی هستند اما مورد دیگر وجود لولاهای بسیار قدرتمند است که به در طول زمان مشکلی برای آن به وجود نیاید دقت داشته باشید که چوب کابینت شما بر روی آن نصب می شود که می تواند وزن بسیار زیادی داشته باشد و این موضوع باعث آسیب رسیدن به درب یخچال شود، شرکت بوش در این زمینه دارای یخچال فریزر دوقلو توکار بوش، یخچال بالا پایین توکار بوش و یخچال زیر کابینتی بوش می باشد و یکی از بهترین برندها در این زمینه محسوب می شود قیمت یخچال فریزر توکار بوش به نسبت کیفیت و طول عمری که دارد در مقایسه با دیگر برندها غیر قابل مقایسه است به همین خاطر نیز شرکت بوش توانسته قسمت بزرگی از این بازار را در سرتاسر دنیا از آن خود کند.

واحد اندازه گیری یخچال

یکی از مهم ترین در زمان خرید یخچال فریزر دانستن فضایی واقعی آن است که متاسفانه واحد اندازه گیری فوت در ایران به صورت اشتباه برای اندازه گیری یخچال شناخته می شود در صورتی که واحد اندازه گیری یخچال بر اساس لیتر است که فضای داخلی یخچال را به صورت واقعی به شما نشان می دهد در تمام دفترچه های راهنما و برچسب انرژی یخچال نیز که مصرف انرژی آن نشان داده شده است اندازه یخچال نیز بر اساس لیتر بر روی آن نشان داده شده است پس اگر قصد مقایسه مدل های مختلف را با یکدیگر دارید به شما تاکید می کنیم اندازه آنها را با لیتر مقایسه کنید تا فضای واقعی را به دست آورید، به همین جهت است وقتی یک یخچال را در فروشگاه های مختلف می بینید و از فروشنده می پرسید که این یخچال چند فوت است عددهای مختلفی را می شنوید چراکه فروشنده فقط به خاطر اینکه شما را راضی کند عددی را به عنوان فوت یخچال می گوید که اشتباه است و این مورد می تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد حال اگر فکر می کنید که یخچال فریزر دوقلو فضای بیشتری از یخچال ساید بای ساید بوش دارند بهتر است حجم آنها را بر اساس لیتر با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بر اساس نیاز خود بگیرید، پس همیشه دقت داشته باشید که میزان ظرفیت داخلی یخچال فریزر براساس واحد لیتر تعیین و اندازه خارجی آن براساس واحد فوت محاسبه می شود.

منبع: مجله نیک صالحی


hamid بازدید : 41 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

روانشناسی چیست؟

تسط به زبان بدن یا Body language یکی از بهترین راهکارها در روانشناسی است. به این معنی که از حرکات و رفتار فرد می توان فهمید چه در ذهن شخص می گذرد. همچنین تسلط به مهارت های ارتباطی تاثیر بسیار بالایی در کسب و جذب نظرات مثبت نسبت به خود دارد. با دانستن مهارت های ارتباطی بواسطه علم روانشناسی می توانیم در یک موقعیت و جایگاه مناسب قرار بگیریم.

 

تاثیر روانشناسی در زندگی افراد

همه ما به دنبال داشتن یک زندگی بهتر با ایده آل های خود هستیم. عواملی مانند شادی، خوشبختی و رضایت از زندگی، موفقیت ، سلامت روحی و روانی، ثروت مالی، جایگاه اجتماعی مناسب و مانند اینها از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. علم روانشناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

برای مثال در مصاحبه حضوری استخدامی، اگر علم روانشناسی بدانید می توانید در آنجا استخدام شوید حتی اگر علم و تخصص کافی در آن حوزه را نداشته باشید! نحوه برخورد، نحوه نشستن، نحوه لباس پوشیدن، نحوه صحبت کردن، نوع نگاه و ده ها مورد دیگر در جلب نظر دیگران نقش تعیین کننده ای دارند.

 

تاثیر روانشناسی در زندگی افراد

روانشناس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

روانشناسی نیز مانند بسیاری از رشته های دانشگاهی دیگر بصورت آکادمیک آموخته می شود. یک روانشناس خوب روانشناسی است که بتواند مباحث تئوری را به عمل و کاربرد تبدیل کند. روانشناس به خوبی می داند که تیپ های شخصیتی بسیاری وجود دارد و باید رفتار متناسب با همان تیپ شخصیتی در هنگام ارتباط بکار گرفته شود.

روانشناس با تکیه بر دانش و تجربه خود می تواند با افراد مختلف وارد ارتباط شده و تا حد مورد نیاز آنها را بشناسد. بر اساس همین اطلاعات که از شناخت شخص بدست می آید می توان راهکار مناسب را برای مشاوره ، روانکاوی و بهبود وضعیت مراجعه کننده اتخاد کرد.

 

روانشناسی مثبت نگر و نوجوانان

 

روانشناسی درمان مشکلات روحی و روانی با روانشناسی:

روانشناس باید امین و رازدار مراجعه کننده باشد. بیان این موضوع به مراجعه کننده موجب فراهم شدن بستر اعتماد و اطمینان شده و باعث می شود مراجعه کننده اطلاعات کاملی در مورد خود و مشکلی که برای آن پیش آمده به روانشناس ارائه کند. این اطلاعات به همراه بررسی های تخصصی که شاید خود شخص مراجعه کننده نیز از آنها بی اطلاع باشد به روانشناس کمک خواهد کرد که مشکل را پیدا کند. پس از پیدا شدن مشکل نوبت به این مرحله می رسد که شخص باید بپذیرد این مشکل را دارد و باید آنرا درمان کرد. مجددا لازم به ذکر است که روش و الگوی درمان برای همه یکسان نیست و موارد بسیاری در تعیین روش درمان دخیل هستند.

 

روانشناسی

 

روانشناسی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است:

راهکاری که روانشناس به مراجعه کننده می دهد می تواند مسیر زندگی آن شخص را به کلی تحت تاثیر خود قرار دهد. در واقع روانشناس باید خود را در جایگاه مراجعه کننده قرار داده و به این فکر کند که آیا اگر خود من در این موقعیت بودم چه کاری انجام می دادم؟

روانشناس با پاسخ به این سوال است که می تواند راهنمایی مناسبی به شخص ارائه دهد. همچنین این موضوع بسیار مهم است که شخص مراجعه کننده ممکن است در لبه پرتگاه زندگی خود باشد و این حساسیت کار را بشدت بالا می برد. چون کلمه به کلمه سخنان روانشناس در روح و روان مراجعه کننده نفوذ کرده و قاعدتا شخص آنرا ملاک تصمیم گیری های خود خواهد کرد.

 

تاریخچه روانشناسی

تاریخ روانشناسی به عنوان دانش مطالعهٔ رفتار و ذهن انسان به یونان باستان باز می‌گردد.

شواهدی نیز بر مطالعهٔ این دانش توسط مصری‌های باستان وجود دارد. دانش روانشناسی تا سال ۱۸۷۹ بخشی از فلسفه انگاشته می‌شد تا زمانی که به عنوان دانشی مستقل در آلمان و آمریکا مورد مطالعه قرار گرفت.

روانشناسی با دانش‌های فلسفه، جامعه‌شناسی، عصب شناسی، فیزیولوژی و به‌طور کلی دانش‌هایی که مربوط به علوم انسانی هستند هم مرز است. در سال ۱۸۷۹. وونت اولین آزمایشگاه را برای انجام گرفتن تحقیقات روان‌شناسی در لایپزیک(آلمان)تأسیس کرد. در سال ۱۸۸۱.

 

 

دستگاه عصبی و روانشناسی

وونت اولین مجله را برای معرفی نتیجه پژوهش‌های روان شناختی منتشر کرد. در سال ۱۸۹۰. ویلیام جیمز کتاب اصول روان‌شناسی را به چاپ رساند. در سال ۱۸۹۲. استانلی هال انجمن روان‌شناسی آمریکا را تأسیس کرد. در سال ۱۹۰۴. ایوان پاولف نشان داد که چگونه می‌توان پاسخهای شرطی شده را ایجاد کرد وبا معرفی شرطی شدن کلاسیک. مسیر یا راه را برای پیدایش روان‌شناسی محرک-پاسخ.

هموار کرد. در سال ۱۹۰۵آلفرد بینه اولین آزمون هوش را در فرانسه تدوین کرد. در سال ۱۹۰۹ استانلی هال از فروید برای سخنرانی در دانشگاه کلارک در آمریکا دعوت به عمل آورد و در نتیجه باعث شد شهرت رو به گسترش فروید به‌طور رسمی و به ویژه در آمریکا نیز پذیرفته شود. در سال ۱۹۱۳جان بی. واتسون بیانیه رفتار گرایی کلاسیک را نوشت وطی آن اعلام کرد که روانشناسی تنها باید به مطالعه((رفتار قابل مشاهده موجود زنده))بپردازد.

بین سال‌های ۱۹۱۴و۱۹۱۸و در طی سال‌های جنگ جهانی اول به کارگیری آزمون هوش به‌طور گسترده آغاز شد. در دهه ۱۹۲۰روانشناسی گشتالت به حداکثر نفوذ خود در بین روانشناسان و نیز علم روانشناسی نزدیک شد.

 

 

رشد در روانشناسی یعنی چی

hamid بازدید : 49 جمعه 23 خرداد 1399 نظرات (0)

انتخاب سرور

انتخاب سرور خوب برای سایت‌های بزرگی که بر پایه زبان ASP توسعه‌یافته‌اند، از دغدغه‌های وب مسترهایی است، که قصد بهینه‌سازی سئو و پینگ تایم خود رادارند؛ سرور اختصاصی ویندوز باتوجه به اینکه به همراه: سخت‌افزار تمام اختصاصی، آپ تایم عالی، موقعیت جغرافیایی ایران و آلمان، پشتیبانی 24 ساعت و قیمت اقتصادی ارائه میشود می‌تaسال ها پیش هر زمان صحبت از سرور اختصاصی به میان می‌آمد مشکلاتی مانند عدم امکان اعمال سلیقه در مقادیر سخت افزاری و هزینه‌های گزاف آن سایه سنگینی بر سر مدیران سرور می انداخت. تا حدی که بسیاری به دلیل مشکلات هزینه‌ای چه در مرحله خرید و چه در مرحله نگهداری، یا عطای آن را به لقایش می بخشیدند و یا به ناچار به این خرید تن می دادند.

سرور اختصاصی

هایبرید سرورها نسل پیشرفته سرورهای اختصاصی هستند که با هزینه‌ای مناسب ، قابلیت انعطاف بالایی در پیکره‌بندی سخت افزاری چه در زمان خرید و چه در زمان ارتقا را دارا است. لذا بدون دغدغه از پیش آمد down time های بلند مدت، می‌توانید سخت‌افزار خود را ارتقا دهید. از دیگر ویژگی‌های هایبرید سرور ها استفاده از انواع سایز و معماری هارد اعم از SATA ، SSD و RAID است. در کنار تمام این امکانات شما می‌توانید با استفاده از پنل ابر سرور، مدیریت کاملی، چه در دسترسی و چه در مانیتورینگ سرور داشته باشید. از ویژگی‌های پنل ابر سرور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتقای آسان سخت افزاری

·         نصب مجدد سیستم عامل تنها در عرض چند دقیقه

·         فایروال ( Firewall ) قدرتمند رایگان در پنل ابری اختصاصی

·         ۱۰۰گیگابایت فضای رایگان پشتیبان در موقعیت فیزیکی مستقل از سرور

·         نمودار های مانیتورینگ درگیری با هارد دیسک و مصرف ترافیک و پردازنده سرور در دوره‌های زمانی مختلف

·         قابلیت اتصال VNC جهت دسترسی به سرور از لحظه بوت و بدون نیاز به اتصال بر بستر شبکه

·         دسترسی به کلید های خاموش، روشن و ریست سخت افزاری سرور

·         گراف های روزانه ، هفتگی و ماهیانه: CPU | Bandwidth | IO

·         پنل رایگان ابری: Rebuild | Reboot | VNC | System Rescue

·         انواع کنترل پنل های اینترنتی WebSitePanel | Plesk | DirectAdmin | cPanel | Kloxo

·         انواع سیستم عاملLinux ( Debian , CentOS , Ubuntu )| Windows Server

 

منبع زومیت

hamid بازدید : 54 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

افطاری، ویتامین و کرونا!!

روزهای سختی رو میگذرانیم. ماه مبارک است و کرونا در کمین است. در این مقاله سعی میکنیم که راههای پیشگیری از کرونا را در روزهای ماه مبارک به شما آموزش دهیم و به شما بگوییم چطوری ویتامین های بدن خود راتنظیم کنید.

از بین 3 وعده غذایی که در ماه رمضان صرف میشود ( سحری، افطاری و شام) وعده افطاری و شام از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. البته منظور از اهمیت، تنوع غذایی در این وعده هاست. با توجه به اینکه یکی از فرایضی که بر آن بسیار تاکید شده، اجتماع مسلمانان در ماه رمضان است، دعوت به افطاری همواره یکی از پسندیده ترین کارها در این ماه مبارک است. برای رنگین تر شدن سفره های افطاری تان، میتوانید از پیشنهاد‌های آشپزی مجله اکالا استفاده کنید. با اینکار علاوه بر هموارتر کردن مسیر خود برای رسیدن به بهشت برین، خود و سایر روزه داران را به نشستن پای سفره‌هایی رنگارنگ و زیبا دعوت کنید. روزه گرفتن در ماه رمضان ازواجبات دین اسلام برمسلمان است مگراینکه کسی بیمار ویا مسافرباشد که روزه براو واجب نیست. از فضیلت های ماه رمضان شب های قدراست که خداوند ازاین شب ها به عنوان تعیین کننده ی سرنوشت یادکرده است.

ماه رمضان ماه نازل شدن فرشتگان: در شب قدر فرشتگان به اذن پروردگار برای تقدیرهرکاری نازل میشوند ؛ یکی دیگر از مواردی که در احادیث ذکر شده است، در خصوص افطاری و دعوت شدن به سفره مهمانی خداوند است. با توجه به این که به مدت 1 ماه نیاز است افطاری های متنوع درست کنیم، ممکن است با این سوال برخورد کنیم که " افطاری چه درست کنیم؟" کسی که درخانه وظیفه آماده کردن افطاری را برعهده دارد، با شرایط کرونایی امسال، وظیفه اش سخت تر و سنگین تر است! زیرا امکان خرید غذاهای آماده مثل حلیم، آش و.. وجود ندارد. ممکن است کم سن وسالان بهانه زولبیا و بامیه هم بگیرند که بهتر است در شرایط فعلی از قنادی تهیه نشوند. پیشنهاد میکنیم مطالب مربوط به آشپزی در ماه رمضان را در اکالا بلاگ بخوانید و خیلی از مشکلات ذکر شده را با این روش حل کنید.

چرا تغذیه درست در ماه رمضان مهم است؟

ماه رمضان دارای سه وعده سحری، افطاری وشام میباشد و در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با این موضوع که از چه موادغذایی در ایام های ماه رمضان استفاده کنیم آشنا سازیم. اکنون که به رسیدن روزهای رمضان نزدیک هستیم با توجه به شرایط آب وهوایی و مراقبت های کرونایی، این سوال برای روزه داران پیش می اید که مصرف چه غذاهایی علاوه برتامین سلامتی مانع ازتشنگی زود رس میشود.اگرشاغل باشند در طول روز انرژی لازم برای انجام فعالیت های جسمانی را چگونه فراهم کنند. تقویت بدن بیشتر از راه خوردن مداوم ویتامین ها تامین میشود. برخی از آنها در این ماه اهمیت بیشتری پیدا میکنند. شناخت درست ویتامین‌ها و دانستن این موضوع که بدن هر انسانی چه مقدار از هر ویتامین نیاز دارد، برای سلامتی بسیار مهم است. دقت کنید که نیاز افراد مختلف به ویتامین ها به عواملی مانند سن، جنسیت، سلامت، بیماری های زمینه ای و.. بستگی دارد. نکته مهم در مصرف ویتامین‌ها این است که زمانی میتوانند برای بدن موثر باشند که به صورت مداوم و مطابق نیاز بدن مصرف شوند. در قسمت دانستنی‌های اکالا بلاگ، همه ویتامین‌های مهم همراه با موارد مصرفشان و اینکه چه غذاها و میوه‌هایی حاوی این ویتامین ها هستند، به طور کامل توضیح داده شده است. دانستن این موضوع که کمبود چه ویتامین هایی خطرناک است، بسیار مهم است. تا بتوانید با کمک پزشک خود، برای قرار دادن آنها در برنامه غذاییتان برنامه بریزید.

کنترل مواد ورودی به بدن در هنگام روزه داری دارای اهمیت بالایی است. مصرف افطار به همراه شام برای سلامت توصیه میشود. بهتراست 3 وعده ی غذایی سحری، افطاری وشام را داشته باشیم ودر هروعده ی غذایی از خوردن میوه وسبزیجات غافل نشویم. البته باید توجه داشته باشیم که

 مصرف نشاسته در وعده ی افطار وسحر

مصرف نشاسته اولین توصیه برای غذای مورد استفاده در وعده ی افطار وسحراست . برای استفاده از غذاهای نشاسته ای میتوان به برنج، ماکارونی، نان های سبوس دار اشاره کرد. به دلیل دیرهضم بودن نشاسته ی موجود در ماکارونی روزه داران زمان بیشتری را میتوانند سیربمانندواگرهمراه با سبزیجاتی مانندقارچ،فلفل دلمه ای، نخود فرنگی پخته شودآب مورد نیاز وآنتی اکسیدان بدن را تامین میکند.از برنج میتوان برای تهیه ی دسرهایی چون فرنی، شله زرد استفاذه کرد که سرشار از نشاسته وبا ادویه های طعم دهنده ای مثل زعفران مزه دار شده اند. گندم، جو، بلغور  ازمنابع نشاسته هستند که از گندم برای تهیه حلیم واز جو برای انواع آشها وسوپ ها میتوان استفاده کرد.

مصرف پروتین در وعده ی افطار وسحر

پروتین دومین ماده‌ی غذایی است که درماه رمضان به ویزه در وعده ی سحربایدازمصرف آن غاقل نشد. مواد پروتینی با ساختار ویژه ی خود به هضم شدن آرام غذا واحساس سیری بلند مدت کمک میکند. در وعده ی سحر بهتر است ازمواد مغذی که برای کبد ومعده مفید است، استفاده کنیم. مواد غذایی که حاوی زعفران، کمی کشمش، خلال هایی مثل خلال بادام، پسته باعث قوت بیشتری دربدن میشوند بهره مند شوید.با کنترل و بالا نگه داشتن میزان قندخون فرد روزه دار را به ثبات رسیدن سطح خون در طول روز کمک میکند.مغزها سرشار از پروتین هستند. انواع لبنیات وصیفی جات منابع غنی از پروتین میباشد.

مصرف چربی در ماه رمضان

ازمواد چربی که در وعده های غذایی ماه رمضان مفید است میتوان به روغن زیتون، روغن نارگیل، میوه های گرمسیری مثل آواکادو، مغزها ازجمله مفز گردو، بادام، دانه های سویا ودانه هایی مانند تخم شربتی، تخم کتان ،تخم آفتاب گردان، وانواع کره وروغن های حیوانی اشاره کرد.

نوشیدنی و دسرهای مخصوص ماه  مبارک رمضان

شربت خاک شیر، شربت توت فرنگی، لیموناد نعنایی، آب هندوانه و پرتقال، شربت طالبی از جمله نوشیدنی های هستند که به رفع عطش و باقی ماندن آب در بدن کمک میکنند.بامیه، زولوبیا، حلوای زنجبیلی، حلوای گل سرخ، فرنی پرتقالی از دسرهایی هستند که در سفره افطاری مرسوم هستند. در سال های پیش که نگرانی از بایت ویروس کرونا وجود نداشت، این موارد به صورت آماده خریداری میشدند. ولی اکنون باید با توجه به دستورهای آشپزی بسیاری از آنها را درست کنیم. طرز تهیه بامیه در مجله اکالا با توضیحات و بیان نکته های مهم هر مرحله و عکس های مربوط به هر قسمت، آموزش داده شده است و به کمک آن میتوانید در خانه بامیه ای درست کنید که کسی نتواند فرق آن را با بامیه‌های آماده قنادی تشخیص دهد. میتوانید برای مشاهده سایر دستورهای اشپزی و راههای مقابله با کرونا و روزه گرفتن در این روزها را در اینجا ببندید.

غذاهای مخصوص سحری

وعده سحر را اصلا دست کم نگیرید. خورشت قیمه، پلوگوشت، رولت مرغ، استامبولی، کباب تابه ای انتخاب های خوبی هستند. از سیزیجات تازه و مایعات هم غافل نشوید؛ سبزی جات به خاطر فیبرفراوان وآب فراوان مانع از تشنگی افراد روزه دار درطول روزمیشود. مصرف اسفناج ، کلم، کدوسبزموجب کاهش عطش وهم چنین تامین املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن میشود.

 

hamid بازدید : 74 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

ما دراینجا چای ساز بوش مدل TTA5603 را به عنوان بهترین مارک چای ساز مورد بررسی قرار خواهیم داد منبع این خبر نیز فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش در ایران می باشد.

 


 

چای ساز بوش مدل TTA5603 با قدرت 1800 وات از پرفروش ترین و بهترین مارک چای ساز روی هم در شرکت بوش است، ظرفیت کتری این مدل 1.7 لیتر و دارای قوری با ظرفیت 0.8 لیتر از جنس پیرکس می باشد، قیمت و مشخصات چای ساز این مارک به نسبت دیگر برندها بسیار مناسب است، کتری این مدل از جنس استیل ضد زنگ بوده و به دلیل داشتن پایه 360 درجه به راحتی و از هر جهتی می توانید کتری را سر جای خود قرار دهید. چای ساز بوش مدل TTA5603 با سرعت زیادی آب را به جوش می آورد و در زمانی کوتاه می توانید چای خود را برای نوشیدن آماده کنید. می دانیم چای که به وسیله بخار آب دم بکشد از لحاظ کیفیت و طعم بسیار مناسب تر است، از این رو چای ساز روی هم بوش بهترین مارک چای ساز می باشد، این چای ساز را مسلماً به جای یک کتری نیز می تواند استفاده کنید تا در زمانی که نیاز دارید بتوانید از آب جوش برای تهیه یک قهوه فوری یا استفاده های دیگر مورد مصرف خود قرار دهید. در زندگی روزمره ما استفاده از وسایلی هم چون این کالا در بهینه استفاده کردن زمان به ما کمک می کند و زمانی که مهمان سرزده یا جلسه کاری دارید و در کوتاه مدت نیاز به پذیرایی از مهمانان خود دارید، این کالا می تواند به شما کمک بسیاری کند.

چای ساز بوش مدل TTA5603 مجهز به سیستم قطع خودکار است، یعنی پس از اتمام آب کتری، به طور خودکار دستگاه قطع خواهد شد، این امر باعث می شود به کتری شما آسیبی نرسد و دیگر شما در هنگام ترک منزل استرس روشن بودن گاز و حتی احتمال آتش سوزی و این قبیل نگرانی ها را نخواهید داشت چراکه برای همه ما پیش آمده است که پس از ترک منزل به این فکر کنیم که آیا زیر کتری را خاموش کردیم یا نه؟ با داشتن این محصول دیگر با اطمینان خاطر از هر جهتی در هر زمان که اراده کردید از یک نوشیدنی گرم لذت ببرید. پس از استفاده از این محصول به راحتی سیم کنار آن را در محفظه مخصوص سیم جمع کنید و از به هم ریختگی آشپزخانه خود جلوگیری کنید. لازم به ذکر است که پس از جوش آمدن آب درون کتری به طور خودکار دستگاه با حالت گرم نگه دارنده کار خواهد کرد و به طور مدام آب در حال جوش نخواهد ماند، دهانه بزرگ چای ساز بوش مدل TTA5603 به شما این امکان را می دهد تا به راحتی درون کتری خود را بشورید. شما عزیزان نیز می توانید با انتخاب بهترین مارک چای ساز از داشتن یکی از پرفروش ترین مدل ها در خانه خود لذت ببرید.

جمع بندی بهترین مارک

اگر به دنبال بهترین مارک چای ساز هستید شرکت بوش یکی از بزرگ ‌ترین تولید کننده های این دستگاه برقی روی هم در دنیاست که توانسته قسمت بزرگی از این بازار را در اختیار خود بگیرد، چای ساز بوش مدل TTA5603 با توان مصرفی 1800 وات می باشد این مدل که دارای کتری استیل و یک قوری پیرکس نشکن می باشد در کل چای در قوری پیرکس هم بهتر دم می کشد و رنگ خیلی بهتری می گیرد ظرفیت کتری آن 1.7 لیتر می باشد و قوری آن 800 میلی لیتر ظرفیت دارد، این دستگاه با داشتن خاموشی خودکار، عملکرد گرم نگه‌ دارنده خودکار، سیستم محافظ در برابر بدون آب کار کردن، پایه 360 درجه، فیلتر رسوب گیر، صافی استیل قوری باعث شده چای ساز بوش مدل TTA5603 به یکی از بهترین های مدل روهم تبدیل شود، اگر قصد انتخاب دارید شما می توانید در فروشگاه اینترنتی 20 بخر تمام محصولات بوش با گارانتی بوش سرویس و یا سیهاوی به همراه ضمانت و بهترین قیمت ها ارائه می شود.

منبع: etebarenovin.ir

 

 
 
hamid بازدید : 71 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

در اینجا قصد داریم بالاترین مدل های نوشیدنی ساز بوش آبمیوه گیری، مخلوط کن و آب پرتقال گیری بوش را به شما در نمایندگی لوازم خانگی بوش به شما معرفی کنیم.

همان طور که می دانید لوازم خانگی بوش یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود که توانسته با قرار دادن طراحی های به روز در کنار بالاترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب نظر افراد بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جلب کند، لوازم خانگی بوش به قدری موفق بوده که در بسیاری از محصولات خود به عنوان بهترین مارک در دنیا شناخته می شود آبمیوه گیری بوش، مخلوط کن بوش و آب پرتقال گیری بوش نیز جزو بهترین ها و پرفروش ترین محصولات بوش شناخته می شود.

بهترین آبمیوه گیری بوش

در کل تمام مدل های آبمیوه گیری بوش به دلیل کیفیت و طراحی منحصر به فردی که دارند جزو پرفروش ترین مدل های ابمیوه گیری در دنیا شناخته می شود اما در این میان ابمیوه گیری بوش مدل MES4010 بالاترین و قدرتمندترین مدل شرکت بوش محسوب می شود این مدل دارای بدنه ای با ترکیب استیل مشکی بسیار زیبا و قدرتمند به نظر می رسد این مدل دارای موتوری با قدرت 1200 وات می باشد که می تواند با سرعت بسیار بالایی که دارد تفاله میوه را تا حد ممکن خشک کند و آب آن را کاملا جدا کند، ابمیوه گیری بوش مدل MES4010 دارای 3 عدد تنظیم سرعت می باشد و با داشتن تیغه ای از جنس سرامیک آن را به یکی از قدرتمندترین و بهترین آبمیوه گیری های دنیا تبدیل کرده است مزیتی که تیغه های سرامیکی دارند این است که شاید بتوان گفت که هیچ گاه کند نمی شوند اما بهترین مزیت آن به نسبت تیغه های استیل این است که برخورد استیل با آبمیوه باعث از بین رفتن برخی از ویتامین های درون آبمیوه می شود اما این ابمیوه گیری بوش با داشتن تیغه سرامیکی دیگر این مشکل را نخواهد داشت.

ابمیوه گیری بوش مدل MES4010 با داشتن سايز دهانه ورودی 84 میلی متر این امکان را به شما می دهد که شما می توانید یک میوه درسته را داخل آن بیندازید، جنس دهانه خروجی این آبمیوه بوش استیل بوده که در زیر آن پارچی قرار می گیرد با ظرفیت 1.5 لیتر که بعد از پر شدن پارچ شما می توانید با استفاده از سیستم ضد چکه DripStop دهانه خروجی آبمیوه گیری را بسته تا دیگر زمان برداشتن پارچ نگران چکیدن آبمیوه بر روی زمین نباشید، اما یکی از مزیت های که انواع آبمیوه گیری بوش دارا می باشد و باعث شده ابمیوه گیری بوش در صدر پرفروش ترین برندهای این محصول قرار گیر طراحی بسیار خلاقانه مخزن تفاله آن است چراکه دیگر لازم نیست شما برای خالی کردن مخزن ابمیوه گیری را کلاً بازو بسته کنید شما حتی می توانید در زمانی که دستگاه نیز روشن است مخزن تفاله را برداشته آن را خالی کنید و سپس آن را زیر دستگاه قرار دهید، در کل باید بگوییم که درست است که ابمیوه گیری بوش مدل MES4010 بالاترین و آخرین مدل شرکت بوش است اما باید بگوییم که تمام مدل های شرکت بوش در نوع خود بی نظیر هستند این بستگی به نیاز و نوع استفاده شما دارد که کدام مدل را برای خانه خود انتخاب کنید اما اگر در انتخاب مدل ابمیوه گیری بوش دچار مشکل شدید ما می توانیم به شما پیشنهاد کنیم از مشاورین فروشگاه 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران کمک بگیرید تا بر اساس نیاز و بودجه ای که برای خرید آبمیوه گیری دارید به شما کمک کنند.

بهترین آسیاب مخلوط کن بوش

اما یکی دیگر از نوشیدنی سازهای بسیار پرطرفدار مخلوط کن است که با کمک آن می توانید ابمیوه و میکس های مختلفی را تهیه کنید، اما اگر به دنبال بهترین و بالاترین مدل هستید ما می توانیم مخلوط کن بوش مدل MMB64G3M را به شما معرفی کنیم که با داشتن قدرت بسیار بالا بسیار کم صدا است این مدل با قدرت 800 وات یکی از قدرتمندترین مدل ها در میان انواع مخلوط کن می باشد این مدل با داشتن پارچ شیشه ای که در مقابل گرما نیز مقاوم است می تواند امکان میکس کردن مواد داغ مانند سوپ را هم به شما می دهد، ظرفیت این پارچ معادل 1.5 لیتر است که ظرفیت مناسبی برای یک مخلوط کن محسوب می شود، مخلوط کن بوش مدل MMB64G3M دارای تنظیم سرعت به صورت ولومی می باشد که شما می توانید سرعت آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید البته این مدل دارای عملکرد پالس و یا همان لحظه ای نیز می باشد این مخلوط کن بوش با داشتن تیغه هایی از جنس استیل و بسیار مقاوم که می تواند سفت ترین مواد را به راحتی برای شما خرد کند اما مهم ترین ویژگی آن صدای بسیار کم است که این مدل دارد یک مخلوط کن سایلنت و کاملا بی صدا از بهترین مارک مخلوط کن در دنیا محسوب می شود.

 

مخلوط کن بوش مدل MMB64G3M به عنوان بالاترین مدل را می توانید با آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 را ست کنید و از قرار گرفتن این دو محصول در کنار هم لذت ببرید البته لازم به ذکر است که این مل توانایی انجام دو کار را برای شما دارد چراکه دارای یک آسیاب بسیار قوی نیز می باشد که با حجم و قدرتی که دارد می توان گفت شما قدرتمندترین آسیاب برقی را در خانه خود خواهید داشت درست است که مخلوط کن بوش مدل MMB64G3M بالاترین مدل شرکت بوش محسوب می شود اما به یاد داشته باشید که تمام مدل های شرکت بوش جزو بهترین مخلوط کن های دنیا محسوب می شوند از همین رو بسیاری از مدل های این شرکت در صدر لیست پرفروش ترین ها در دنیا به‌حساب می آیند شما می توانید انواع مخلوط کن بوش را با گارانتی اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش تهیه نمایید.

بهترین آب پرتقال گیری بوش

حال بعد از بالاترین مدل آبمیوه گیری بوش و آخرین مدل مخلوط کن بوش شاید به دنبال خرید یک آب پرتقال گیری در کنار آن هستید مدلی را که ما می توانیم به شما پشنهاد کنیم تا در کنار این دو مدل ست شما کامل شود آب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GMB می باشد که بالاترین مدل شرکت بوش محسوب می شود از قدرت و کارایی بی نظیر آن بگذریم می توانیم به طراحی لوکس و فوق العاده لاکچری آن اشاره کنیم که مطمئناً شما حیرت زده می کند این آب پرتقال گیری بوش با ترکیب بدنه مشکی پارچ شیشه ای و مخروطی استیل زیبایی فوق العاده ای دارد درست است که قیمت این آب پرتقال گیری بوش کمی بالا باشد اما قرار دادن قیمت آن در کنار قدرت و کیفیت فوق العاده آن باعث شده بسیاری را مجاب به خرید آن کند.

 

آب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GMB با قدرت 40 وات می توان گفت قدرتمندترین مدل در میان انواع آب مرکبات گیری های بازار است ظرفيت مخزن آبميوه این مدل که گفتیم از جنس شیشه است 1 لیتر می باشد که می تواند حجم زیادی از آبمیوه را در خود جای دهد که می توانید مانند یک پارچ ابمیوه آن را سر میز صبحانه خود قرار دهید، البته در زیر این تنگ از یک پایه پلاستیکی نرم استفاده شده که از ضربه خوردن به آن جلوگیری می کند و در زمان گرفتن آبمیوه کاملا ثابت است، داشتن سیستم ضد چکه DripStop در آب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GMB باعث می شود تا زمان برداشتن آب مرکبات گیری دیگر آبمیوه بر روی زمین چکه نکند، این دستگاه با فشار دست شروع به کار می کند و با داشتن قابلیت چرخش محور در دو جهت می تواند آب مرکبات را به خوبی بگیرید.

 

در آخر باید بگوییم اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را برای منزل و یا محل کار خود را دارید می توانید محصولات شرکت بوش را با گارانتی شرکتی و ضمانت خرید بهترین قیمت به صورت مستقیم از فروشگاه انلاین 20 بخر نمایندگی رسمی فروش لوازم خانگی بوش در ایران تهیه نمایید و محصول خود را با خیالی آسوده درب منزل دریافت کنید در ضمن در صورت هرگونه مشکلی می توانید از مشاورین این مجموعه برای انتخابی بهتر کمک بگیرید.

منبع: الکا

hamid بازدید : 91 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

معرفی ابمیوه گیری بوش به عنوان بهترین مارک ابمیوه گیری

راهنمای خرید بهترین مارک ابمیوه گیری همراه با مشخصات و مزیت های ابمیوه گیری بوش با خرید مستقیم از 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران با بهترین قیمت.


 

در این مقاله سعی داریم به بررسی کارایی و مزیت های ابمیوه گیری بوش و اینکه چرا بوش در دسته بهترین ابمیوه گیری در دنیاست، برندهای متفاوتی در دنیا وجود دارد که به تولید این محصول می پردازد اما انتخاب و خرید از مارک های معتبر علاوه بر در اختیار گذاشتن کامل ترین تکنولوژی ها، طول عمر و خصوصیات ویژه ای را در اختیار شما می گذارد، ما در اینجا یکی از تاپ برندهای موجود در دنیا را برای شما توضیح خواهیم داد تا شما بتوانید با بررسی جزییات این دستگاه در خریدی مناسب اطمینان پیدا کنید. پیش از بررسی تک به تک ویژگی های دستگاه ابمیوه گیری بوش لازم است بدانید که این کالا در دیزاین هایی متفاوت و ترکیب رنگی متفاوت و در مدل های محدود تولید شده است و سالیان سال از که در دسته پرفروش ترین و بهترین ابمیوه گیری در دنیا قرار دارد. از مهم ترین ویژگی و وجه تمایز ابمیوه گیری بوش به نسبت برندهای دیگر یعنی مخزن تفاله گیر این محصول شروع می کنیم:

مخزن تفاله گیر: در برند بوش مخزن تفاله گیر جدایی تعبیه شده است که این امر، امکان خالی کردن این محفظه در هنگام اب گیری را برای شما فراهم خواهد ساخت و دیگر لازم نیست زمانی که دستگاه آبمیوه گیری شما پر شد آن را خاموش و قطعات را برای خالی کردن مخزن تفاله جدا سازید چراکه به راحتی می توانید در هر زمانی که لازم داشتید مخزن ابمیوه گیری بوش را از دستگاه جدا و آن را خالی کنید. لازم به ذکر است که در بسیاری از برندها این جایگاه تفاله به صورتی که در بوش تعبیه شده است، طراحی نشده و کار را برای استفاده سخت تر کرده است لذا این خصوصیت یکی از مزیت های مهم و پرطرفدار در بوش محسوب می شود.

پارچ آب گیری: مدل های گوناگون انواع ابمیوه گیری بوش دارای دهانه ای مناسب در ارتفاعی مناسب است که امکان جای دادن پارچ اب گیری را مهیا ساخته، این پارچ به همراه دستگاه اب میوه گیری در این برند وجود دارد و شما به راحتی می توانید از این پارچ در هنگام اب گیری استفاده کنید البته همان طور که گفتیم طراحی مناسب جایگیری ارتفاع دهانه این دستگاه، امکان گذاشتن ظرفی مناسب برای ابگیری را برای شما مهیا می سازد.

ضد چکه یا سیستمdrip stop:در انواع ابمیوه گیری بوش به کار برده شده است و این کارایی از چکه کردن قطرات اب میوه بر روی سطح جلوگیری خواهد کرد و از این رو شما دیگر در هنگام تعویض پارچ یا لیوان زیر دستگاه شاهد لک شدن کابینت یا سطح موجود نخواهید شد.

 

ایمنی هوشمند کالا:در تمامی محصولات و لوازم خانگی بوش از جمله دستگاه ابمیوه گیری بوش سلامت و ایمنی استفاده برای دستگاه و فرد در نظر گرفته می شود بدین معنی که اگر قطعات درست بر روی هم قرار نگیرد به منظور جلوگیری از لطمه وارد شدن به موتور، ابمیوه گیری روشن نمی شود و در حین کار نیز در صورت بروز هرگونه مشکل یا مشکلات احتمالی که ممکن است باعث لطمه به دستگاه یا فرد شود، به سرعت دستگاه خاموش می گردد.

 

شستشوی قطعات:تمامی قسمت های موجود در ابمیوه گیری بوش را می توانید در ماشین ظرفشویی بگذارید و آنها را بشویید. سطح شستشو، نوع شوینده و دما در ظرفشویی به قطعات لطمه وارد نخواهد کرد و همین امر به سهولت استفاده از آن کمک خواهد کرد و اینکه در زمانی کوتاه شما کار اب گیری خود را انجام دهید.

جنس بدنه مناسب، تیغه به کار برده شده در آن، محفظه جمع آوری سیم و چندی از موارد دیگر را در ادامه با یکدیگر بررسی خواهیم کردتا کدام مدل را انتخاب کنم؟ این سؤال از جمله مواردی است که قطعا در هنگام خرید بدان فکر می کنید، با گذاشتنی وقتی کوتاه ما تفاوت اجمالی مدل ها را با شما بررسی خواهیم کرد تا با دانستن آنها بسیار آسان تر از قبل بتوانید مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

قدرت وات: اولین تفاوت در میان مدل های موجود که مسلما در وحله اول به ذهن شما می آید، قدرت موتور یا همان وات دستگاه است. لازم به ذکر است که قدرت 700 – 1000 و 1200 وات در این دسته از محصولات بوش قابل مشاهده است.

 

تیغه استیل و سرامیک:یکی دیگر از اصلی ترین تفاوت های موجود در ابمیوه گیری بوش این برند معتبر نوع تیغه به کاربرده شده در مدل های آن است، تیغه سرامیک و استیل درباره تفاوت آن ها باید بگوییم که علاوه بر آنکه جنس سرامیک و استیل هر دو کیفیت بالا و طول عمر بسیار چشم گیری دارند اما تیغه های سرامیکی به صورت ویژه ای در حفظ ویتامین های اب میوه نقش دارند و محققین به این نتیجه رسیده اند که تیغه ها از جنس سرامیک در هنگام برخورد با برخی از ویتامین ها، آن ها را از بین می برد در حالی که این اتفاق در جنس تیغه های سرامیکی اتفاق نمی افتد. تیغه های سرامیکی هیچ گاه کند نمی شود و از این رو برندهای بزرگ در مدل های بالای محصولات خود از جمله انواع ابمیوه گیری بوش از این تیغه حرفه ای و جدید استفاده می کنند اما سوال اینجاست که آیا اگر به خرید مدلی از تیغه سرامیک بپردازید، طول عمر کمتر و کیفیت پایین تری دارد؟

باید به طور واضح بگوییم جز درباره نگهداری برخی از ویتامین ها توسط تیغه سرامیک، اگر شما در نگهداری تیغه استیل نیز توجه لازم را داشته باشد این تیغه نیز در مدت زمان طولانی تر از آنچه در تصور شماست کار خواهد کرد؛ توجه فرمایید که اگر این چنین نبود تاپ برندی همچون بوش هیچ ‌گاه به تولید ابمیوه گیری با تیغه استیل نمی پرداخت و این جنس را با سرامیک جا به جا می کرد. در ارتباط با نگهداری آن باید بگوییم که فراموش نکنید در هنگامی که تیغه با مواد اسیدی همچون لیمو و یا پیاز درگیر شد، حتما در اولین فرصت آن را بشویید و نگذارید ماندگاری این ماده بر روی تیغه آن را در طی مراتب طولانی تر، کند. نکته مهم این است که انواع تیغه ها در ابمیوه گیری بوش عمری بیش از 10 تا 15 سال بنا به نوع نگهداری شما، خواهد داشت.

تعداد تنظیمات سرعت: در ابمیوه گیری بوش در مدل های گوناگون از دو تا 3 سطح می باشد و از دیگر تفاوت های کلی این محصول می توان به ظرفیت مخزن آن ها که مابین 2 یا 3 لیتر است اشاره نمود.

دهانه ورودی یا همانسایز دهانه: برای وارد کردن میوه جات دهانه ورودی آن 73 یا 84 میلی متر می باشد که در مدل های مختلف متفاوت است و لازم است بدانید که طراحی دهانه ورودی بزرگ در انواع ابمیوه گیری بوش این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به خرد کردن میوه یا سبزیجات در قطعات کوچک تر کار ابگیری خود را انجام دهید و این امر مدت زمان اب میوه گرفتن را هرچه کمتر خواهد کرد.

اکنون که تفاوت کلی میان انواع این دستگاه را می دانید می توانید قیمت ابمیوه گیری بوش را در مدل های گوناگون به همراه فیلم، مشخصات و ویژگی کامل آن ها و همچنین توضیحات تخصصی آن ها را در فروشگاه 20 بخر مورد بررسی قرار دهید و بر اساس بودجه و نیاز خود، دستگاه ابمیوه گیری خود را از یکی از بهترین مارک های دنیا تهیه فرمایید. لازم به ذکر است که این فروشگاه آنلاین با سعی بر حذف واسطه های فروش دارد تا بهترین و کمترین قیمت ها را در اختیار شما بگذارد.

منبع: تک تیپ

 
 
hamid بازدید : 82 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

ما در اینجا با بررسی شباهت ها و تفاوت های مدل های چای ساز بوش سعی داریم تا به شما در انتخاب یکی از مدل های مناسب از بهترین مارک چای ساز کمک کنیم. در ابتدا اشاره می کنیم به کلیتی از مدل های چای ساز. حتماً می دانید که چای سازها در دنیا به دو صورت کلی تولید می شود:

  • چای ساز هایی که کتری و قوری آن بر روی هم قرار دارند که به ‌اصطلاح آن ها را دم آور می گویند.
  • چای سازهایی که کتری و قوری آن جدا از هم قرار بر روی یک صفحه قرار می گیرد که به‌اصطلاح آن را چای ساز استندی می گویند.

 

مزیت و معایب مدل های ذکرشده دم آور و یا استندی

چای ساز دم آور:

همان طور که گفتیم این مدل از چای ساز ها دارای طراحی ای می باشند که قوری بر روی کتری قرار می گیرد و چای با بخارات آب جوش دم خواهد کشید. این نحوه از دم کردن چای از اصولی ترین روش هایی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد چراکه عطر و طمع چای را باکیفیتی بی نظیر تأمین خواهد کرد همانطور که همیشه نوشیدن چای در میان ما ایرانیان با استفاده از سماور یا کتری، قوری های روی اجاق بوده است. پس می توانیم این مدل از چای ساز را به همین دلیل در دسته پرطرفدارترین و بهترین های چای ساز قرار دهیم.

چای ساز استندی:

این مدل از چای ساز استندی که به صورت افقی قوری و چای ساز کنار هم قرار می گیرد نیز از طراحی های مدلی از چای ساز است که برخی از افراد بنا به سلیقه خود این مدل را انتخاب می نمایند اما مواردی در این چای ساز استندی وجود دارد که توجه به آن حائز اهمیت است چراکه شما می توانید این ویژگی ها را تا حدی از معایب آن نیز بدانید. چای در قوری این مدل از چای ساز ها دیگر با بخار آب دم نمی کشد و المنتی که قوری بر روی آن قرار دارد این کار را انجام خواهد داد که بدون اغراق می توان گفت که نمی تواند کیفیتی کاملاً یکسان با دم کشیدن چای با بخار آب را داشته باشد و کاملاً مشهود می توانید شاهد تفاوت کیفیتی آن با دم کشیدن چای با بخارآب باشید. در مدل های تایمری، پس از دم کشیدن چای، المنت زیر قوری به منظور نجوشیدن چای خاموش می گردد اما سرد شدن چای در قوری مورد دیگری است که به همراه خواهد داشت اما در مدل های دم آور بخار آب در حالت گرم کننده می تواند تعدیل نجوشیدن چای و همچنین گرم نگه داشتن آن را به راحتی کنترل کند. این موارد و جای گیری متفاوت این مدل با مدل چای ساز روی هم دم آور می تواند گزینه هایی باشد که توجه به آن خالی از لطف نیست.

در قسمت بالا درباره چای سازهای موجود صحبت کردیم و به واضح می توان گفت که چای سازهای روی هم ارجحیت بیشتری به نسبت مدل های استندی دارد؛ کیفیت مناسب چای یا دم نوش خوشمزه با مدل های چای ساز روی هم به مراتب بالاتر از مدل های استندی می باشد. برند لوازم خانگی بوش که از بهترین مارک تولیدکننده چای ساز نیز می باشد، چای سازهای خود را در مدل های روی هم و یا دم آور تولید کرده است و به دلیل معایب موجود در مدل های استندی از تولید آن ها دوری کرده. در ادامه با بررسی مدل های چای ساز بوش همراه ما باشید.

مشخصات مشابه چای ساز های بوش

در مدل های گوناگون چای ساز بوش خصوصیاتی مشابه در طراحی و کارایی وجود دارد که شاید از دید بسیاری دور باشد و یا آن را تا حدی یک ویژگی جزئی بنامیم اما تمامی این نکات در کنار هم تضمین کننده کیفیت چای دم شده شما و سهولت استفاده از این دستگاه پرکاربرد می باشد.

توان مصرفی:

در ابتدا به توان مصرفی چای ساز بوش اشاره می کنیم چراکه باوجود اندک تفاوت وات بین آن ها می توانیم به جرئت بگوییم که این میزان اختلاف توانی، هیچ تفاوتی در نوع کیفیت عملکرد و قدرت دستگاه چای ساز ندارد. چای ساز بوش دارای قدرت 1785 و 1800 وات است که این تفاوت تنها تا میزان فوق العاده اندک در زمان جوش آوردن آب تأثیر در چای ساز تأثیر داد و این تفاوت تا جایی اندک می باشد که باید بگوییم بهتر است توان مصرفی چای سازهای بوش را در دسته شباهت های این دستگاه ها قرار دهیم. لازم به ذکر است که برند بوش، چای ساز های خود را با وات کاملاً استاندارد تولید کرده است پس لازم نیست این مورد چیزی در انتخاب ذهنی شما باشد.

خاموشی خودکار (AutoOff) و سیستم محافظ در برابر بدون آب کار کردن:

مشکلی که همیشه در هر منزلی بوده، استرس امنیت یک خانه در هنگام ترک آن بوده است. خامش کردن گاز در کتری قوری های قدیمی یا مدل های چای ساز که خاموش نمی شوند… چای ساز بوش در تمامی مدل های خود این مشکل و نگرانی را حل کرده تا علاوه بر جلوگیری از لطمه احتمالی به خود دستگاه، امنیت کلی شما را در منزل حفظ کند. دیگر لازم نیست با خرید چای ساز بوش برای منزل خود، نگران این مورد باشید چراکه چای ساز های این برند در هنگام اتمام آب دستگاه به صورت خودکار خامش خواهد شد.

عملکرد گرم نگه ‌دارنده خودکار:

چای سازهای بوش پس از به جوش آمدن آب درون کتری به صورت خودکار بر روی حالت گرم نگه‌دارنده قرار می گیرد در این حالت آب درون کتری گرم خواهد ماند و به صورت کاملاً ملایم بخارات آب، محتوی قوری را گرم نگه خواهد داشت تا جایی که اصطلاحاً چای به جوش نیاید و باعث تغییر رنگ و طعم آن شود و در واقع می توانید در این مدل از چای سازهای بوش مدت زمانی طولانی تری را برای نوشیدن چایی باکیفیت در اختیار داشته باشید.

پایه 360 درجه:

در مدل های گوناگون با داشتن پایه ای 360 درجه این امکان را به شما می دهد تا کتری آن را به هر جهتی که راه دستتان هست بر روی پایه اش قرار دهید. این امکان سهولت کار را برای افرادی که چپ دست یا راست دست هستند آسان خواهد کرد و دیگر سمت قرار دادن یا دست راست یا چپ بودن اهمیتی نخواهد داشت.

فیلتر رسوب گیر و صافی استیل قوری:

کاملاً بدیهی است که حتی اگر شما از آب تسویه شده استفاده کنید تا میزانی رسوبات شناور درون آب به جوش آمده وجود داشته باشد، فیلتر رسوب گیر در چای ساز بوش امکان داشتن آب جوشی هر چه باکیفیت و شفاف تر را برای شما مهیا خواهد کرد و شما به راحتی می توانید هر چندی یکبار این فیلتر را به راحتی بشویید. قوری ها در چای ساز بوش نیز دارای صافی برای فیلتر کردن تفاله چای می باشد.

محفظه جمع آوری سیم، نوع المنت مدل های چای ساز بوش نیز از دیگر شباهت های موجود در این دستگاه پرکاربرد است. در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از طریق این لینک مطلب «معرفی انواع چای ساز و نکات مهم برای خرید چای ساز بوش» را دنبال کنید مطمئن باشید با داشتن اطلاعات بیشتر می توانید انتخاب بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

تفاوت های مدل های چای ساز بوش

چای ساز بوش در مدل های گوناگون خود دارای برخی تفاوت ها است که شما می توانید بر اساس آن ها مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پیش از هر چیز به راحتی بگوییم که تفاوت های ذکرشده در ادامه آن‌قدر تفاوت جدی ای نیستند که بخواهد در انتخاب مدل شما را دچار مشکل کند و تنها چیزی که در اولویت تفاوت می باشد نوع طراحی و شکل ظاهری آن ها و رنگ چای ساز بوش است اما ما در ادامه تمامی تفاوت های مدل های چای ساز را در این برند همراه با شما بررسی خواهیم کرد.

جنس کتری:

در مجموع چای ساز های این برند دارای دو جنس از کتری می باشند: پلاستیک شفاف و استیل.

لازم به ذکر است که پلاستیک شفاف در مدل های چای ساز بوش کاملاً با مواد محافظ سلامت تولیدشده است و به هیچ عنوان آب جوش دائمی در چای ساز با این جنس از پلاستیک تداخلی در تهدید سلامت یا طول عمر این دستگاه نخواهد داشت. پس به شما پیشنهاد می کنیم با خیالی راحت بین مدل های کتری از جنس پلاستیک و استیل تصمیم بگیرید و مدلی را که مناسب برای طراحی آشپزخانه تان هست را انتخاب کنید.

جنس قوری:

قوری های چای ساز بوش از جنس استیل و یا شیشه (پیرکس) درست شده اند. جنس قوری استیل در مدلی که با کتری استیل آن ست شده است ظاهری لوکس دارد و شما می توانید باز هم بر اساس سلیقه و ست خود در میان این دو مدل انتخاب نمایید.

نشانگر میزان آب:

در مدل هایی از چای ساز بوش که از جنس پلاستیک شفاف هستند شما می توانید به راحتی میزان آب را درون کتری ببینید اما مسلماً در مدل های کتری استیل این قابلیت وجود ندارد و شیاری نیز برای آن ها ایجاد نشده اند چراکه لازم است به این مورد توجه فرمایید که خاموشی خودکار و قابلیت های ایمنی موجود، دست طراحان را در ایجاد ظاهری آراسته تر و ساده تر باز گذاشته است و به منظور رقم زدن ظاهری یک پارچه تر برخی از مدل های چای ساز بوش این قابلیت را به همراه ندارد.

ظرفیت قوری و کتری:

در کل می توان گفت که چای ساز در این مارک، ظرفیت قوری آن ها 0.7 یا 0.8 لیتر و ظرفیت کتری آن ها 2 یا 1.7 لیتر است و همانطور که مشخص است در ظرفیت موجود، تفاوت بسیار اندکی وجود دارد.

 

بررسی مدل های چای ساز بوش

هر آنچه درباره تفاوت کلی موجود در مدل های چای ساز بوش لازم بود را برای شما مطرح نمودیم و در ادامه با بررسی یک به یک مدل ها با شما خواهیم بود، توجه فرمایید که با کلیک بر روی مدل هر چای ساز می توانید مشخصات، تصاویر و حتی فیلم آن ها را در فروشگاه اینترنتی 20 بخر مشاهده فرمایید و یا با قرار دادن همه مدل ها در جدول مقایسه، خریدی هر چه راحت تر را برای خود رقم بزنید.

چای ساز بوش مدل TTA5883

چای ساز بوش مدل TTA5883 در این مدل از تولیدات خود با ست کردن جنس استیل قوری و کتری، دیزاینی فوق العاده جذاب را برای بسیاری از سلیقه ها رقم زده است و از آنجایی که جنس استیل دارای قابلیت ست کردن با تمامی دیزاین های متفاوت فضاها می باشد این مدل یکی از پرطرفدارترین ها در چای سازهای موجود می باشد.همانطور که گفتیم جنس کتری و قوری این مدل از چای ساز بوش، استیل می باشد که ظرفیت کتری در این مدل 1.7 لیتر و قوری آن معادل 0.8 لیتر است.

چای ساز بوش مدل TTA5603

این مدل از چای ساز بوش دقیقاً مدلی مشابه از چای ساز TTA5603 می باشد که با یک تفاوت در جنس قوری آن تولیدشده است. دستگاه چای ساز بوش TTA5603 دارای قوری شیشه ای است که شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود یکی از مدل های مشابه با کتری استیل را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که مواردی که در قسمت تشابه چای سازهای بوش گفتیم نیز در این مدل ها نیز صدق می کند پس اگر می خواهید چای سازی با این استایل طراحی و کتری استیل را انتخاب کنید تنها کافی است به تفاوت قوری استیل و شیشه ای آن ها توجه فرمایید.

چای ساز بوش مدل TTA2201

چای ساز بوش روی هم این مدل دارای کتری شفافی از جنس پلاستیک است و همانطور که اشاره نمودیم این نوع از پلاستیک با در نظر گرفتن ارتباط کامل و دائمی آن با آب جوش تولید شده است و از بابت سلامتی و طول عمر دستگاه نیازی به هیچ نگرانی ای نخواهد بود. توجه داشته باشید که این مدل سال های است که در صدر پرفروش ترین های دنیا می باشد. چای ساز بوش مدل TTA2201  به رنگ سفید و دارای قوری از جنس پیرکس یا همان شیشه ای است. ظرفیت کتری این مدل 2 لیتر و قوری ای معادل 0.7 لیتر ظرفیت دارد و شما می توانید آن را به راحتی با ست آشپزخانه سفید، استیل و بسیاری از رنگ های دیگر ست نمایید.

چای ساز بوش مدل TTA2010

چای ساز مدل TTA2010 بوش نیز همانند مدل روی هم TTA2010 می باشد اما اگر در دسته افرادی هستید که ست آشپزخانه ای با رنگ شاد و روشن دارید، رنگ قرمز بسیار زیبای این مدل می تواند زیبا بخشی هر چه بیشتر برای فضای شما داشته باشد. لازم به ذکر است که لوازم برقی کوچک قرمز رنگ در بند بوش نیز می تواند مکمل رنگ زیبای این مدل باشد اگرچه تضاد رنگی زیبای آن در کنار سفید، استیل و حتی مشکی باب سلیقه بسیاری ا خریداران است.

منبع:تکناز

 
 
hamid بازدید : 60 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

لیست قیمت لوازم خانگی بوش 

اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید شما می توانید لوازم خانگی بوش را با گارانتی بوش سرویس و یا سیهاوی همراه با ضمانت بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید که نمایندگی بوش و یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم خانگی در ایران می باشد ما در اینجا قصد داریم لیست قیمت لوازم خانگی بوش مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، جاروشارژی و دیگر محصولات بوش را به شما ارائه کنیم اما قبل از آن به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را تا انتها بخوانید.

«مشاهده جدیدترین مدل ها و قیمت لوازم خانگی بوش بر روی این لینک کلیک کنید»

 

https://media.jamnews.com/EditorMedia/1/1398/07/25/%DB%8C%D8%B5.jpg

 

متأسفانه یکی از بزرگترین مشکلاتی که افراد در زمان خرید لوازم خانگی با آن روبرو هستند نداشتن اطلاعات کافی در زمینه گارانتی اصلی و نمایندگی معتبر برای خرید محصول اصل با یک قیمت مناسب می باشد، اگر شما قصد تهیه لوازم خانگی بوش را برای منزل خود دارید و به دنبال گارانتی اصلی و نمایندگی بوش در ایران هستید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید لوازم خانگی بوش حتماً به فروشگاه اینترنتی 20 بخر مراجعه کنید و با رفتن به قسمت مجله این سایت مقاله مربوط به «گارانتی اصلی بوش در ایران» را بخوانید در این مقاله گارانتی بوش سرویس و سیهاوی به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته شده است تا شما بتوانید با دیدی بهتر و خیالی آسوده تر گارانتی محصول خود را انتخاب کنید چراکه ما با داشتن یک گارانتی معتبر می توانیم ازنظر اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش خیالی آسوده تر داشته باشیم؛ اما اگر سؤالی در مورد نمایندگی لوازم خانگی بوش دارید به شما پیشنهاد می کنیم در همین مجله مقاله دیگری وجود دارد تحت عنوان «نمایندگی بوش» که در آن نمایندگی های معتبر لوازم خانگی در سراسر کشور همراه با آدرس و شماره تلفن آنها به شما معرفی شده است و توضیحات کامل در مورد اینکه شما می توانید به کدام یک از آنها اعتماد کنید به شما داده شده است باز در انتها به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید حتماً این دو مقاله را مطالعه کنید، در ادامه نیز تعدادی لیست قیمت لوازم خانگی بوش قرار گرفته شده است اما به دلیل نوسانات قیمت و موجود بودن محصولات امکان درج قیمت وجود ندارد به همین دلیل شما می توانید برای مشاهده روزانه قیمت لوازم خانگی بوش در ایران از طریق لینک قرار داده شده به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش مراجعه نمایید که نمایندگی و یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم خانگی بوش می باشد، در این فروشگاه هر محصول دارای نقد و بررسی تخصصی و جدول مشخصات فنی می باشد که می تواند در انتخابی بهتر به شما کمک کند از طرف دیگر شما می توانید با استفاده از امکان مقایسه مدل مدنظر خود را با دیگر مدل ها مقایسه کنید و در آخر در صورت هرگونه مشکل و سؤالی می توانید از مشاورین فروش این مجموعه کمک بگیرید تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه بهترین مدل را انتخاب کنید به یاد داشته باشید که همیشه گران ترین و بالاترین مدل بهترین انتخاب نیست.

«برای مشاهده جدیدترین محصولات و لیست قیمت لوازم خانگی بوش بر روی لینک پایین کلیک کنید»

«لوازم خانگی بوش» 

لیست قیمت ماشین لباسشویی بوش

 

مدل

توضیحات محصول

WAK20200IR

ماشین لباسشویی بوش سری 4 با ظرفیت 7 کیلو 1000 دور رنگ سفید ساخت کشور ترکیه

WAK24265IR

ماشین لباسشویی بوش 7 کیلویی سری 4 سفید 1200 دور ساخت کشور ترکیه

WAK2426SIR

ماشین لباسشویی بوش سری 4 استیل 7 کیلویی 1200 دور ساخت کشور ترکیه

WAW28640IR

ماشین لباسشویی بوش سری 8 با ظرفیت 8 کیلو 1400 دور سفید ساخت کشور المان

WAW28760IR

ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی 1400 دور سری 8 سفید ساخت کشور المان همراه با Active Oxygen

WAW2876XIR

ماشین لباسشویی بوش سری 8 استیل 9 کیلویی 1400 دور ساخت کشور المان همراه با Active Oxygen

WAW32660IR

ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی 1600 دور سری 8 سفید ساخت کشور المان همراه با سیستم I-Dos

WAW3266XIR

ماشین لباسشویی بوش سری 8 استیل 9 کیلو 1600 دور ساخت کشور المان همراه با سیستم I-Dos

WAY28791IR

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional استیل 9 کیلویی ساخت کشور المان

WAY28862IR

ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی سری Home Professional سفید 1400 دور ساخت کشور المان

WAY32841IR

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional سفید 9 کیلویی 1600 دور ساخت کشور المان

 

لیست قیمت ماشین ظرفشویی بوش

مدل

توضیحات محصول

SMS88TW02M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 سفید ساخت آلمان

SMS88TI02M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 استیل ساخت آلمان

SMS88TW01M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 سفید ساخت آلمان

SMS88TI01M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 استیل ساخت آلمان

SMS67MW01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 سفید ساخت آلمان

SMS67MI01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 استیل ساخت آلمان

SMS68TI02B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 استیل ساخت آلمان

SMS68TW02B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 سفید ساخت آلمان

SMS46MI01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 استیل ساخت آلمان

SMS46MW01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 سفید ساخت آلمان

SKS62E22IR

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 سفید ساخت اسپانیا

SKS62E28IR

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 استیل ساخت اسپانیا

  

لیست قیمت جاروبرقی بوش

مدل

توضیحات محصول

BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش کمپرسور طوسی 1800 وات ساخت آلمان

BGL8PRO4IR

جاروبرقی بوش کمپرسور طوسی 1600 وات ساخت آلمان

BGL8PRO3IR

جاروبرقی بوش کمپرسور طوسی 1200 وات ساخت آلمان

BGL8GOLDIR

جاروبرقی بوش مشکی طلایی 2200 وات ساخت آلمان

BGL72234

جاروبرقی بوش سفید 2200 وات ساخت آلمان

BGL72294

جاروبرقی بوش سرمه ای 2200 وات ساخت آلمان

BGL81800IR

جاروبرقی بوش آبی 1800 وات ساخت آلمان

BGL7200

جاروبرقی بوش قرمز 2000 وات ساخت المان

BGL8SIL59D

جاروبرقی سوپر سایلنت بوش مشکی 650 وات ساخت المان

BGS4UGOLD2

جاروبرقی بوش کمپرسور بدون کیسه مشکی طلایی 2400 وات

BGS5SIL66C

جاروبرقی بوش کمپرسور سایلنت بدون کیسه مشکی 700 وات ساخت چین

  

لیست قیمت جاروشارژی بوش

مدل

توضیحات محصول

BCH6ATH25

جاروشارژی بوش دسته بلند سفید 25.2 ولت

BBH21841

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ طوسی 18 ولت

BBH22451

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ طوسی 24 ولت

BBH22042

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ سفید صدفی 20.4 ولت

BBHMOVE6N

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ سرمه ای 18 ولت

BBHMOVE5N

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ قهوه‌ای 18 ولت

BBHMOVE3N

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ قرمز 14.4 ولت

BHN12CAR

جاروشارژی بوش دستی با رنگ قرمز 12 ولت

BHN14090

جاروشارژی بوش دستی خاکستری با رنگ 14.4 ولت

 

منبع: جام نیوز

 
 
hamid بازدید : 80 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

نگاهی بر خردکن بوش به عنوان بهترین خردکن برقی

چرا خردکن بوش؟ مزیت، ویژگی انواع خردکن برقی در بهترین مارک لوازم خانگی بوش را با شما در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

یکی از پرفروش ترین و پرکارامدترین محصولات در دنیا انواع خردکن برقی است که در هر خانه ای می تواند به عنوان پراستفاده ترین محصول عمل کند. امروزه بوش به عنوان بهترین مارک خردکن برقی، انواع خردکن بوش را با مشخصات ویژه ای تولید کرده است که به دلیل طول عمر بالا و کارایی بسیار خوب خود بسیار طرفدار دارد. از مشکلات و طرز فکرهای قدیمی راجع به خردکن ها، کند شدن تیغه های آن بوده است که البته این صحبت کاملا صحیح بوده است اما به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی خردکن های جدید همچون انواع خردکن بوش با استفاده از تیغه های نوین و تیز طول عمر بسیار بالایی را تضمین می کند که حداقل دوره کارکرد آنها همانند روز اول به بالای 10 الی 15 سال خواهد رسید.

خردکن بوش که در دسته خردکن برقی در لوازم خانگی بوش تولید می گردد این امکان را به شما می دهد تا انواع خشکبار؛ پیاز، مخلفات و غیره را به آسانی در آن خرد کنید. تنها توجه به دو نکته در هنگام خرید خردکن بوش و هرگونه دستگاه معادل حائز اهمیت است. اول اینکه حتی اگر از بهترین نوع تیغه یا بهترین خردکن برقی در منزل استفاده می کنید حتما پس از استفاده از آن، تیغه را بشویید مخصوصا پس از استفاده آنها برای مواد اسیدی همچون پیاز یا لیمو، این توجه بالاترین طول عمر را در اختیار شما می گذارد و مورد دوم جنس بدنه دستگاه است، خردکن برقی در این برند از دو نوع پلاستیک فشرده و یا شیشه است که در اینجا به ویژگی هریک می پردازیم، بدنه شیشه ای این امکان را می دهد تا شما از خردکن بوش برای تهیه مواد گرم و همچنین خرد کردن یخ با تیغه مخصوص بپردازید، این امر در مدل هایی با بدنه پلاستیک میسر نیست اما سبک تر بودن آن و ارتفاع کمتر آن به لحاظ استفاده برای درصدی از خریداران اولویت زیادی است لذا شما نیز می توانید با انتخاب یکی از انواع خردکن بوش از این دستگاه پرکارامد استفاده نمایید، اما اگر بخواهید دیگر برندهای خردکن را هم در کنار هم ببینید می توانیم سایت دیجی کالا را به شما معرفی کنیم تا کاملا مطمئن شوید بهترین برند در این زمینه برند بوش است.

ویژگی های بهترین خردکن برقی

در این بخش سعی می کنیم هرچند به اختصار به ویژگی های مناسب یک دستگاه خردکن برقی مناسب اشاره کنیم تا شما نیز بتوانید به درک هرچه بهتر اینکه این برند از دستگاه چرا مناسب است بپردازیم:

سرعت چرخش: بدون شک اصل کار یک خردکن، چرخش تیغه برای خردکن است. چرخش مناسب و سریع تیغه باعث می گردد تا کار خرد شدن با سرعت بیشتر انجام شود و در میزان مصرف انرژی نیز به صرفه تر باشد، لازم به ذکر است که سرعت چرخش بر اساس نوع طراحی تیغه در خردکن بوش به صورت تک سرعته کار می کند و میزان استاندارد باید را در اختیار کاربرانش می گذارد.

تیغه تیز با طول عمر بالا: درباره این عنوان اشاره نمودیم که جنس تیغه ها در خردکن بوش دارای طول عمری تا 15 سال است و اگر شما موارد باید را در شستشوی سریع تیغه ها پس از اتمام کار انجام دهید می توانید حداکثر زمان عمر آن را استفاده نمایید و لازم به ذکر است که جنس تیغه های به کارگرفته شده در خردکن های بوش تا سالیان عمر خود، کیفیت روز اول نو بودن را حفظ خواهد کرد.

حجم کاسه دستگاه: خردکن های برقی در اندازه های مختلف تولید می گردد که مسلما وابسته به تعداد نفرات هر خانه می تواند مورد توجه قرار گیرد اما استفاده از دستگاه های جمع جور که تا میزان نسبتا یک خانواده پرجمعیت را بتواند پاسخگو باشد، می تواند بسیار مناسب باشد چراکه از حجمی بزرگ تر، مواد در داخل حجم خردکن تنها زحمت شست و شوی را اضافه می کند و حجم کم نیز به مراتب کارایی موجود را از بین خواهد برد. با توجه به سالیان طولانی تجربه تاپ برند بوش، انواع خردکن بوش در حجم 0.8 تا 1.5 لیتر تعبیه شده و بر اساس استفاده افراد در سرتاسر دنیا ثابت شده است که در واقع این میزان ایده ال ترین حجم و اندازه برای خردکن های برقی است.

شستشوی آسان و سریع: شما می توانید قطعات و کاسه خردکن بوش را به آسانی در ظرفشویی بشویید و این امر به شما در کاربری هر چه ساده تر این دستگاه کمک خواهد کرد تمام این خصوصیات تا به اینجا باعث شده برند بوش به عنوان بهترین مارک خردکن در دنیا شناخته شود.

کاسه شفاف: خردکن بوش کاسه دستگاه های خود را شفاف طراحی کرده است تا شما میزان خرد شدن مواد در آن را به آسانی مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی 20 بخر به عنوان نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش با حذف واسطه های فروش سعی بر ارائه بهترین قیمت ها در لوازم خانگی بوش دارد و شما عزیزان می توانید ویژگی، فیلم و توضیحات کاملی از انواع خردکن بوش را در این نمایندگی و وب سایت رسمی مشاهده و بررسی نمایید.

منبع: خواندنی ها

 
 
hamid بازدید : 68 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

راه های جلوگیری از سیاه شدن لاستیک ماشین لباسشویی و جلوگیری از ایجاد بوی بد در دستگاه و روش های جرم گیری ماشین ظرفشوییو لباسشویی در نمایندگی بوش

امروزه ماشین ظرفشویی و لباسشویی به عضوی ثابت در هر خانه ای تبدیل شده اند که نقش بسیار بزرگی را در بالا بردن بهداشت و سلامت اعضای خانواده ایفا می کنند اما بر اساس آخرین تحقیقات و بررسی های انجام شده توسط محققین و دکتر چارلز جبرا استاد میکروبیولوژی در دانشگاه آریزونا به این نتیجه رسیدن که استفاده نادرست از این وسایل حتی می تواند سلامت افراد را با خطراتی جدی مواجه کند چراکه لباسشویی و ماشین ظرفشویی هر دو با لباس و ظروف کثیف و چرب سروکار دارند و محیط هر دو دستگاه دارای رطوبت بسیار بالایی می باشد، از همین رو بهترین محل برای تکثیر و رشد میکروب‌ها و قارچ‌هایی محسوب می شوند که بی توجهی به آن می تواند سلامت افراد را به صورت جدی مورد تهدید قرار دهد که باعث بروز بیماری های پوستی و حتی تنفسی در افراد می گردد از همین رو سرویس و نگهداری این دسته از لوازم خانگی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را حتماً با دقت مطالعه کنید تا با مشکلاتی که می تواند برای شما ایجاد شود آشنا شوید و یاد بگیرید که چطور می توانید از آنها نگهداری کنید تا علاوه بر اینکه به سلامتی و بهداشت خانواده خود کمک کنید به سلامتی و طول عمر لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود نیز اضافه کنید.

برای خرید ماشین لباسشویی و ظرفشویی بوش به صورت مستقیم از نمایندگی لوازم خانگی بوش می توانید بر روی فروشگاه اینترنتی 20 بخر کلیک کنید

مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد:

·         روش های جرم گیری ماشین لباسشویی و ظرفشویی

·         جلوگیری از ایجاد بوی بد در ماشین ظرفشویی و لباسشویی

·         علت سیاه شدن لاستیک لباسشویی و راه های جلوگیری از آن

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم ماشین ظرفشویی و لباسشویی هر دو با ظروف و لباس های کثیف سروکار دارند که برای شستن آن ها از آب و مواد شوینده استفاده می کنند و معمولاً افراد بعد از خارج کردن ظروف و لباس های بدون آنکه اجازه دهند داخل دستگاه خشک شود درب دستگاه را می بندند که با این کار محیطی بسته بدون گردش هوا با رطوبت بسیار بالا را فراهم می کنند که بهترین محل برای رشد و تکثیر انواع قارچ و باکتری ها می باشد چراکه کپک‌ها خیلی کمتر در محیط‌های خشک تکثیر می شوند، اما مکان های مرطوب، بهترین محل برای تولید و تکثیر انواع کپک‌ها می باشد که وجود آنها در ماشین لباسشویی و ظرفشویی و تماس آنها با لباس‌ و ظروف شما باعث بروز آلرژی های شدید پوستی، خارش چشم‌ها و حتی خس‌خس سینه در شما می‌شود اما اگر شما دارای آسم و یا‌ آلرژی نیز باشید این موارد به صورت شدید‌تری در شما ظاهر می شود که می توانند سلامت شما خانوادتان را در بلندمدت به ‌صورت جدی به خطر بیندازند.

 مواردی که در ابتدا باعث سیاه شدن لاستیک درب و بوی نامطبوع در دستگاه می شود و افراد با تعویض لاستیک و استفاده از بوگیرهای مختلف در واقعیت سعی بر پاک کردن صورت مسئله می کنند بدون آنکهتوجهی به عامل به وجود آمدن آن کنند. متأسفانه این موارد تنها قسمت کوچکی از آن چیزی است که شما می توانید آن را مشاهده کنید و متوجه آن می شوید این لکه های سیاه همان قارچ و کپک های هستند که به صورت لکه های سیاه بر روی لاستیک درب ظاهر می شوند اما بیشتر آن ها پشت دیگ ماشین لباسشویی و خروجی فاضلاب آب قرار دارند که متأسفانه شما نمی توانید آن ها را ببینید و بوی نامطبوعی که بعد از باز کردن درب ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی به مشام شما می خورد بوی همین قارچ ها و کپک هایی است که به راحتی از آن می گذریم، این بو در ماشین ظرفشویی بیشتر است به دلیل اینکه ماشین ظرفشویی با حجم بیشتری از چربی و پسماندهای غذا سروکار دارد که تجمع این چربی ها در قسمت خروجی فاضلاب باعث تجمع و رشد بیشتر این باکتری ها می شود که بعد از مدتی شما بعد از باز کردن درب ظرفشویی بوی بسیار بدی به مشام شما می خورد تا جایی که حتی بوگیر نیز جواب گوی شما نخواهد بود اما لازم نیست که نگران آن باشید ما در اینجا نحوه نگهداری و استفاده درست از ماشین لباسشویی و ظرفشویی را به شما آموزش خواهیم داد تا هیچ گاه با چنین مشکلاتی روبه رو نشوید.

علت سیاه شدن لاستیک لباسشویی و راه های جلوگیری از آن

حال که با علت سیاه شدن لاستیک درب ماشین لباسشویی و حتی ماشین ظرفشویی آشنا شدید و خطرات آن را بهتر متوجه شدید خیلی بهتر می توانید از به وجود آمدن آن جلوگیری کنید کافی است بعد از خارج کردن لباس های شسته شده لاستیک درب را کاملاً خشک کنید و بعد از آن با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کنید تا هیچ آلودگی بر روی آن باقی نماند و اجازه دهید چند ساعت درب ماشین لباسشویی باز باشد تا داخل دستگاه کاملاً خشک شود و بهتر است هر 2 تا 3 ماه یک بار با استفاده از سرکه و یا جوش شیرین آن را تمیز کنید؛ اما اگر در حال حاضر لاستیک درب لباسشویی شما سیاه است بهتر است حتماً در ابتدا آن را عوض کنید و بعد از آن به شکلی که توضیح دادیم از آن نگهداری کنید نه برای سیاه نشدن لاستیک بلکه برای سلامتی خانواده خود چراکه این امر می تواند باعث به وجود آمدن بیماری های پوستی و حتی تنفسی در شما می شود که شاید غیرقابل جبران باشد.

روش جرم گیری ماشین لباسشویی و ظرفشویی

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم ماشین ظرفشویی و لباسشویی به دلیل اینکه با ظروف و لباس های چرک و کثیف سروکار دارند و به علت رطوبتی که داخل دستگاه وجود دارد بهترین بستر برای رشد قارچ و باکتری ها محسوب می شود که محل تجمع آنها بیشتر بر روی لاستیک درب پشت دیگ لباس ها و خروجی فاضلاب می باشد که شما باید برای حفظ بهداشت و سلامت خانواده خود هر 2 ماه تا 3 ما یک بار بنا بر میزان استفاده از دستگاه باید آن را حتماً جرم گیری کنید، جرم گیری دستگاه علاوه بر کمک به سلامتی شما به سلامت و طول عمر ماشین ظرفشویی و لباسشویی نیز کمک بسیار بزرگی می کند اما در اینجا حتماً این سؤال پیش می آید که این موضوع چه ارتباطی با سلامت و طول عمر دستگاه دارد؟ در جواب باید بگوییم ظرفشویی و ماشین لباسشویی هر دو برای شستن ظروف و لباس های شما از آب استفاده می کنند که املاح و آهک موجود در آب در بلند مدت باعث بسته شدن منافذ آب در دستگاه می شود دقیقه مانند چیزی که در دوش حمام می بینیم اما در اینجا چون شما مشکل را می بینید خیلی سریع اقدام به حل آن می کنید اما در ظرفشویی و یا لباسشویی چون در زمان کار کردن درب آن بسته است شما نمی توانید این مشکل را ببینید و متوجه آن شوید به همین دلیل ماشین برای اینکه بتواند آب مورد نیاز برای شستشو را تأمین کند مجبور است آب را با قدرت بیشتری پمپ کند که باعث فشار بیشتر به موتور می شود از طرف دیگر لوله هایی که در آن آب گردش دارد به علت رسوبات آب المنت احتیاج به زمان بیشتری برای گرم کردن آب دارد که این باعث بالا رفتن مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی می شود شما با جرم گیری دستگاه علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی رسوبات ناشی از آب نیز از بین می رود و به این ترتیب به سلامت و طول عمر دستگاه خود نیز می افزایید در ادامه همین مطلب ما با روش های جرم گیری آشنا خواهیم شد.

تميز كردن ماشين لباسشويی و ظرفشویی با سرکه و جوش شیرین

بسیاری از خانم ها از سرکه و جوش شیرین برای جرم گیری ماشين ظرفشویی و لباسشويی استفاده می کنند که شما برای این کار به 1 لیتر سرکه و 90 گرم جوش شیرین احتیاج دارید که برای این کار بهتر است در میان برنامه های شستشو ماشین لباسشویی طولانی ترین چرخه شستشو و گرم تریم حالت آب را انتخاب کنید و در ماشین ظرفشویی نیز برنامه قابلمه شور را می توانید انتخاب کنید و سپس سرکه و جوش شیرین را داخل دستگاه بریزید و آن را روشن کنید اما به دلیل بوی بدی که سرکه دارد بهتر است بعد از شستشو از یک برنامه آبکشی جدا استفاده کنید و یا می توانید ماشین را خالی با استفاده از مواد شویند خالی بشورید تا بوی سرکه از بین برود بعد از آن نیز حتماً تا چند ساعت اجازه دهید درب ماشین باز باشد تا خوب خشک شود و بوی سرکه نیز بطور کامل از بین برود با این کار شما علاوه بر تمیز کردن ماشین و خروجی فاضلاب رسوبات آب را نیز از بین خواهید برد.

استفاده از پودر و یا مایع جرم گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی

استفاده از سرکه و جوش شیرین که در مورد آن صحبت کردیم بسیار خوب است و بیش از 60 درصد کار را برای ما انجام می دهد اما استفاده از پودر و یا مایع های جرم گیر که مخصوص همین کار طراحی ساخته شده است بسیار بهتر و حتی بصرفه تر است چراکه امروزه بهترین برندهای جرم گیر در دنیا نیز مانند فینیش، فیری و یا بوش دارای قیمت بسیار مناسبی هستند که می توانند با بالاترین کیفیت این کار را برای شما انجام دهند بدون آنکه بوی بدی داشته باشند و یا ایجاد حساسیت در افراد کنند نحوه استفاده از آن نیز دقیقه مانند قبل است که در بالا به آن اشاره کردیم شما با این کار علاوه بر اینکه به سلامتی و بهداشت خانواده خود کمک کرده اید به سلامت و طول عمر ماشین ظرفشویی و لباسشویی خود نیز کمک بزرگی خواهید کرد.

اما موارد دیگری که باید در زمان استفاده از ماشین لباسشویی و ظرفشویی به آن دقت کنیم:

نشستن لباس های زیر با ماشین لباسشویی

به گفته محققین میکروبیولوژی لباس های زیر یکی از مهم ترین منابع انتشار میکروب شناخته می شوند که بهتر است با دیگر لباس ها نگه داشته نشود و با سایر لباس ها شسته نشوند چراکه حتی ممکن است آلودگی موجود در دیگر لباس های به لباس زیر سرایت کند که می تواند باعث تحریک پوستی و یا حتی عفونت دستگاه تناسلی افراد شود به همین جهت توصیه می شود لباس‌های زیر با آب کاملاً داغ و مواد شوینده با دست و بصورت جداگانه شسته شوند و برای خشک کردن آن نیز بهتر است زیر نور مستقیم آفتاب قرار گیرند.

به هیچ عنوان ماشین لباسشویی را در یک فضای بسته قرار ندهید:

به هیچ عنوان ماشین لباسشویی را داخل رخت کن حمام، انباری و یا حیاط خلوت مسقف قرار ندهید قرار دادن لباس‌شویی در مکانی مانند حمام که رطوبت بالایی دارد و گردش هوا در آن وجود ندارد باعث تکثیر و رشد بیشتر قارچ‌ها و کپک‌ها می شود و سرایت آنها به داخل حمام، پرده حمام و لوازمی مثل لیف عاقبت چیزی نیست جز ابتلا به آلرژی و بیماری‌های پوستی در افراد خانواده اما بهترین محل برای قرار دادن ماشین لباسشویی محیطی باز است مانند آشپزخانه تا بعد از پایان شستشو بتوان قدری پنجره را باز گذاشت تا هوا و بخار متصاعد شده از لباسشویی خارج شود.

قرار دادن لباس ها به مدت طولانی در ماشین لباسشویی

متأسفانه بسیاری از خانم ها برای جمع کردن لباس های کثیف و دور از چشم قرار دادن آن ها را در ماشین لباسشویی نگه داری می کنند تا زمانی که ماشین پر شود و بخواهند آن را روشن کنند بدون آنکه متوجه این باشند که عرق، رطوبت و آلودگی لباس‌ها می‌توانند باعث تولید انواع میکروب‌ها و ورود آنها به درون لباس‌ها شود که موجب بروز ناراحتی‌های مختلف پوستی در افراد می شود.

اما اگر احتیاج به اطلاعاتی درباره گارانتی بوش، نمایندگی بوش داشتید چه برای خرید و یا سرویس کار می توانیم مقاله ای بسیار جالب را به شما معرفی کنیم به عنوان قیمت لباسشویی بوش که در سایت تبیان قرار دارد در این مقاله امکانات و تکنولوژی هایی که بر روی قیمت لباسشویی تاثیر زیادی دارد اما برای همه کارایی ندارد را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات کاملی از گارانتی اصلی و نمایندگی در آن قرار دارد که ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید.

منبع: گهر

 
 
hamid بازدید : 128 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

در اینجا می خواهیم نگاهی داشته باشیم به انواع غذاساز بوش، همزن برقی دستی و کاسه دار و انواع گوشتکوب برقی بوش با خرید مستقیم از 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران

انواع غذاساز ها و همزن های برقی چه مدل های دستی و حتی گوشتکوب های برقی را می توان از جمله دستگاه های پرطرفدار تلقی کرد که در این بخش نیز سعی داریم به بررسی این دسته از محصولات پرکاربرد بپردازیم. درباره بیشینه تولید این دو دسته از لوازم خانگی باید بگوییم که اگر بخواهیم به طور کلی از تولیدات غذاساز بگوییم لازم به ذکر است که مدل های گوناگون غذاساز و چندکاره های برقی برای اولین بار توسط یک فرد فرانسوی و در سال 1960  میلادی اختراع شد و رفته رفته غذاساز ها به عنوان کامل ترین و پرکاربردترین وسایل آشپزخانه با قابلیت های متنوع در اختیار افراد قرار گرفته است و اما درباره همزن و یا میکسر ها که در درجه اول برای مخلوط شدن یکنواخت مواد تولید شدند، توسط فردی آمریکایی با نام رالف کالیر در انواع گوناگون رومیزی و دستی تولید شدند.


 

غذاساز، گوشتکوب برقی و همزن برقی بوش؛ دستیار آشپزخانه شما

از بهترین مارک های این دو دسته از محصولات می توانیم به برند معتبر بوش اشاره کنیم. بوش سالیان سال است که در تولید بهترین ها در لوازم خانگی، سابقه ای درخشان دارد  و با استفاده از پیشرفته ترین فناوری های روز در تولید های خود توانسته است جایگاهی درخشان در میان استفاده کنندگانش برای خود حفظ کند. نه تنها غذاسازها بلکه همزن های دستی و گوشت کوب های برقی نیز تنها یک قابلیت را به همراه ندارند بلکه با داشتن قابلیت های متفاوتی در خود، توانسته اند به عنوان دستگاه های چند منظوره جای چندین دستگاه برقی را برای شما پر کند. از ساده ترین عملکرد مخلوط کردن گرفته تا رنده، خردکن، پوره ساز، ابمیوه گیری، چرخ گوشت در انواع گوناکگون این دسته از محصولات قرار گرفته است و افراد می توانند بر اساس نیاز خود به انتخاب مدل و نوع کالای خود بپردازند. ما در این قسمت در دو بخش متفاوت درباره انواع غذاساز بوش،همزن برقی بوشوگوشتکوب برقی بوشخواهیم پرداخت.

 

عملکرد انواع غذاساز بوش

انتخاب دستگاه های غذاساز کار تهیه بسیاری از خوراکی ها و غذاها را اسان کرده است، این دستگاه کارهای زمان بر و سخت را به اموری آسان در زمان کوتاه تبدیل خواهد کرد. انواع غذاساز ها از تکنولوژی های پیشرفته در دنیا تولید می شود که برند بوش نیز مستثنی از این پیشرفت ها نیست و امروزه توانسته حرفه ای ترین و کامل ترین غذاسازها را در دنیا تولید کند، لازم به ذکر است که غذاسازها به ماشین آشپزخانه نیز معروف است و این برند نیز محبوب ترین ها را تولید کرده است.

این وسیله میتواند به آسانی بسیاری از کاربری ها را هم زمان برای شما انجام دهد و تنها کافی است شما بنا به نیاز خود مدل دستگاه غذاساز یا ماشین آشپزخانه خود را انتخاب کنید، لازم به ذکر است که این دسته محصولات در بوش برای کارهای روزمره و حتی افرادی که در منزل برای افراد کار انجام می دهد بسیار کارامد و حرفه ای است چراکه بسیاری از مدل های متنوع در بوش وجود دارد که مدل های حرفه ای غذاساز به شمار می رود و قابلیت کارهایی فراتر از کارها و امورات تنهای خانگی را می تواند انجام دهد. همانطور که اشاره کردیم با خرید مدل های چندکاره در غذاساز بوش (ماشین آشپزخانه) ، شما می توانید بسیاری از نیازهای خود را از جمله مواردی به شرح زیر برآورده سازید:

·         مخلوط کردن انواع ترکیبات گوناگون برای غذا، کیک و غیره

·         خرد کردن مواد غذایی خشک و یا غیر خشک به صورت همگن

·         پوره کردن مواد گوناگون از جمله میوه و سبزیجات که مناسب تهییه انواع سس، پوره و غیره

·         چرخ کردن گوشت و انجام فعالیت هایی مشابه با چرخ گوشت ها

·         تهیه سریع و هم زدن همگن خمیر و ترکیبات مختلف برای شیرینی و نان

·         رشته و ورقه کردن ترکیب های غذاهای گوناگون از جمله پاستا و سالاد

·          رنده کردن انواع خوراکی ها در اشکال و ابعاد مختلف

·         آسیاب کردن غلات و خشکبار و پودر کردن آن ها

·         ابمیوه گیری در مدل های حرفه ای نیز قابلیت اب گیری را به همراه دارد.

عملکرد گوشتکوب برقی و همزن برقی

در زمانی که قصد انتخاب و خرید مدلی از گوشتکوب برقی و همزن برقی بوش را دارید پس دانستن نکاتی درباره آن ها خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است که مدل های موجود در این برند که آن را به بهترین مارک گوشت کوب برقی و همزن تبدیل کرده است از مدل های تک کاره و چند کاره برای شما قابل انتخاب است و این دسته از محصولات تنها کار همزدن را برای شما انجام نخواهد داد چراکه قابلیت عملکردی همچون خردکن، رنده و برخی دیگر از قابلیت ها می تواند در مدل هایی متنوع، انتخاب شما عزیزان باشد و به شما در پختی هر چه آسان تر کمک کند.

انواع گوشت کوب برقی بوش در مدل و رنگ بندی متنوع و کارایی های متنوع در رنج قیمت های گوناگون وجود دارد و این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با توجه به مبلغی که برای خرید این دستگاه در نظر گرفته اید و همچنین عملکرد مورد نیازتان، مدل محصول خود را در این تاپ برند انتخاب کنیید . لازم به ذکر است که با انتخاب مدل های بالای گوشتکوب برقی بوش شما می توانید یک تیر و چند نشان در خرید خود داشته باشید و از این دستگاه به عنوان و کارایی خردکن(برای خرد کردن سبزی، آجیل، پنیر ، همزن (هم زدن سفیده تخم مرغ و خامه و...) و یک پوره ساز یا رنده ای کاملا حرفه ای استفاده کنید چراکه در برخی از مدل های گوشتکوب های برقی بوش دیسک های متنوع برای انواع مدل رنده، برش ورقه ای ضخیم و باریک می باشد و حتی دارای دیسک اسیاب هم می باشد که قسمتی از عملکرد یک غذاساز را نیز برای شما شامل می شود. لازم به ذکر است که این تنوع در همزن برقی بوش با داشتن سری های گوناگون همزن برای استفاده مهیا می باشد.

همزن بالنی در همزن برقی بوش و حتی دربرخی از مدل های گوشت کوب برقی در هم زدن سفیده تخم مرغ، خامه یا مخلوط کردن خمیر پن کیک نیز کارایی هرچه بیشتر را در این نوع محصول برای شما رقم خواهد زد اما توجه فرمایید که وجود این قابلیت ها تنها دلیل برای شناخته شدن بوش به عنوان بهترین مارک گوشتکوب برقی و همزن برقی ها یش نیست بلکه دکمه های بزرگ، وزن مناسب، طراحی اذگونومیک، طول عمر بالا، لرزش کم و صدای کم، تیغه های حرفه ای، سری های متنوع کارامد وسهولت استفاده از آن چه در هنگام کار و تعویض قطعات و چه در هنگام شستن، از مزایای این دسته از محصولاپرطرفدار است.

کدام دسته از محصولات ( غذاساز، گوشتکوب برقی و یا همزن برقی) را بخرم؟

همانطور که به قابلیت های این دسته از محصولات اشاره کردیم هر شخص می تواند کاملا بر مبنای نیاز خود دسته ای از این محصولات را برای خود انتخاب کند. گفتیم که انواع غذاساز بوش در مدل های حرفه ای بسیار قابلیت های متنوعی همچون همزدن، تهیه پاستا، چرخ گوشت، رنده و حتی در مدل هایی مخلوط کن وابمیوه گیری را به همراه دارد لذا مدل ها در این دسته از محصولات تاجایی متنوع است که شما می توانید هر یک از نیاز های خود را مرتفع سازید اما درباره گوشتکوب برقی و همزن برقی چه مدل کاسه دار و چه دستی آن باید بگوییم که این مدل های چندکاره نیز می تواند عملکردهای متنوعی را برای شما مهیا سازد هرچند نسبت به تکمیل بودن غذاسازها کمی محدودترند اما در دسته بندی خود تنوع زیادی از خردکن، همرن های گوناکون، خامه زن، پوره ساز ها را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد که در این دسته از لوازم برقی نیز شما امکان انتخاب کاربری مورد احتیاج خود را در رنگ بندی متنوع خواهید داشت.

در نتیجه اکنون می توانید با انتخاب مدل کارامد خود در کنار داشتن بهترین و حرفه ای ترین تکنولوژی ها در برند بوش از کالایی قدرتمند آن ها همراه با طول عمر بالایشان استفاده کنید. اگر به دنبال خرید محصولات بوش از نمایندگی اصلی و گارانتی اصلی آن هستید، این امکان برای شما وجود دارد تا خرید مستقیم خود را از نمایندگی لوازم خانگی بوش فروشگاه 20 بخر تهیه نمایید. لازم به ذکر است که این مجموعه با برداشتن واسطه های فروش سعی بر ارائه محصولات این کمپانی معتبر با بهترین قیمت ها خواهد داشت.

منبع: دلگرم

hamid بازدید : 54 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

نگاهی به کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک

در اینجا ما قصد داریم نگاهی داشته باشیم به تجارت الکترونیک و کسب و کار اینترنتی که به سرعت در حال جایگزین شدن با کسب و کارهای سنتی می باشند.

در سال های اخیر با ورود اینترنت و دسترسی بیشتر مردم باعث به وجود آمدن تغییر و تحولات بسیار زیادی در حوزه های مختلف شده است که بیشتر این تغیرات در زندگی روزمره افراد به خوبی قابل مشاهده است اما چیزی که در اینترنت باعث به وجود آمدن تغیرات بسیاری زیاد در حوزه های مختلف شده است که بر کسی پوشیده نیست؛

امکان جابجای سریع اطلاعات و دسترسی آسان به اطلاعات مختلف باعث شده دنیای امروز به یک دهکده کوچک تبدیل شود چراکه باوجود اینترنت دیگر فاصله معنایی ندارد به همین دلیل می بینید که به محض بروز کوچک‌ترین اتفاق خبر آن در کمتر از چند ساعت در سرتاسر اینترنت و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود

به طوری که این خبر می تواند تأثیرات مثبت و یا منفی را بر کل دنیا داشته باشد به همین دلیل به جرئت می توانیم بگوییم که امروزه اینترنت باعث به وجود آمدن تغیرات بسیار زیادی در حوزه های مختلف از سیاست گرفته تا علم و تکنولوژی، هنر شده است اما ما در اینجا می خواهیم تأثیر اینترنت بر روی کسب و کارهای مختلف را مورد بررسی قرار دهیم چراکه در چند سال اخیر اینترنت باعث شده شکل کسب و کارها از حالت سنتی با سرعت بسیار زیادی به کسب و کارهای آنلاین تبدیل شوند

چرا که شما با وارد شدن به تجارت الکترونیک می توانید با ارائه محصول و یا خدمات خود به صورت آنلاین می محصول و خدمات خود را به سرتاسر دنیا ارائه کنید بدون اینکه محدودیتی در زمان و مکان داشته باشد به همین دلیل امروزه بسیاری از کسب و کارها با سرعت بسیار زیادی به سمت انلاین شدن در حال پیش روی هستند

و در مقابل نیز می بینید که امروزه بسیاری از افراد برای تهیه کالاهای مختلف از خرید مایحتاج روزانه گرفته تا خرید خودرو و خانه و گرفتن کارهای خدماتی از فروشگاه های اینترنتی، سایت های خدماتی و اپلیکیشن های مختلف استفاده می کنند، به طور مثال می بینید که امروزه بسیاری از افراد برای گرفتن ماشین از اپلیکیشن های مختلف مانند اسنپ و تپسی استفاده می کنند

و حتی می بینید که امروزه بیشتر مردم برای دیدن یک فیلم و یا گوش دادن به یک موسیقی از سایت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و دیگر کمتر کسی را می بینید که برای گرفتن ماشین از تاکسی تلفنی استفاده کند و یا برای دیدن فیلم و یا گرفتن یک آهنگ به دنبال کلوپ های فیلم باشد و در کل ما به هرنوع کالا و یا خدماتی در هر زمینه ای احتیاج داشته باشیم می توانیم به صورت انلاین به آن دسترسی داشته باشیم و هر چه زمان به جلوتر می رود افراد بیشتری برای دریافت کالا و خدمات به اینترنت مراجعه می کنند.

امکان جابجای سریع و دسترسی آسان به اطلاعات مختلف باعث شده دنیای امروز به یک دهکده کوچک تبدیل شود چراکه باوجود اینترنت دیگر فاصله معنایی ندارد.

 


مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی

اگر در ابتدا بخواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا کسب و کارها سنتی با این سرعت در حال تبدیل شدن به کسب و کارهای اینترنتی هستند می توانیم به مزیت های یک کسب و کار آنلاین اشاره کنیم اولین مزیت نداشتن محدودیت زمانی و مکانی بوده که می تواند همیشه در دسترس باشد و مهم تر از آن شما دیگر محدودیت مکانی نخواهید داشت

به این معنی که هر کسی از هر جای دنیا می تواند به شما دسترسی داشته باشد و این یعنی مشتری بیشتر این دو مزیت که در مورد آن صحبت کردیم هم می تواند برای صاحب کسب و کار مفید باشد، از طرف دیگر امروزه اکثر افراد با کمبود زمان رو به رو هستند به صورتی که حتی زمان کمتری را می توانند در کنار خانواده خود بگذرانند به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند کالای خود را به صورت آنلاین تهیه کنند

به دلیل اینکه در فضای انلاین رقابت و تنوع کالاها بسیار بیشتر بوده و مردم می توانند برای خرید و یا دریافت خدمات مختلف به بررسی و تحقیق در فضای اینترنت بپردازند به این صورت می توانند هم اطلاعات دقیق تری به دست آورند و هم اینکه آن محصول و خدمات را با قیمت بسیار بهتری پیدا کنند به همین دلیل نیز کسب و کارهای مختلف برای اینکه بازار خود را از دست ندهند مجبورند کسب و کار خود را تغییر دهند

و پا به دنیای اینترنت بگذارند دنیایی بسیار بی رحم تر ازآنچه که به نظر می رسد چراکه رقابت در این حوزه بسیار بیشتر از کسب و کارهای سنتی می باشد چراکه اگر در اینترنت شما نتوانید محصول و یا خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه کنید خیلی زود حذف می شوید در ادامه ما می خواهیم به چند کسب و کار اینترنتی اشاره کنیم.

به مزیت های یک کسب و کار آنلاین اشاره کنیم اولین مزیت نداشتن محدودیت زمانی و مکانی بوده که می تواند همیشه در دسترس باشد و مهم تر از آن شما دیگر محدودیت مکانی نخواهید داشت.

ورود فروشگاه های اینترنتی

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم خرید از یک فروشگاه اینترنتی مزایای بسیار زیادی دارد چراکه شما می توانید در منزل و یا محل کار خود با یک سرچ ساده فروشگاه های بسیار زیادی را پیدا کنید که محصول مورد نظر شما را با قیمت بسیار مناسب می توانند در اختیار شما قرار دهند از طرف دیگر شما می توانید مشخصات کامل محصول را مشاهده کنید

و آن را با برندها و مدل های دیگر مقایسه کنید تا درنهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و به این شکل شما می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. در این زمینه ما می توانیم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را به عنوان اولین و موفق ترین فروشگاه انلاین در ایران نام ببریم که بدون شک سهم بسیار بزرگی در فرهنگ خرید اینترنتی در ایران داشته است؛

این فروشگاه که در ابتدا یک سایت معرفی محصولات دیجیتال بشمار می آمد مدل های مختلف دوربین، لب تاپ و دیگر کالاهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می داد و شما می توانستید با قابلیت ها و نقاط ضعف هر مدل آشنا شوید و مشخصات فنی هر محصول را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید و آن را با دیگر مدل ها مقایسه کنید تا در نهایت بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب بهتری داشته باشید

این سایت بعد از مدتی به قدری مورد توجه و استقبال قرار گرفت که مدیران این شرکت تصمیم گرفتند با اضافه کردن سبد خرید به محصولات آن را به یک فروشگاه انلاین تبدیل کنند تا بعد از آن شما بتوانید بعد از بررسی محصول مورد نظر خود آن را به صورت آنلاین سفارش دهید،

اما در آن زمان فرهنگ خرید آنلاین در کشور ما خیلی رواج نداشت و بسیاری از مردم ترجیح می دادند فقط برای تحقیق و کسب اطلاعات از اینترنت استفاده کنند اما فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با پشت کار و ارائه محصولات باکیفیت و ارائه محصولات با قیمت مناسب و گارانتی های معتبر توانست اعتماد مردم را به خود جلب کند و به مرور زمان فرهنگ خرید اینترنتی را در کشور رواج دهد

و راه را برای فروشگاه های دیگر هموار کند تا جایی که امروزه شما شاهد هزاران فروشگاه اینترنتی در ایران و جهان هستید اما امروزه این فروشگاه ها به سمت تخصصی شدن در پیش هستند چراکه این گونه فروشگاه ها با ارئه محصولات مشخص و یا خدمات تخصصی می توانند محصولات و خدمات خود را با قیمت مناسب تر و کیفیت بسیار بالاتری ارائه کنند

به همین دلیل مردم استقبال بیشتری از آن ها می کنند، به طور مثال ما می توانیم فروشگاه اینترنتی 20 بخر را به عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم خانگی نام ببریم که در مقایسه با فروشگاه دیجی کالا که یک مارکت پلیس می باشد بسیار موفق تر عمل کرده است چراکه اگر شما قصد تهیه لوازم خانگی را برای خانه خود داشته باشید می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تر و گرفتن مشاوره تخصصی از این سایت داشته باشید

و از آن می توانیم به عنوان یک کسب و کار اینترنتی موفق نام ببریم برای همین به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید و یا راه اندازی یک فروشگاه انلاین را دارید حتماً این دو فروشگاه را مورد بررسی قرار دهید به دلیل اینکه شاید شما نیز در ابتدا  سایت دیجی کالا  را ترجیح دهید اما این فروشگاه در حین بزرگ بودن مشکلات بسیار بزرگی نیز دارد چه زمانی که قصد خرید از این فروشگاه را دارید و چه زمانی که قصد ایجاد یک کسب و کار بزرگ مانند دیجی کالا را در ذهن دارید.

پس بطور کلی نتیجه می‌گیریم فروشگاهی در عرصه رقابت موفق هستند که فقط بر روی فروش دسته محصول مشخص تمرکز دارند و می‌تواند مشتریان وفاداری پیدا کنند که به دنبال گرفتن یک مشاوره تخصصی و خریدی مطمئن با بهترین قیمت هستند.

 

شرکت های خدمات دهنده در کسب و کار اینترنتی

اگر در اینجا از فروشگاه های اینترنتی که مانند دیجی کالا به صورت مارکت پلیس کار می کنند چه فروشگاه های تخصصی مانند 20 بخر بگذریم می توانیم به سایت های درخواست آنلاین تاکسی مانند اسنپ، تپسی اشاره کنیم که تحولات بسیار زیادی را در این کسب و کار ایجاد کردند،

این دو شرکت که جزو بزرگترین شرکت ها در این زمینه محسوب می شوند در ابتدا با مخالفت های بسیار زیادی رو به رو شدند اما تمام این مخالفت ها نیز نتوانست جلوی این تغییرات را بگیرد، البته شرکت اسنپ نیز مانند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در جا انداختن این فرهنگ بسیار کوشش کرد تا جایی که امروزه می بینید

که بسیاری از افراد برای گرفتن ماشین از اسنپ استفاده می کنند. در صورتی که قبلاً هر کسی تلفن نزدیک ترین آژانس ماشین نزدیک به محل سکونت و یا محل کار خود را داشت تا برای گرفتن ماشین با آن ها تماس می گرفت اما امروز می بینید که بسیاری از افراد دیگر تلفنی از تاکسی تلفنی ندارند و همیشه برای گرفتن ماشین از اپلیکیشن هایی مانند اسنپ و یا تپسی استفاده می کنند و همان‌طور که مشخص است تاکسی های تلفنی جای خود را به اپلیکیشن های درخواست آنلاین تاکسی مانند اسنپ و تپسی و دیگر اپلیکیشن ها داده است و شما اینجا دقیقاً می بینید که کسب و کارهای سنتی در حال واگذار کردن بازار خود را به کسب و کارهای انلاین هستند.

اما اگر در اینجا از فروشگاه های اینترنتی و تاکسی های آنلاین نیز بگذریم نوبت به سایت های اشتراک ویدیو می رسیم که به جرئت می توانیم بگوییم آپارات اولین و بزرگترین سایت اشتراک ویدیو در ایران می باشد که شما با مراجعه به آن می توانید به هر نوع فایل ویدیویی دسترسی داشته باشید به همین جهت سال ها است که می بینید که افراد برای دیدن فیلم های مختلف دیگر از سایت هایی مثل آپارات، فیلیمیو و غیره استفاده می کنند و این موضوع باعث شده شما خیلی راحت بتوانید با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان به جدیدترین فیلم های روز دنیا دسترسی داشته باشید و حتی می توانید فیلم های خود را برای دیدن دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

اگر ایده خاصی دارید فوراً آن را به اجرا بگذارید هرچند در ابتدا اجرایتان خوب نباشد؛ اما یک ایده خوب همیشه خوب و قابل توسعه و پول ساز است.

راه اندازی کسب و کار انلاین

همان طور که می بینید امروزه تجارت الکترونیک در هر زمینه ای وارد شده است و باعث تغییرات بسیار زیادی در این زمینه شده است و شما می توانید هر نوع محصول و خدماتی را در آن ارائه کنید و به دلیل اینکه راه اندازی آن بسیار ساده به نظر می رسد و سود بسیار بالایی را دارد به همین دلیل افراد بسیار زیادی این روزها در فکر این هستند که وارد این نوع از کسب و کار شوند در صورتی که شما برای داشتن یک سایت که بتواند

دیده شود و سود دهی برای شما داشته باشد راه اندازی آن بسیار مشکل است و رقابت بسیار شدید در این بازار باعث می شود شما در همان ابتدای کار حذف شوید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار انلاین بزنید خوب در مورد آن فکر کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید

به یاد داشته باشید که داشتن یک محصول با قیمت رقابتی و یا یک خدمات متفاوت و با کیفیت برای این کار کافی نیست و می توانیم به جرئت بگوییم که این حداقل و کمترین قسمت کار است، شما تصور کنید که شما قصد ارائه یک محصول مانند لوازم خانگی را در سایت خود دارید و می توانید آن را با قیمت بسیار کمتر از تمام سایت های موجود ارائه کنید اما برای اینکه دیده شوید و مردم در سرچ های خود شمارا بتوانند ببینند راه بسیار دشواری را در پیش رو دارید در اینجا شما تصور کنید قصد خرید یک ماشین لباسشویی برای منزل خود را دارید مطمئناً وارد Google می شوید و آن را به شکل های مختلف ممکن است سرچ کنید شما چند سایت و یا نهایتاً چند صفحه از سرچ گوگل را بررسی می کنید؟ و اگر در خط های ابتدایی گوگل دیده نشوید مطمئناً شانس خود را برای دیده شدن و گرفتن مشتری از دست خواهید داد هرچند اگر شما آن محصول را با کیفیت و قیمت بهتری هم ارائه کنید اما برای اینکه شما بتوانید در سرچ های گوگل و دیگر موتورهای جستجو دیده شوید موانع و رقبای بسیار زیادی را در پیش رو خواهید داشت این را در اینجا گفتیم تا اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار انلاین را دارید با بررسی و دقت بیشتری پا به این دنیا بگذارید.

جف بزوس صاحب بزرگترین فروشگاه آنلاین در دنیا می‌گوید تجارت وقتی شروع می‌شود که شما بخواهید بجای اینکه با دیگران رقابت کنید به رقابت با ایده خود بپردازید پس خلاقانه پیش بروید.

منبع: اقتصاد نیوز

hamid بازدید : 63 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دکوراسیون آشپزخانه سفید با بکارگیری لوازم خانگی بوش

دکوراسیون آشپزخانه با استفاده از رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود چراکه اگر شما به یک آشپزخانه مدرن علاقه داشته باشید رنگ سفید برای این کار فوق العاده است اما اگر دوست داشته باشید یک آشپزخانه کلاسیک داشته باشید بازهم رنگ سفید برای این کار نیز بی نظیر است، این رنگ علاوه بر اینکه سنبل تمیزی باعث بازتر شدن فضای آشپزخانه نیز می شود و این رنگ هیچ وقت شما را خسته نمی کند به شرطی که بتوانید با قرار دادن چند رنگ کوچک در کنار آن به آشپزخانه خود گرمی و انرژی دهید.

آشپزخانه با دکوراسیون سفید بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک محسوب می شود یکی از مزیت هایی که رنگ سفید می تواند برای شما داشته باشد این است که پیدا کردن و ست کردن لوازم خانگی با رنگ سفید برای شما بسیار راحت تر است شاید برخی با خود تصور کنند که لوازم خانگی استیل شیک تر باشد اما استفاده از استیل چند مشکل برای شما خواهد داشت اول اینکه ست کردن آن برای شما سخت تر خواهد شد چون تنوع محصول کمتر است و رنگ استیل را خیلی سخت تر می شود با هر رنگی هماهنگ کرد از طرف دیگر تمیز نگه داشت آن بسیار مشکل است چراکه لوازم خانگی استیل تا زمانی می تواند زیبای خود را به رخ بکشد که تمیز باشد و بدرخشد به همین خاطر هم استفاده از رنگ سفید برای دکوراسیون آشپزخانه از کابینت گرفته تا لوازم خانگی بسیار پرطرفدارتر است.

اگر شما نیز تصمیم دارید از رنگ سفید برای دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید ما بهترین ترکیب رنگی را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید آشپزخانه ای با دکوراسیون سفید اما محیطی گرم داشته باشید، در اینجا ما به شما پیشنهاد می کنیم تمام کابینت های خود را سفید انتخاب کنید چراکه کابینت فضای زیادی از آشپزخانه شما را اشغال می کند و انتخاب رنگ سفید برای آن باعث می شود فضای آشپزخانه شما بسیار وسیع تر و دل بازتر به نظر برسد.

اما به یاد داشته باشید که ست کردن تمام لوازم آشپزخانه با رنگ سفید باعث می شود آشپزخانه ای سرد و بی روح داشته باشید در صورتی که یکی از بزرگترین مزیت های رنگ سفید این است که به راحتی می تواند با بسیاری از رنگ ها ست شود و خود را هماهنگ کند پس بهتر است از این مزیت به خوبی استفاده کنید. ترکیب رنگ سفید با رنگ هایی مانند استیل، قرمز، زرد، نارنجی و مشکی می تواند بی نظیر شود اما بهتر است برای خرید لوازم خانگی خود با رنگ های مختلف کمی برنامه ریزی کنیم ما در اینجا سعی می کنیم به شما کمک کنیم.

بهتر است از ابتدا با جزئیات بیشتر شروع کنیم حال اگر تصمیم دارید از کابینت سفید برای آشپزخانه خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم برای از بین بردن حس یکنواختی در فضای آشپزخانه برای قسمت اپن و روی کابینت خود از سنگ گرانیتی استفاده کند که امروزه با وجود سنگ های مصنوعی و بسیار باکیفیت قیمت آن نیز برای شما خیلی زیاد نمی شود، اما برای کفپوش آشپزخانه می توانید از لمینت و یا پارکت قهوه ای و یا کرم استفاده کنید، اگر دوست دارید آشپزخانه شما بیشتر به سمت مدرن برود رنگ روشن انتخاب بهتری است اما اگر محیط گرم را ترجیح می دهید ما به شما کف پوش با رنگ قهوه ای را برای دکوراسیون آشپزخانه سفید پیشنهاد می کنیم.

حال نوبت انتخاب لوازم برقی آشپزخانه است ما برای این کار لوازم خانگی بوش را به چند دلیل به شما پیشنهاد می کنیم اول اینکه برند بوش یکی از برندهای مطرح در این زمینه می باشد که کمتر کسی را پیدا می کنید که با این برند آلمانی آشنا نباشد از طرف دیگ تنوع در محصول و طراحی های به روز آن در کنار قیمت بسیار مناسب می تواند کار را برای شما آسان کند.

انتخاب یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی بوش

در ابتدا می خواهیم کار خود را با لوازم برقی بزرگ مانند یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی شروع کنیم ما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید آشپزخانه ای مدرن و ساده داشته باشد بهتر است که این 3 وسیله را توکار انتخاب کنید یخچال توکار، ماشین لباسشویی توکار و در آخر یک ماشین ظرفشویی توکار که باعث می شود آشپزخانه شما ظاهری ساده تر و لوکس تری به خود بگیرد این کار باعث می شود ظاهر کابینت شما بسیار شیک تر و ساده تر به نظر برسد، اما اگر به هر دلیلی می خواهید آنها را به صورت مبله تهیه کنید بهتر است که یخچال، لباسشویی و ماشین ظرفشویی بوش خود را سفید انتخاب کنید چراکه به علت بزرگ بودن این وسایل رنگ سفید آن هم ظاهر بهتری به آشپزخانه شما می دهد و هم فضای آشپزخانه شما خفه نمی کند و از طرف دیگر تمیز نگه داشتن آنها نیز برای شما بسیار آسان تر است چراکه خانم های ایرانی روی این موضوع بسیار حساس هستند.

 

انتخاب وسایل پخت و پز مانند اجاق گاز، فر و مایکروویو

در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که از انتخاب اجاق گاز، فر و مایکروویو با رنگ سفید خودداری کنید به دلیل اینکه انتخاب این وسایل با رنگ سفید می تواند محیط آشپزخانه شما را سرد و بی روح کند و از طرف دیگر انتخاب شما در این حالت بسیار محدود می شود چراکه مدل های بسیار محدودی در این زمینه با رنگ سفید وجود دارد به همین خاطر می توانیم بگوییم بهترین انتخاب در اینجا برای شما استفاده از ترکیب استیل و مشکی می باشد، اگر از اجاق گاز بخواهیم شروع کنیم بهتر است که از اجاق گازهای صفحه ای یا همان توکار به جای اجاق گاز مبله استفاده کنیم که فضای بسیار کمتری از شما را خواهد گرفت و بسیار امروزی تر است که هم برای یک دکوراسیون آشپزخانه مدرن مناسب است و هم آشپزخانه کلاسیک اما اگر دوست دارید آشپرخانه شما بیشتر مدرن باشد و از یخچال، لباسشویی و ظرفشویی توکار استفاده کرده اید صفحه های برقی بسیار زیبا و شکیل تر هستند اما به شرطی که پخت و پز برای شما مشکل نباشد ازنظر مصرف برق آنها نیز باید بگوییم که صفحه های برقی امروزی بسیار کم مصرف هستند اما پخت پز با آن کمی متفاوت از اجاق گاز است.

 

اما اگر قصد دارید فر و مایکروویو بوش را نیز در آشپزخانه خود داشته باشید ما در اینجا حتما فر توکار بوش و مایکروویو توکار بوش را به شما پیشنهاد می کنیم که هم شکیل تر و لاکچری تر است و هم فضای روی کابینت شما را اشغال نمی کند، اما این قسمت به نوع استفاده، فضای آشپزخانه و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید بستگی دارد و در اینجا چند پیشنهاد به شما می دهیم برای آشپرخانه ای بزرگ و بودجه بالا، آشپزخانه متوسط با بودجه ای متوسط و در آخر آشپزخانه ای کوچک با بودجه پایین را به برای شما بهترین دکوراسیون را خواهیم گفت.

اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید و بودجه شما برای این کار خیلی محدود نیست ما یک فر برقی توکار بوش را برای دکوراسیون آشپزخانه شما پیشنهاد می کنیم که ارتفاع آن 60 سانتیمتر است که در کنار آن می توانید از یک مایکروویو توکار بوش استفاده کنید اما دقت داشته باشید که تمام مایکروویوهای توکار ارتفاعی معادل 45 سانتیمتر دارند که 15 سانتیمتر از فر کوتاه تر است اگر می خواهید این دو را کنار هم قرار دهید ما به شما یک کشو گرم کن را پیشنهاد می کنیم که ست شما را فوق العاده می کند، کشو گرم کن می تواند یک آرام پز بسیار عالی برای شما باشد که پختن بسیاری از غذاها در آن بسیار عالی می شود از طرف دیگر زمانی که پیتزا، لازانیا و یا هر غذای دیگری را که در فر آماده کرده اید را می توانید داخل کشو گرم کن قرار دهید تا ساعت ها برای شما گرم و ترد نگه دارد تا زمانی که شما سری بعدی را در فر بپزید و یا زمان سرو آن برسد، اما اگر بودجه و آشپزخانه شما جواب می دهد ما به شما یک اسپرسوساز توکار بوش را نیز پیشنهاد می دهیم که می تواند ست شما را کامل می کند، این اسپرسوساز تمام اتوماتیک بوش قهوه را با آنچنان کیفیتی برای شما حاضر می کند که انگار همیشه یک باریستا حرفه ای در خانه دارید.

 

اما شاید آشپزخانه شما خیلی بزرگ نباشد و شاید دوست نداشته باشد تا این میزان بودجه برای این کار صرف کنید و شاید دستگاه اسپرسوساز و یا کشوگرم کن استفاده زیادی برای شما نداشته باشد و فقط قصد دارید فر توکار بوش و مایکروویو توکار بوش را در خانه داشته باشید که می توانید این دو را بر روی هم قرار دهید که می تواند بسیار هم زیبا باشد اما اگر در کنار هم قرار گرفتن این دو را برای دکوراسیون آشپزخانه خود بیشتر می پسندید باید یک کشوی کرم کن برای زیر مایکروویو توکار بوش نیز تهیه کنید که مطمئنا هم ازنظر ظاهر بسیار شک تر است و هم برای شما بسیار کاربردی تر می شود، اما اگر فضای آشپزخانه شما کم است و اجازه این را به شما نمی دهد و می خواهید با هزینه کمتری این وسایل را در آشپزخانه خود داشته باشید ما به شما فر مایکروویو توکار بوش را پیشنهاد می کنیم وسیله ای با دو عملکرد فوق العاده اگر تصور می کنید که معمولا وسایل چند کاره خیلی خوب نیست باید بگوییم در این مورد کاملا اشتباه می کنید چراکه این وسیله می تواند هر دو کار را برای شما به نحو احسن انجام دهد و شما با این کار هم به فضای کمتری احتیاج دارید و هم با یک تیر دو نشان زده اید.

 

استفاده از چای ساز، توستر و غذاساز در دکوراسیون آشپزخانه

امیدواریم تا به اینجا از پیشنهادهای ما برای دکوراسیون آشپزخانه خود راضی باشید اما زمان این رسیده است کمی فضای آشپزخانه خود را گرم کنید برای این کار ما به شما پیشنهاد می کنیم از یک رنگ جیغ و گرم مانند رنگ قرمز استفاده کنید که هم می تواند انرژی زیادی به محیط آشپزخانه شما دهد و هم اینکه به محیط آشپزخانه شما گرمی دهد اگر برای قرار دادن غذاساز بوش بر روی کابینت فضای کافی دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید غذاساز بوش با رنگ قرمز به دکوراسیون آشپزخانه و فضای آن روح دهید حتما با دیدن عکس پایین به خوبی می توانید آشپزخانه خود را بهتر تجسم کنید و قصد ما از آن را بهتر متوجه خواهید شد اگر این فضا برای شما مهیا بود و غذاساز بوش نیز می تواند در انجام کارها به شما کمک کند در کنار آن ما به شما چای ساز و توستر بوش استیل مشکی را پیشنهاد می کنیم که هم می تواند با اجاق گاز و فر مایکروویو شما به خوبی ست شود و به لوکس کردن آشپزخانه شما کمک کند رنگ قرمز را برای چای ساز و توستر بوش در اینجا به شما پیشنهاد نمی کنیم چون غذاساز بوش را قرمز انتخاب کرده ایم و انتخاب هر سه آنها به رنگ قرمز به دلیل اینکه همیشه بر روی کابینت قرار دارند هم باعث شلوغ شدن آشپزخانه شما می شود و انتخاب بیشتر قرمز در یک فضای محدود باعث ایجاد استرس می شود.

منبع: زیبایی خانه

 

اما اگر فضای کافی برای قرار دادن غذاساز بوش بر روی کابینت آشپزخانه خود ندارید می توانید چای ساز و توستر بوش را با رنگ قرمز برای قرار دادن آن بر رو کابینت آشپزخانه خود تهیه کنید با این کار خود شما می توانید با تلفیق کردن این پالت رنگی و استفاده از لوازم خانگی بوش در دکوراسیون آشپزخانه خود محیطی لوکس و گرم ایجاد کنید اگر قصد دیدن و یا خرید محصولات بوش را برای آشپزخانه خود دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش در ایران مراجعه کنید و کالای خود را با گارانتی اصلی بوش در ایران و ضمانت بهترین قیمت تهیه نمایید و یا از مشاورین آن برای دیزاین آشپزخانه خود و انتخاب هایی بهتر کمک بگیرید.

 
 
hamid بازدید : 86 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

بررسی کتری برقی بوش مدل TWK8611P

اگر به دنبال کتری برقی بوش برای منزل خود هستید شما می توانید با ضمانت بهترین قیمت کتری برقی بوش را از فروشگاه 20 بخر نمایندگی بوش تهیه نمایید.

کتری برقی بوش مدل TWK8611P یکی از زیباترین و پرفروش ترین مدل های این دسته از محصولات می باشد، طراحی فوق العاده زیبای این مدل با تلفیق استیل و رنگ سفید جایگاه این مدل را در آشپزخانه بسیاری از خریداران باز کرده است چراکه به راحتی می تواند با هر آشپزخانه ای ست شود و زیبایی خاص به آن بدهد؛ این کتری برقی بوش با داشتن دکمه های دیجیتالی طراحی شده روی پایه های خود باعث شده که در میان کتری های بوش متمایز شود و امکان مشخص دمای آب می تواند در درست کردن یک دمنوش باکیفیت شما را یاری کند دکمه روشن و خاموش نیز بسیار زیبا بر روی پایه طراحی شده است که می توانید در عکس های کامل درون سایت این طراحی منحصر به فرد را مشاهده کنید، با اینکه قیمت کتری برقی بوش مدل TWK8611P کمی در مقایسه با کتری های برقی بالاتر است اما کیفیت ساخت و سیستم های بکار رفته در آن به قدری قابل لمس است که شما با رضایت کامل اقدام به خرید آن می کنید، فقط کافی است آن را با مدل های دیگر مقایسه کنید تا متوجه کیفیت بالا و تفاوت های آن بشوید، اما لازم به ذکر است که تمام کتری های برقی بوش در کشور چین تحت نظارت مهندسین آلمان ساخته می شود در بازار داخلی آلمان نیز تمام کتری های برقی ساخت کشور چین بوده اما ازنظر کیفیت خیالتان کاملاً راحت باشد چراکه با همان کیفیت محصولات آلمان تولید می شود، در نهایت اگر به دنبال بالاترین و بهترین مدل هستید شما می توانید با انتخاب این مدل و مناسب ترین قیمت کتری برقی بوش مدل TWK8611P یکی از زیباترین مدل ها را در آشپزخانه خود داشته باشید.

کتری برقی بوش مدل TWK8611P با قدرت 2400 وات و با حجم 1.5 لیتر با پنل دکمه ای یکی از کارآمدترین کتری های برقی می باشد این مدل با داشتن پایه چرخشی 360 درجه این امکان را به شما می دهد که کتری را در هر جهتی که راه دست شماست بر روی آن قرار دهید و اینکه شما راست یا چپ دست هستید اصلاً مهم نیست زیرا سادگی استفاده با طراحی مناسب در نظر گرفته شده است، این مدل دارای فیلتر ضد رسوب بوده که به سلامت شما در هنگام استفاده از آب جوش در کتری کمک می کند، سطح خارجی این دستگاه هیچ گاه داغ نخواهد شد این کتری برقی زمانی که به نقطه جوش می رسد به صورت خودکار در حالت گرم نگهدارنده قرار می گیرد که می توان مشخص کرد آب را با چه دمایی برای شما نگه دارد تا هر زمانی که به آن مراجعه کردید آب جوش در اختیار شما باشد از طرف دیگر در صورت تمام شدن آب کتری دستگاه باز به صورت خودکار خاموش شده تا آسیبی به آن وارد نشود، همتن طور که می بینید با توجه به کیفیت و کارایی بسیار بالا قیمت کتری برقی بوش مدل TWK8611P در مقایسه با دیگر برندها بسیار مناسب است.

اگر شما از دسته افرادی هستید که دوست دارید یک آشپزخانه با فضایی مدرن داشته باشید می توانید با خرید این محصول با طاحی مدرن می توانید فضای منزل خود را تکمیل کنید و از محصولی باکیفیت با عمری طولانی لذت ببرید، شما می توانید این محصول را با گارانتی های بوش سرویس و یا سیهاوی از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه کنید، اگر می خواهید درباره گارانتی اصلی بوش در ایران بدانید به شما پیشنهاد می کنیم با وارد شدن به مجله اینترنتی 20 بخر مقاله مربوط به گارانتی را بخوانید حتماً می تواند به شما کمک کند؛ شما می توانید با کم ترین قیمت کتری برقی بوش مدل TWK8611P از این فروشگاه بهترین خرید را به صورت مستقیم از نمایندگی داشته باشید.

منبع: دیدشهر

 

 
 
hamid بازدید : 68 شنبه 30 فروردین 1399 نظرات (0)

جا دستمال کاغذی دستشویی

جا دستمال کاغذی چوبی ، فلزی ، پلاستیکی و مسی هرکدام زیبایی خود را دارند و در مکان های مختلف بر اساس سلیقه ما خریداری شده و مورد استفاده قرار میگیرند .

تا به حال برایتان پیش آمده که در محفظه جا دستمال کاغذی شما پراز گردو غبار شده باشد ؟! یا در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها و هتل ها برای کنده شدن دستمال کاغذی دچار دردسر شوید ؟

جنس جا دستمال کاغذی های ایمن آباز پلیمر (ABS) می باشد که مزایای آن عبارتند از :مقاومت در برابر حرارت و نور ،سفیدی و درخشندگی بالا ،دوام و طول عمر بالا ،عدم تغییر رنگ ،مقاومت در برابر خش پذیری و عدم دفرمه شدن و تغییر حالت محصول.


 

جا دستمال لوکس!

جا دستمال کاغذی های ایمن آب علاوه بر رنگ و طرح لوکس، قابلیت ست شدن با دیگر محصولات بهداشتی تولید شده از جانب خود را دارد. همچنین به دلیل محفوظ نگه داشتن دستمال ها در محیط های عمومی و خانگی در برابر رطوبت و انواع آلودگی علاوه بر آن آنتی باکتریال بودن آن ها، بسیار بهداشتی و کاربردی است .تعداد بالایی از برگ های دستمال کاغذی (۴۰۰ برگ دو لایه ) را در خود جای می دهد .

کرونا و جا دستمال کاغذی!

باتوجه به اینکه انتقال ویروس کرونا از طریق تماس دست با محیط های الوده اتفاق میافتد و مخصوصا در اماکن عمومی این احتمال بیشتر میباشد لذا استفاده از لوازم بهداشتی که تماس دست را به حداقل می رساند توصیه میگردد .استفاده از مخازن دستمال کاغذی که قابلیت جایگذاری دستمال های برگ برگ شده را دارند راهکاری مناسب جهت جلوگیری از انتقال این ویروس میباشد.

اگر بخواهیم کمی پا را فراتر بگذاریم بهتر است این محفظه های دستمال کاغذی به صورت آنتی باکتریال ساخته شوند تا خود نیز از انتقال باکتری و ویروس جلوگیری کنند. اگر بخواهیم در هنگام خرید یک جا دستمال کاغذی به ویژگی های مهم آن توجه کنیم باید بدانیم یک جا دستمال کاغذی مناسب، ایمن و بهداشتی باید حداقل خصوصیات زیر را داشته باشد.

#corona_virus #covid19

 

معرفی جادستمال کاغذی مدل ورونا :

در مدل ورونا باز و بسته کردن و پر کردن جای دستمال به سهولت انجام می شود. همچنین برای فضاهای عمومی قفلی روی آن قرار داده شده که به راحتی میتوانید باز و بسته کنید. رنگ بدنه جا دستمال کاغذی مدل ورونا سفید و بژ موجود است و در برابر سایش بسیار مقاوم می باشد که باعث شده این رنگ در محیط های مرطوب تغییر رنگ ندهد.

برای اطلاع از قیمت ، نحوه خرید، طرح و انواع جا دستمال کاغذی، به صفحه جا دستمال کاغذی در سایت شرکت فلاش تانک ایمن آب مراجعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان ما درارتباط باشید

 ( https://www.imenabco.com/tissue-hand )

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید با ما تماس بگیرید

سامانه پیامکی :  ۳۰۰۰۳۲۲۰۲۵ –  واتس‌اَپ :   ۰۹۲۰۲۳۲۲۰۲۵

hamid بازدید : 191 پنجشنبه 07 فروردین 1399 نظرات (0)

بررسی ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M سری 8

a80600_.jpghttps://imgurl.ir/uploads/a80600_.jpgظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M سری 8 با ظرفیت 14 نفر جز بالاترین مدل های شرکت بوش می باشد که با داشتن طراحی فوق العاده زیبا و مدرن خود در کنار پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته به یکی از پرفروش ترین مدل های سری 8 تبدیل شود اگر به دنبال یک ظرفشویی مبله با طراحی ساده و در عین حال مدرن و پیشرفته هستید با توجه به قیمت ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. فضای مناسب برای شستن حجم زیادی ظرف می تواند از خصوصیات مثبت این مدل می باشد و بدون شک می تواند کمک بزرگی در مهمانی های شما باشد تا بتوانید وقت بیشتری را در کنار خانواده خود بگذرانید یا بعد از میهمانی نخواهید با همه خستگی ظرف ها بشویید. اگر بخواهیم از به دیگر ویژگی های این مدل اشاره کنیم می توانیم به صورت خلاصه به این موارد اشاره کنیم: داشتن ظرفیت بالاترین ظرفیت که معادل 14 نفر می باشد و داشتن برچسب انرژی ++A در این محصول که جز محصولات بسیار کم مصرف به حساب می آید.

درست است که شاید در نگاه اول قیمت ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M کمی بالا به نظر برسد اما با توجه به کیفیت و امکانات این محصول و مقایسه آن با دیگر برندها قیمت آن کاملا مناسب و منطقی می باشد،این ماشین ظرفشویی دارای سیستم Half Load یا نیم شور و برنامه سریع شور (VarioSpeed) است که می‌تواند زمان شستشو را تا حد زیادی کاهش دهد علاوه بر آن برنامه Hygiene Plus امکان استریل کردن ظروف را برای شما فراهم می‌کند. این مدل با ظرفیت 14 نفر دارای سه سبد برای قرار دادن ظروف می باشد که از سبد پایین معمولاً برای قرار دادن بشقاب، سینی یا قابلمه استفاده می شود، سبد وسط را هم می‌توانید برای قرار دادن لیوان، فنجان یا پیش دستی استفاده کرد، سینی بالا هم برای قرار دادن قاشق و چنگال است، سبدها با داشتن خصوصیت Vorioflex Pluse امکان جابجایی طبقات برای شما فراهم کرده است. ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M سری 8 با داشتن بدنه Super Silence Plus و موتور Eco Silence Drive میزان صدای آن در زمان شستشو تنها 40 به دسی بل است که در باعث شده شما در زمان شستشوی ظروف متوجه کار کردن دستگاه نشوید علاوه بر آن این ظرفشویی بوش دارای قفل کودک می باشد که زمان شروع به کار سیستم قفل کودک فعال شده و از باز شدن درب ماشین ظرفشویی در حین شستشو جلوگیری می‌کند.

نظر متخصصین در مورد امکانات و قیمت ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M

ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M با رنگ سفید، گنجایش 14 نفر دارای رده انرژی ++A و مصرف 9.5 لیتر آب در هر بار شستشو به پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی بوش سری 8 تبدیل شده است، اگر قیمت آن برای شما خیلی اهمیت ندارد و دوست دار تکنولوژی های پیشرفته و طراحی خاص و مدرن هستید بدون شک SMS88TW01M می تواند نظر شما را به خود جلب کند، همین طور که می دانید لوازم ‌خانگی بوش یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در دنیاست و مناسب ترین قیمت را به نسبت کیفیت داراست، این شرکت پیشتاز و صاحب تکنولوژی در صنعت شستشو به شمار می‌آید به دلیل همین امکانات و تکنولوژی هایی که روی ماشین های ظرفشویی و لباسشویی بوش به صورت انحصاری وجود دارد باعث شده محصولات شرکت بوش ازلحاظ کیفیت، طول عمر دستگاه و قیمت مناسب، فاصله زیادی از رقبای خودش بگیرد، بطوری که نمی توان آن را با دیگر برندها مقایسه کرد، امروزه شرکت بوش داری نمایندگی لوازم خانگی در ایران است و می توانید از خدمات شرکت بوش در ایران بهره ‌مند شوید و شما می توانید با بهترین قیمت ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M را تهیه نمایید.

نگاهی کوتاه بر طراحی و ساخت SMS88TW01M

ظرفشويی بوش مدل SMS88TW01M با گنجایش 14 نفر و ابعاد استاندارد، عرض 60 سانتی‌ متر طراحی و ساخته‌ شده است. در بدنه‌ این ماشین ظرفشویی ورق فلزی سفید رنگی به کار گرفته شده است که تو پر و Super Silence Plus است، این ظرفشویی بوش از یک صفحه نمایش باریک استفاده می‌کند که زمان شستشو، میزان نمک ماشین ظرفشویی و جلا دهنده دستگاه را به شما نمایش می‌دهد؛ دکمه ها و برنامه های شستشو داخل درب و در بالای آن قرار گرفته است که در زمان بسته بودن درب دکمه ‌ای دیده نمی‌شود که این امر زیبایی و سادگی خاصی به آن داده است. این نوع طراحی باعث می شود زمانی که درب دستگاه را باز می کنید تمام دکمه ها مقابل شما هستند و نیازی به خم شدن برای دیدن برنامه ها و گزینه ها نخواهید داشت، این ماشین در زمان کار کردن به حدی بی صدا است که شما متوجه کار کردن آن نمی شوید، شرکت بوش یکی از بهترین تولید کننده های لوازم‌ خانگی در دنیا به حساب می‌آید که باسابقه درخشان انتخاب بسیار خوبی برای هرکسی است، قیمت ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M به قدری مناسب است که حتی با خیلی از مدل های سری 6 نزدیک است.

جمع بندی

ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M سری 8 ساخت آلمان با 8 برنامه شستشو و آب پاش تناوبی در نوع خود بی نظیر است، از مزایای دیگر این مدل می توان به 6 فضای تاشوی بشقاب در سبد بالایی و 8 فضای تاشوی بشقاب در سبد پایینی اشاره کرد این ظرفشویی بوش صفحه نمایش دیجیتال، سیستم کم صدا، قفل کودک، نشانگر زمان باقی مانده، سیستم تشخیص عیب خودکار را نیز دارا است، این مدل با ظرفیت 14 نفر و داشتن موتور Eco Silence Drive کم صدا طول عمر بالایی دارد. تکنولوژی Glass Protection Technology باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به ظروف شیشه ای می‌شود، تکنولوژی Hygiene Plus می‌تواند ظروف شما را استریل کند، تکنولوژی Half Load بیانگر سیستم نیم شور است و تکنولوژی Load Sensor می تواند تعداد ظروف و نوع آن را تشخیص دهد، VarioSpeed Plus نیز در این مدل می‌تواند زمان شستشو را کاهش دهد این تنها قسمتی از قابلیت های این محصول است اگر قیمت ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M برای شما مناسب است به شما پیشنهاد می کنیم نگاهی به جدول مشخصات فنی محصول داشته باشید تا با دیگر ویژگی های این مدل را بیشتر بشناسید. با توجه به کارآمد بودن این مدل نسبت به قیمت ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M به جرئت یکی از بهترین ها در بازار است، شما همچنین می توانید با مناسب ترین قیمت ها در نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر از تضمین قیمت در زمان خرید بهره‌ مند شوید.

منبع: 20 بخر

hamid بازدید : 56 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

بهترین ست لوازم خانگی بوش با بدنه استیل

در اینجا بالاترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش، لباسشویی بوش، یخچال ساید بوش استیل را برای ست کردن کنار یکدیگر به شما معرفی خواهیم کرد.

لوازم خانگی استیل به دلیل ظاهری لوکس و مدرن تری که دارند در میان نسل جدید بسیار پرطرفدارتر است، لوازم خانگی استیل بدون شک بسیار زیباتر و لوکس تر از سفید می باشد اما جدا از اینکه قیمت لوازم خانگی استیل کمی بیشتر رنگ سفید است، چیزی که بیشتر خانم ها در زمان خرید لوازم استیل نگران آن هستند این است که جای دست به راحتی روی آن باقی می ماند و بدتر از آن به خوبی دیده می شود و تمیز کردن آن بسیار مشکل است اما در این زمینه باید بگوییم در لوازم خانگی بوش و یا برندهای این چنینی مانند آ.ا.گ و یا میله آلمان از استیل پرداخت شده استفاده می شود که یک لایه محافظ از نانو بر روی آن قرار گرفته شده است که از باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن جلوگیری می کند، پس اگر با این موضوع مشکل دارید می توان گفت از این بابت جای نگرانی نیست و می توانید از لوازم خانگی استیل برای دکورراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

در آخر باید بگوییم اگر به دنبال آشپزخانه ای با دکورراسیون مدرن هستید و هزینه آن برای شما اهمیت زیادی ندارد ما در اینجا قصد داریم بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش، ماشین ظرفشویی بوش و یخچال ساید بوش را به شما معرفی کنیم که بهترین ست آشپزخانه را تشکیل می دهند را به شما معرفی کنیم؛ اما برای بررسی و مشاهده دیگر مدل ها به شما پیشنهاد می کنیم به نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش 20 بخر مراجعه نمایید و از مشاورین آن کمک بگیرید.

ماشین ظرفشویی بوش استیل سری 8

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش مبله با بدنه استیل را برای منزل خود دارید  را به شما معرفی می کنیم این مدل با بدنه استیل ساخت کشور آلمان با ظرفیت 14 نفر بالاترین مدل شرکت بوش می باشد که با داشتن 3 سبد امکان بهتر چیدمان ظروف را به شما می دهد، باید بگوییم شرکت بوش از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در ماشین ظرفشویی بوش استیل مدل SMS88TI02M استفاده کرده است به صورتی که این مدل دارای موتور Eco Silence Drive می باشد که جدیدترین موتور این شرکت می باشد و در ساخت بدنه این ماشین ظرفشویی از عایق صوتی استفاده شده است که به همین خاطر این دستگاه در زمان شستشو در بالاترین سطح تنها 40 دسی بل صدا دارد به طوری که در طول روز هیچ گاه متوجه کار کردن آن نخواهید شد، از طرف دیگر این مدل با داشتن سنگ زئولیت در کنار موتور Eco Silence Drive توانسته برچسب انرژی A+++ را کسب کند که به جرئت می توان گفت پایین ترین مصرف انرژی را در میان تمام مدل ها دارا می باشد.

 از طرف دیگر ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M با داشتن تکنولوژی هایی مانند سیستم آب هیدرولیک (Active Water)، تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor) و سنسور تشخیص میزان آب (Aqua Sensor) برای هر سیکل کامل شستشو تنها 7.5 لیتر آب مصرف می کند، علاوه بر تمام امکانات و تکنولوژی های بکار رفته در آن ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02Mدارای 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه است که می توان گفت تکمیل ترین برنامه شستشو را در میان تمام مدل ها دارا می باشد اما به شما پیشنهاد از طریق لینک ماشین ظرفشویی بوش به نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر رفته و مشخصات آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید چراکه این مدل دارای امکانات و برنامه های شستشوی بسیار متعددی است که ممکن است برخی از آنها کاربرد زیادی برای شما نداشته باشد پس بهتر است زمان خرید ماشین ظرفشویی به نیازهای خود توجه کنیم تا بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنیم، اما اگر به دنبال بالاترین و بهترین ماشین ظرفشویی بوش با بدنه استیل هستید بهترین پیشنهاد برای شما محسوب می شود.

ماشین لباسشویی بوش استیل سری 8

اما حال اگر به دنبال ست کردن یک ماشین لباسشویی بوش سری 8 به ظرفشویی SMS88TI02M هستید ما به شما ماشین لباسشویی بوش مدلWAW3266XIR سری 8 ساخت کشور آلمان را پیشنهاد می کنیم که بالاترین مدل شرکت بوش می باشد این مدل با ظرفیت 9 کیلوگرم بالاترین ظرفیت را در میان تمام مدل های بوش داراست و دور خشک آن نیز 1600 دور در دقیقه است، این مدل با داشتن موتور EcoSilence Drive و بدنه سوپر سایلنت در زمان شستشو تنها 47 دسی بی صدا دارد و در حالت خشک نیز در بالاترین دور صدای آن تنها به 73 دسی بل می رسد کی می توان گفت کم صدا ترین لباسشویی در بازار است، ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR با بدنه استیل علاوه بر اینکه صدای بسیار کمی دارد با داشتن برچسب انرژی A+++ در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار می گیرد، همان طور که گفتیم این ماشین لباسشویی یکی از بالاترین مدل های شرکت بوش محسوب می شود که از به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در آن به کار گرفته شده است که به طور خلاصه می توانیم به سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده و سیستم تشخیص کف بر روی لباس اشاره کنیم.

سیستم تشخیص وزن لباس به شما این امکان را می دهد تا اگر شما حتی یک پیراهن هم برای شستن داخل لباسشویی قرار دهید این دستگاه می تواند به کمک سنسورهایی که در اختیار دارد وزن و جنس لباس را تشخیص داده تا بر اساس آن میزان آب مصرفی را محاسبه کند و به کمک تکنولوژی تنظیم آب اتوماتیک (Active Water) میزان آب لازم برای شستشو را به آن اضافه کند، با وجود این تکنولوژی دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ماشین لباسشویی بمانید، از طرف دیگر سیستم i-DOS تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده دارای دو مخزن برای مواد شویند بر روی ماشین لباسشویی بوش است که یکی برای مایع ماشین لباسشویی و دیگری برای نرم کننده شما می توانید این دو مخزن را پرکنید و ماشین لباسشویی بوش می تواند هر بار بر اساس وزن، جنس و کثیفی لباس میزان مواد شوینده را محاسبه کند و به آن اضافه کند به این صورت شما می توانید به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید، اما به شما پیشنهاد می کنیم برای بررسی بیشتر آن و یا دیدن دیگر مدل های ماشین لباسشویی بوش به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش مراجعه کنید شما می توانید محصولات شرکت بوش را با گارانتی اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت تهیه نمایید.

یخچال ساید بای ساید بوش با بدنه استیل

اما برای چنین ستی بهترین انتخاب یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 سری 6 است این ساید استیل که در کشور کره جنوبی تحت لیسانس آلمان تولید می شود دارای یخچالی با ظرفیت 438 لیتر و فریزری با حجم 230 لیتر است که بالاترین ظرفیت را داراست، این یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 دارای یک صفحه نمایشگر لمسی می باشد و در قسمت یخ ساز و آب ریز آن از یک چشمی استفاده شده است که با گرفتن لیوان در زیر آن می تواند یخ قالب، خورد و یا آب خنک در اختیار شما قرار دهد، این یخچال این ساید بوش دارای 4 طبقه و 3 کشو می باشد که جنس طبقات آن از پیرکس نشکن می باشد، 2 کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است که رطوبت و سرمای آن طوری تنظیم می شود که می تواند مدت زمان زیادی تازگی و طراوت را در آن حفظ کند اما دارای یک کشو برای نگهداری گوشت، مرغ و ماهی دارد که امکان تنظیم سرمای این کشو به طور جداگانه وجود دارد سرمای این کشو به شکی است که گوشت و مرغ را در حالت نیمه فریز نگه می دارد تا علاوه بر حفظ تازگی ویتامین های موجود در آن از بین نرود اما از دیگر مشخصات این ساید بای ساید بوش می توانیم به سیستم رفع کننده بوی بد (Air Fresh Filter)، سیستم چندگانه گردش هوا (Multi Air Flow)، فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری (Air-Fresh Filter) اشاره کنیم.

اما همان طور که گفتیم یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 دارای ظرفیتی معادل 230 لیتر است که دارای 3 طبقه و 3 کشو می باشد، این فریزر می تواند در صورت قطع شدن برق سرما را تا 6 ساعت به صورت ثابت حفظ کند تا آسیبی به مواد غذایی وارد نشود، این فریزر با داشتن سیستم بدون برفک (No Frost) هیچ گاه برفک نمی زند و شما می توانید با انجماد سریع (Super Freezing) مواد غذایی را به سرعت فریز کنید فریز شدن مواد غذایی در مدت زمان کوتاه باعث می شود طعم و رنگ مواد غذایی به مدت طولانی حفظ شود شما می توانید یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 را با گارانتی اصلی و ضمانت بهترین قیمت از نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش 20 بخر تهیه نمایید.

منبع: مجله اینترنتی آرگا

hamid بازدید : 69 یکشنبه 25 اسفند 1398 نظرات (0)

کسب و کارهای اینترنتی به سمت تخصصی شدن می روند

در اینجا می خواهیم نگاهی داشته باشیم بر کسب و کارهای اینترنتی که به سمت فروشگاه های تخصصی در حال حرکت هستند و مزایای خرید از یک فروشگاه آنلاین تخصصی

هرگاه نام از تخصصی بودن می آید به ذهن هر شخصی توقعی مازاد از فعالیت های غیرتخصصی شکل می گیرد. امروزه نیز با تغییر نوع فرهنگ خرید افراد و همه گیر شدن اینترنت کسب و کارهای سنتی در حال تغییر شکل به صورت آنلاین هستند متفاوتی در فروش آنلاین فعالیت دارند که هریک به نوبه خود می تواند نقطه های ضعف و قوتی داشته باشند اما قابل انکار نیست که فروشگاه هایی که فعالیت هایی تخصصی دارند می توانند به مراتب کالاهایی با اطمینان بیشتر در اختیار ما بگذارند چراکه قطعاً دلیل تخصص کار کردن آنها، فعالیت بی نقص تر و تجربه خاص در یک عنوان است در این متن ما می خواهیم به بررسی کلیتی درباره پرفروش ترین و پرطرفدارترین اجناس مرتبط با لوازم خانگی بپردازیم برای شما با مثال هایی از فروشگاه لوازم خانگی تخصصی، نکات قوت این دسته از فروش های آنلاین را مطرح کنیم. پیش از این به بررسی کلی اینکه چرا سایت های آنلاین روز به روز سطح فروش بیشتری را از آن خود می کنند خواهیم پرداخت.

آیا اولویتی در خرید از فروشگاه اینترنتی به نسبت فروشگاه های فیزیکی وجود دارد؟

امروزه به دلیل مشغله های روزمره افراد برای آنکه باید زمان بیشتری برای خرید یک محصول در فروشگاه های فیزیکی یا همان مغازه ها بگذارند رو به خریدهای اینترنتی آورده اند اگرچه این تنها دلیل برتر بودن خرید آنلاین نیست چراکه علاوه بر زمان کم تر، استعلام قیمت سریع تر و قیمت ارزان تر از جمله مزیت های خرید اینترنتی می باشد که تنها کافی است با یک سرچ ساده و انتخاب سایتی مناسب خریدی بسیار بی نقص را در انجام دهید که ما نیز سعی داریم در ادامه مطلب به شما در انتخاب فروشگاه یا وب سایتی مناسب تر کمک کنیم. به صورت خلاصه اولویت های کسب و کاراینترنتی را در موارد درست به شرح زیر برای شما توضیح می دهیم:

خرید در زمانی کوتاه

در خرید آنلاین و با استفاده از کسب و کارهای اینترنتی شما می توانید بدون اتلاف وقت و صرف هزینه رفت و آمد، ایده ال ترین خرید را داشته باشید. لازم به ذکر است که تنوع فروشگاه های اینترنتی مناسب تا حد بسیار زیادی دست شما را در خرید آنلاین در زمانی کوتاه باز می گذارد.

تنوع اجناس در خرید انلاین

همان طور که مشخص است در یک فروشگاه فیزیکی مسلما محدودیت تعداد مدل اجناس وجود دارد اما در یک سایت انلاین این میزان به حداقل و حتی صفر خواهد رسید. به عنوان مثال در زمانی که شما می خواهید لوازم خانگی برقی خود را تهیه کنید در یک مغازه چند ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی موجود است؟ به هر حال محدودیت فضایی این امکان را نمی دهد تا کامل ترین اجناس در فضایی محدود قرار گیرد اما در یک فروشگاه انلاین به مراتب شما می توانید طیف وسیع تری از این جنس کالاها و لوازم خانگی را مشاهده نمایید.

نقد و بررسی های کامل و بی نقص تر

در فروشگاه های اینترنتی به دلیل داشتن نقد و بررسی های گوناگون که معمولا چه در قالب نوشته و چه در قالب جدول ویژگی ها وجود دارد شما می توانید اطلاعات بسیار کامل تری را در اختیار داشته باشید اگرچه خود فضای اینترنت به شما این امکان را می دهد که درباره هر سوالی در زمانی کوتاه بررسی و تحقیق خود را انجام دهید.

نکته مهم: مثالی از فروشگاه تخصصی لوازم خانگی آوردیم؛ حال تصور کنید که یک فروشگاه تخصصی که فقط دسته کالاهای مرتبطی را می فروشد تا چه حد می تواند اطلاعات کامل تر و دقیق تری را درباره هریک از لوازم خانگی برقی در اختیار شما بگذارد پس نکته اصلی این مورد را درباره فعالیت های تخصصی فراموش نکنید هرچند که اصولا مشاورین تلفنی آنها نیز می توانند بسیار تخصصی تر به شما در زمینه خرید کالای مورد نظرتان کمک کند. ما نمی خواهیم تخصصی نبودن فروش آنلاین را زیر سوال ببریم اما به طور عقلانی و منطقی تجربه نشان داده است که در زمان دقت یک ساختار بر روی یک هدف می تواند نتیجه بخشی دقیق تری را به همراه داشته باشد.

استعلام قیمت در چند دقیقهاز چندین فروشگاه آنلاین

دیگر لازم نیست مانند قدیم برای خرید لوازم خانگی یا هر وسیله دیگری مغازه به مغاره یا کوچه به کوچه شهر را بگردید تا استعلام قیمت را در مدل های گوناگون در اختیار داشته باشید. تنها کافی است در چند دقیقه سری به سرچ اینترنتی بزنید و از چندین فروشگاه در یک زمان کوتاه استعلام مدل، موجودی و قیمت خود را داشته باشید.

 

قیمتی کمتر در فروشگاه های کم یا بی واسطه

فروشگاه های انلاین به چندین دلیل می توانند حتی قیمت های کمتری برای اجناس خود در نظر گیرند؛ از اجاره مکان فیزیکی گرفته تا هزینه های جانبی که برای یک فروشگاه فیزیکی می تواند به مراتب بالاتر باشد و البته باید بگوییم که کسب و کارهای اینترنتی موفق نیز هزینه های کمی ندارند اما به دلیل آنکه درواقع می تواند در کل کشور فروش داشته باشند و فعالیتی وسیع تر برای خود رقم بزنند، دستی بازتر در قیمت ها خواهند داشت اگر واسطه های فروش را نمی توان انکار کرد که این مورد نیز می تواند تا حد زیادی در برخی فروشگاه های تخصصی مدیریت شده تر باشد چراکه تصور کنید که یک نمایندگی فروش به صورت آنلاین اجناس خود را می فروشد، در این حال قطعا کم شدن گردش فروش و واسطه ها می تواند به قیمتی مناسب تر برای خرید کمک کند.

کسب و کارهای اینترنتی موفق

یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دیجی کالا می باشد که به عنوان پرطرفدارترین و کاملترین وب سایت ها در ایران در حال فعالیت است و شاید بدون اغراق بتوان گفت که کسی نام این فروشگاه معتبر را نشنیده باشد یا حتی از آن خرید نکرده باشد. این فروشگاه طیف بسیار وسیعی از لوازم مختلف را برای خرید دارد که توانسته با فعالیت هرچه بی نقص خود نظر مثبت افراد را به خود جلب کند. این فروشگاه بزرگ و موفق انلاین اگرچه به صورت تخصصی کار نمی کند اما بسیار خوب و موفق در حال فعالیت است اگرچه نمی توان از بالا بودن قیمت برخی از کالاهای موجود در این سایت هم چشم پوشی کرد چراکه در هر حال پنل های فروش مختلف با افراد مختلف این مورد را پیش آورده است که شاید گاهی ما را از خرید از دیجی کالا منصرف کند اما در هر شکل بازهم اولویت انتخاب بسیاری از ما در بسیاری از موارد است. پس از این فروشگاه بزرگ و موفق می توانیم به توضیح اجمالی درباره فروشگاه های تخصصی موفق و اولویت های آن ها بپردازیم:

فروشگاه اینترنتی تخصصی

از جمله فروشگاه های تخصصی موفق که به صورت حرفه ای لوازم خانگی بوش را می فروشد می توان به فروشگاه لوازم خانگی بوش 20 بخر اشاره نمود این فروشگاه که یک نمایندگی فروش بوش است، تمامی اجناس بوش اصل را با قیمت هایی رقابتی به فروش می رساند که به دلیل تخصصی بودن و حرفه ای بودن خود در لوازم خانگی توانسته سال ها به صورت کاملا حرفه ای و موفق کار خود را انجام دهید. مدیریت و شروع این سایت انلاین نیز توسط شخصی انجام شده است که خود سابقه ای بسیار زیاد در لوازم خانگی بوش داشته است و از این رو توانسته با گرد هم آوردن متخصصین مجرب در دادن اطلاعات جامع و دقیق در سایت خود به خریداران کمک کند. فروشگاه انلاین 20 بخر علاوه بر داشتن مشاورین مجرب و اطلاعاتی جامع و کامل درباره هر محصول به دلیل برداشتن واسطه های فروش قیمت هایی بس مناسب را در اختیار افراد گذاشته است و همین موارد باعث شده تا نامی ماندگار در فروش لوازم خانگی بوش داشته باشد.

منبع» کسب و کار نیوز

 

 
hamid بازدید : 76 یکشنبه 25 اسفند 1398 نظرات (0)

آخرین قیمت لوازم خانگی بوش در بازار + جدول قیمت

اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید شما می‌توانید لوازم خانگی بوش را با گارانتی بوش سرویس و یا سیهاوی همراه با ضمانت بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر تهیه نمایید.

گسترش‌نیوزما در اینجا قصد داریم لیست قیمت لوازم خانگی بوش مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، جاروشارژی و دیگر محصولات بوش را به شما ارائه کنیم اما قبل از آن به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

متأسفانه یکی از بزرگترین مشکلاتی که افراد در زمان خرید لوازم خانگی با آن روبه‌رو هستند نداشتن اطلاعات کافی در زمینه گارانتی اصلی و نمایندگی معتبر برای خرید محصول اصل با یک قیمت مناسب می‌باشد، اگر شما قصد تهیه لوازم خانگی بوش را برای منزل خود دارید و به دنبال گارانتی اصلی و نمایندگی بوش در ایران هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم خانگی بوش حتماً به فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر مراجعه کنید و با رفتن به قسمت مجله این سایت مقاله مربوط به «گارانتی اصلی بوش در ایران» را بخوانید در این مقاله گارانتی بوش سرویس و سیهاوی به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته شده است تا شما بتوانید با دیدی بهتر و خیالی آسوده تر گارانتی محصول خود را انتخاب کنید چراکه ما با داشتن یک گارانتی معتبر می‌توانیم ازنظر اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش خیالی آسوده تر داشته باشیم؛ اما اگر سؤالی در مورد نمایندگی لوازم خانگی بوش دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم در همین مجله مقاله دیگری وجود دارد تحت عنوان «نمایندگی بوش» که در آن نمایندگی‌های معتبر لوازم خانگی در سراسر کشور همراه با آدرس و شماره تلفن آنها به شما معرفی شده است و توضیحات کامل در مورد اینکه شما می‌توانید به کدام یک از آنها اعتماد کنید به شما داده شده است باز در انتها به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید حتماً این دو مقاله را مطالعه کنید، در ادامه نیز تعدادی لیست قیمت لوازم خانگی بوش قرار گرفته شده است اما به دلیل نوسانات قیمت و موجود بودن محصولات امکان درج قیمت وجود ندارد به همین دلیل شما می‌توانید برای مشاهده روزانه قیمت لوازم خانگی بوش در ایران از طریق لینک قرار داده شده به فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر نمایندگی بوش مراجعه نمایید که نمایندگی و یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم خانگی بوش می‌باشد، در این فروشگاه هر محصول دارای نقد و بررسی تخصصی و جدول مشخصات فنی می‌باشد که می‌تواند در انتخابی بهتر به شما کمک کند از طرف دیگر شما می‌توانید با استفاده از امکان مقایسه مدل مدنظر خود را با دیگر مدل‌ها مقایسه کنید و در آخر در صورت هرگونه مشکل و سؤالی می‌توانید از مشاورین فروش این مجموعه کمک بگیرید تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه بهترین مدل را انتخاب کنید به یاد داشته باشید که همیشه گران‌ترین و بالاترین مدل بهترین انتخاب نیست.

«برای مشاهده جدیدترین محصولات و لیست قیمت لوازم خانگی بوش بر روی لینک پایین کلیک کنید».

لیست قیمت ماشین لباسشویی بوش

 

مدل

توضیحات محصول

WAK20200IR

ماشین لباسشویی بوش سری 4 با ظرفیت 7 کیلو 1000 دور رنگ سفید ساخت کشور ترکیه

WAK24265IR

ماشین لباسشویی بوش 7 کیلویی سری 4 سفید 1200 دور ساخت کشور ترکیه

WAK2426SIR

ماشین لباسشویی بوش سری 4 استیل 7 کیلویی 1200 دور ساخت کشور ترکیه

WAW28640IR

ماشین لباسشویی بوش سری 8 با ظرفیت 8 کیلو 1400 دور سفید ساخت کشور المان

WAW28760IR

ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی 1400 دور سری 8 سفید ساخت کشور المان همراه با Active Oxygen

WAW2876XIR

ماشین لباسشویی بوش سری 8 استیل 9 کیلویی 1400 دور ساخت کشور المان همراه با Active Oxygen

WAW32660IR

ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی 1600 دور سری 8 سفید ساخت کشور المان همراه با سیستم I-Dos

WAW3266XIR

ماشین لباسشویی بوش سری 8 استیل 9 کیلو 1600 دور ساخت کشور المان همراه با سیستم I-Dos

WAY28791IR

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional استیل 9 کیلویی ساخت کشور المان

WAY28862IR

ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی سری Home Professional سفید 1400 دور ساخت کشور المان

WAY32841IR

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional سفید 9 کیلویی 1600 دور ساخت کشور المان

 

 لیست قیمت ماشین ظرفشویی بوش

لیست قیمت جاروبرقی بوش

مدل

توضیحات محصول

SMS88TW02M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 سفید ساخت آلمان

SMS88TI02M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 استیل ساخت آلمان

SMS88TW01M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 سفید ساخت آلمان

SMS88TI01M

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 استیل ساخت آلمان

SMS67MW01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 سفید ساخت آلمان

SMS67MI01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 استیل ساخت آلمان

SMS68TI02B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 استیل ساخت آلمان

SMS68TW02B

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 سفید ساخت آلمان

SMS46MI01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 استیل ساخت آلمان

SMS46MW01B

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 سفید ساخت آلمان

SKS62E22IR

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 سفید ساخت اسپانیا

SKS62E28IR

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 4 استیل ساخت اسپانیا

 

مدل

توضیحات محصول

BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش کمپرسور طوسی 1800 وات ساخت آلمان

BGL8PRO4IR

جاروبرقی بوش کمپرسور طوسی 1600 وات ساخت آلمان

BGL8PRO3IR

جاروبرقی بوش کمپرسور طوسی 1200 وات ساخت آلمان

BGL8GOLDIR

جاروبرقی بوش مشکی طلایی 2200 وات ساخت آلمان

BGL72234

جاروبرقی بوش سفید 2200 وات ساخت آلمان

BGL72294

جاروبرقی بوش سرمه ای 2200 وات ساخت آلمان

BGL81800IR

جاروبرقی بوش آبی 1800 وات ساخت آلمان

BGL7200

جاروبرقی بوش قرمز 2000 وات ساخت المان

BGL8SIL59D

جاروبرقی سوپر سایلنت بوش مشکی 650 وات ساخت المان

BGS4UGOLD2

جاروبرقی بوش کمپرسور بدون کیسه مشکی طلایی 2400 وات

BGS5SIL66C

جاروبرقی بوش کمپرسور سایلنت بدون کیسه مشکی 700 وات ساخت چین

لیست قیمت جاروشارژی بوش

 

مدل

توضیحات محصول

BCH6ATH25

جاروشارژی بوش دسته بلند سفید 25.2 ولت

BBH21841

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ طوسی 18 ولت

BBH22451

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ طوسی 24 ولت

BBH22042

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ سفید صدفی 20.4 ولت

BBHMOVE6N

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ سرمه ای 18 ولت

BBHMOVE5N

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ قهوه‌ای 18 ولت

BBHMOVE3N

جاروشارژی بوش قابل استفاده به صورت دسته بلند و دستی با رنگ قرمز 14.4 ولت

BHN12CAR

جاروشارژی بوش دستی با رنگ قرمز 12 ولت

BHN14090

جاروشارژی بوش دستی خاکستری با رنگ 14.4 ولت

 منبع: جام ‌نیوز


hamid بازدید : 60 یکشنبه 25 اسفند 1398 نظرات (0)

راهنمای خرید چای ساز بوش از نمایندگی بوش

ما در اینجا با بررسی شباهت ها و تفاوت های مدل های چای ساز بوش سعی داریم تا به شما در انتخاب یکی از مدل های مناسب از بهترین مارک چای ساز کمک کنیم. در ابتدا اشاره می کنیم به کلیتی از مدل های چای ساز. حتماً می دانید که چای سازها در دنیا به دو صورت کلی تولید می شود:


  • چای ساز هایی که کتری و قوری آن بر روی هم قرار دارند که به ‌اصطلاح آن ها را دم آور می گویند.
  • چای سازهایی که کتری و قوری آن جدا از هم قرار بر روی یک صفحه قرار می گیرد که به‌اصطلاح آن را چای ساز استندی می گویند.

 

مزیت و معایب مدل های ذکرشده دم آور و یا استندی

چای ساز دم آور:

همان طور که گفتیم این مدل از چای ساز ها دارای طراحی ای می باشند که قوری بر روی کتری قرار می گیرد و چای با بخارات آب جوش دم خواهد کشید. این نحوه از دم کردن چای از اصولی ترین روش هایی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد چراکه عطر و طمع چای را باکیفیتی بی نظیر تأمین خواهد کرد همانطور که همیشه نوشیدن چای در میان ما ایرانیان با استفاده از سماور یا کتری، قوری های روی اجاق بوده است. پس می توانیم این مدل از چای ساز را به همین دلیل در دسته پرطرفدارترین و بهترین های چای ساز قرار دهیم.

چای ساز استندی:

این مدل از چای ساز استندی که به صورت افقی قوری و چای ساز کنار هم قرار می گیرد نیز از طراحی های مدلی از چای ساز است که برخی از افراد بنا به سلیقه خود این مدل را انتخاب می نمایند اما مواردی در این چای ساز استندی وجود دارد که توجه به آن حائز اهمیت است چراکه شما می توانید این ویژگی ها را تا حدی از معایب آن نیز بدانید. چای در قوری این مدل از چای ساز ها دیگر با بخار آب دم نمی کشد و المنتی که قوری بر روی آن قرار دارد این کار را انجام خواهد داد که بدون اغراق می توان گفت که نمی تواند کیفیتی کاملاً یکسان با دم کشیدن چای با بخار آب را داشته باشد و کاملاً مشهود می توانید شاهد تفاوت کیفیتی آن با دم کشیدن چای با بخارآب باشید. در مدل های تایمری، پس از دم کشیدن چای، المنت زیر قوری به منظور نجوشیدن چای خاموش می گردد اما سرد شدن چای در قوری مورد دیگری است که به همراه خواهد داشت اما در مدل های دم آور بخار آب در حالت گرم کننده می تواند تعدیل نجوشیدن چای و همچنین گرم نگه داشتن آن را به راحتی کنترل کند. این موارد و جای گیری متفاوت این مدل با مدل چای ساز روی هم دم آور می تواند گزینه هایی باشد که توجه به آن خالی از لطف نیست.

در قسمت بالا درباره چای سازهای موجود صحبت کردیم و به واضح می توان گفت که چای سازهای روی هم ارجحیت بیشتری به نسبت مدل های استندی دارد؛ کیفیت مناسب چای یا دم نوش خوشمزه با مدل های چای ساز روی هم به مراتب بالاتر از مدل های استندی می باشد. برند لوازم خانگی بوش که از بهترین مارک تولیدکننده چای ساز نیز می باشد، چای سازهای خود را در مدل های روی هم و یا دم آور تولید کرده است و به دلیل معایب موجود در مدل های استندی از تولید آن ها دوری کرده. در ادامه با بررسی مدل های چای ساز بوش همراه ما باشید.

مشخصات مشابه چای ساز های بوش

در مدل های گوناگون چای ساز بوش خصوصیاتی مشابه در طراحی و کارایی وجود دارد که شاید از دید بسیاری دور باشد و یا آن را تا حدی یک ویژگی جزئی بنامیم اما تمامی این نکات در کنار هم تضمین کننده کیفیت چای دم شده شما و سهولت استفاده از این دستگاه پرکاربرد می باشد.

توان مصرفی:

در ابتدا به توان مصرفی چای ساز بوش اشاره می کنیم چراکه باوجود اندک تفاوت وات بین آن ها می توانیم به جرئت بگوییم که این میزان اختلاف توانی، هیچ تفاوتی در نوع کیفیت عملکرد و قدرت دستگاه چای ساز ندارد. چای ساز بوش دارای قدرت 1785 و 1800 وات است که این تفاوت تنها تا میزان فوق العاده اندک در زمان جوش آوردن آب تأثیر در چای ساز تأثیر داد و این تفاوت تا جایی اندک می باشد که باید بگوییم بهتر است توان مصرفی چای سازهای بوش را در دسته شباهت های این دستگاه ها قرار دهیم. لازم به ذکر است که برند بوش، چای ساز های خود را با وات کاملاً استاندارد تولید کرده است پس لازم نیست این مورد چیزی در انتخاب ذهنی شما باشد.

خاموشی خودکار (AutoOff) و سیستم محافظ در برابر بدون آب کار کردن:

مشکلی که همیشه در هر منزلی بوده، استرس امنیت یک خانه در هنگام ترک آن بوده است. خامش کردن گاز در کتری قوری های قدیمی یا مدل های چای ساز که خاموش نمی شوند… چای ساز بوش در تمامی مدل های خود این مشکل و نگرانی را حل کرده تا علاوه بر جلوگیری از لطمه احتمالی به خود دستگاه، امنیت کلی شما را در منزل حفظ کند. دیگر لازم نیست با خرید چای ساز بوش برای منزل خود، نگران این مورد باشید چراکه چای ساز های این برند در هنگام اتمام آب دستگاه به صورت خودکار خامش خواهد شد.

عملکرد گرم نگه ‌دارنده خودکار:

چای سازهای بوش پس از به جوش آمدن آب درون کتری به صورت خودکار بر روی حالت گرم نگه‌دارنده قرار می گیرد در این حالت آب درون کتری گرم خواهد ماند و به صورت کاملاً ملایم بخارات آب، محتوی قوری را گرم نگه خواهد داشت تا جایی که اصطلاحاً چای به جوش نیاید و باعث تغییر رنگ و طعم آن شود و در واقع می توانید در این مدل از چای سازهای بوش مدت زمانی طولانی تری را برای نوشیدن چایی باکیفیت در اختیار داشته باشید.

پایه 360 درجه:

در مدل های گوناگون با داشتن پایه ای 360 درجه این امکان را به شما می دهد تا کتری آن را به هر جهتی که راه دستتان هست بر روی پایه اش قرار دهید. این امکان سهولت کار را برای افرادی که چپ دست یا راست دست هستند آسان خواهد کرد و دیگر سمت قرار دادن یا دست راست یا چپ بودن اهمیتی نخواهد داشت.

فیلتر رسوب گیر و صافی استیل قوری:

کاملاً بدیهی است که حتی اگر شما از آب تسویه شده استفاده کنید تا میزانی رسوبات شناور درون آب به جوش آمده وجود داشته باشد، فیلتر رسوب گیر در چای ساز بوش امکان داشتن آب جوشی هر چه باکیفیت و شفاف تر را برای شما مهیا خواهد کرد و شما به راحتی می توانید هر چندی یکبار این فیلتر را به راحتی بشویید. قوری ها در چای ساز بوش نیز دارای صافی برای فیلتر کردن تفاله چای می باشد.

محفظه جمع آوری سیم، نوع المنت مدل های چای ساز بوش نیز از دیگر شباهت های موجود در این دستگاه پرکاربرد است. در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از طریق این لینک مطلب «معرفی انواع چای ساز و نکات مهم برای خرید چای ساز بوش» را دنبال کنید مطمئن باشید با داشتن اطلاعات بیشتر می توانید انتخاب بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

تفاوت های مدل های چای ساز بوش

چای ساز بوش در مدل های گوناگون خود دارای برخی تفاوت ها است که شما می توانید بر اساس آن ها مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پیش از هر چیز به راحتی بگوییم که تفاوت های ذکرشده در ادامه آن‌قدر تفاوت جدی ای نیستند که بخواهد در انتخاب مدل شما را دچار مشکل کند و تنها چیزی که در اولویت تفاوت می باشد نوع طراحی و شکل ظاهری آن ها و رنگ چای ساز بوش است اما ما در ادامه تمامی تفاوت های مدل های چای ساز را در این برند همراه با شما بررسی خواهیم کرد.

جنس کتری:

در مجموع چای ساز های این برند دارای دو جنس از کتری می باشند: پلاستیک شفاف و استیل.

لازم به ذکر است که پلاستیک شفاف در مدل های چای ساز بوش کاملاً با مواد محافظ سلامت تولیدشده است و به هیچ عنوان آب جوش دائمی در چای ساز با این جنس از پلاستیک تداخلی در تهدید سلامت یا طول عمر این دستگاه نخواهد داشت. پس به شما پیشنهاد می کنیم با خیالی راحت بین مدل های کتری از جنس پلاستیک و استیل تصمیم بگیرید و مدلی را که مناسب برای طراحی آشپزخانه تان هست را انتخاب کنید.

جنس قوری:

قوری های چای ساز بوش از جنس استیل و یا شیشه (پیرکس) درست شده اند. جنس قوری استیل در مدلی که با کتری استیل آن ست شده است ظاهری لوکس دارد و شما می توانید باز هم بر اساس سلیقه و ست خود در میان این دو مدل انتخاب نمایید.

نشانگر میزان آب:

در مدل هایی از چای ساز بوش که از جنس پلاستیک شفاف هستند شما می توانید به راحتی میزان آب را درون کتری ببینید اما مسلماً در مدل های کتری استیل این قابلیت وجود ندارد و شیاری نیز برای آن ها ایجاد نشده اند چراکه لازم است به این مورد توجه فرمایید که خاموشی خودکار و قابلیت های ایمنی موجود، دست طراحان را در ایجاد ظاهری آراسته تر و ساده تر باز گذاشته است و به منظور رقم زدن ظاهری یک پارچه تر برخی از مدل های چای ساز بوش این قابلیت را به همراه ندارد.

ظرفیت قوری و کتری:

در کل می توان گفت که چای ساز در این مارک، ظرفیت قوری آن ها 0.7 یا 0.8 لیتر و ظرفیت کتری آن ها 2 یا 1.7 لیتر است و همانطور که مشخص است در ظرفیت موجود، تفاوت بسیار اندکی وجود دارد.

 

بررسی مدل های چای ساز بوش

هر آنچه درباره تفاوت کلی موجود در مدل های چای ساز بوش لازم بود را برای شما مطرح نمودیم و در ادامه با بررسی یک به یک مدل ها با شما خواهیم بود، توجه فرمایید که با کلیک بر روی مدل هر چای ساز می توانید مشخصات، تصاویر و حتی فیلم آن ها را در فروشگاه اینترنتی 20 بخر مشاهده فرمایید و یا با قرار دادن همه مدل ها در جدول مقایسه، خریدی هر چه راحت تر را برای خود رقم بزنید.

چای ساز بوش مدل TTA5883

چای ساز بوش مدل TTA5883 در این مدل از تولیدات خود با ست کردن جنس استیل قوری و کتری، دیزاینی فوق العاده جذاب را برای بسیاری از سلیقه ها رقم زده است و از آنجایی که جنس استیل دارای قابلیت ست کردن با تمامی دیزاین های متفاوت فضاها می باشد این مدل یکی از پرطرفدارترین ها در چای سازهای موجود می باشد.همانطور که گفتیم جنس کتری و قوری این مدل از چای ساز بوش، استیل می باشد که ظرفیت کتری در این مدل 1.7 لیتر و قوری آن معادل 0.8 لیتر است.

چای ساز بوش مدل TTA5603

این مدل از چای ساز بوش دقیقاً مدلی مشابه از چای ساز TTA5603 می باشد که با یک تفاوت در جنس قوری آن تولیدشده است. دستگاه چای ساز بوش TTA5603 دارای قوری شیشه ای است که شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود یکی از مدل های مشابه با کتری استیل را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که مواردی که در قسمت تشابه چای سازهای بوش گفتیم نیز در این مدل ها نیز صدق می کند پس اگر می خواهید چای سازی با این استایل طراحی و کتری استیل را انتخاب کنید تنها کافی است به تفاوت قوری استیل و شیشه ای آن ها توجه فرمایید.

چای ساز بوش مدل TTA2201

چای ساز بوش روی هم این مدل دارای کتری شفافی از جنس پلاستیک است و همانطور که اشاره نمودیم این نوع از پلاستیک با در نظر گرفتن ارتباط کامل و دائمی آن با آب جوش تولید شده است و از بابت سلامتی و طول عمر دستگاه نیازی به هیچ نگرانی ای نخواهد بود. توجه داشته باشید که این مدل سال های است که در صدر پرفروش ترین های دنیا می باشد. چای ساز بوش مدل TTA2201  به رنگ سفید و دارای قوری از جنس پیرکس یا همان شیشه ای است. ظرفیت کتری این مدل 2 لیتر و قوری ای معادل 0.7 لیتر ظرفیت دارد و شما می توانید آن را به راحتی با ست آشپزخانه سفید، استیل و بسیاری از رنگ های دیگر ست نمایید.

چای ساز بوش مدل TTA2010

چای ساز مدل TTA2010 بوش نیز همانند مدل روی هم TTA2010 می باشد اما اگر در دسته افرادی هستید که ست آشپزخانه ای با رنگ شاد و روشن دارید، رنگ قرمز بسیار زیبای این مدل می تواند زیبا بخشی هر چه بیشتر برای فضای شما داشته باشد. لازم به ذکر است که لوازم برقی کوچک قرمز رنگ در بند بوش نیز می تواند مکمل رنگ زیبای این مدل باشد اگرچه تضاد رنگی زیبای آن در کنار سفید، استیل و حتی مشکی باب سلیقه بسیاری ا خریداران است.

منبع: تکناز

 

 
hamid بازدید : 57 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

جاروشارژی بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی دنیا در نمایندگی بوش

در اینجا با انواع جاروشارژی بوش و ویژگی های کلی آن آشنا خواهیم شد تا بهتر متوجه شویم چرا شرکت بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی در دنیا شناخته می شود.

به نقل از مجله اینترنتی تالاب همان ‌طور که می دانید جاروشارژی ها امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین جاروها در دنیا می باشد اگرچه مدل ها و انواع گوناگون جاروهای برقی در دنیا بسیار گسترده است اما به دلیل وزن زیاد و بزرگی شان باعث شدند تا با نمونه ای جدید از جارو با نام جاروی شارژی آشنا شوی. این محصول در برندهای متنوع با طراحی و قابلیت ها ی خود در حال تولید می باشد که اگر بخواهیم به بهترین مارک جاروشارژی اشاره کنیم؛ نام برند بوشم تواند ازجمله برندهایی با بیشینه درخشان باشد. انواع جاروشارژی بوش با طراحی و کیفیت خاص و بالای خود به یکی از رقیبان سرسخت جاروهای بزرگ تبدیل شد، این جاروها با وزن کمتر، بدون سیم در ابعاد کوچک‌تر تولید شده اند به دلیل امکان دسترسی هر چه آسان تر به فضاهای دورتر از دسترس محبوبیت بسیاری در میان خریداران این محصول پیدا کرده است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید یکی از انواع جاروشارژی بوش هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

ویژگی های جاروشارژی بوش

اکنون که سخن از بهترین مارک جاروشارژی است دانستن مزایا و اولویت های این محصول در این برند خالی از لطف نیست، در ادامه سعی داریم با بیان ویژگی های جاروشارژی بوش به صورت کلی و در انواع مدل ها جزئیات این دستگاه را برای شما توضیح دهیم، لازم به ذکر است که در این بخش شما با کلیتی از تکنولوژی های موجود در جاروهای شارژی آشنا خواهید شد و پس از انتخاب مدل می‌توانید توانایی های به کاربرده در آن را با دقتی بیشتر مورد بررسی قرار دهید:

تکنولوژی All floor high power در جاروشارژی بوش

تکنولوژیAll floor high powerمرتبط به کارایی قدرتمند بوش در پاکیزگی در تمامی و انواع سطوح است، طراحی نوآورانه نازل در این سیستم که خود دارای موتوری یکپارچه می باشد نتیجه بسیار بی نقصی در تمیز کردن سطح های گوناگون ازجمله پارکت، فرش و کاشی دارد، در نتیجه مدل های مختلف دیگر لازم نیست به فکر میزان قدرت جاروی خود در هنگام جاروکشی سطح های مختلف باشید چراکه این تکنولوژی استفاده شده در بهترین مارک جاروشارژی به معنای قدرت بالا برای سطوح مختلف کار را آسان نموده است، لازم به ذکر است که داخل پارویی جاروشارژی بوش با این تکنولوژی یک برس مکانیک All floor high power تعبیه شده که در حدود 5000 دور در دقیقه می چرخد و این امر به تمیزی بیشتر تمام سطوح کمک خواهد کرد.

انعطاف زیاد و قابلیت تاشو

برخی از مدل های جاروشارژی بوش که به طور کل سری های MOVE دارای دسته هایی تاشو می باشند این امکان را فراهم می سازد تا شما به راحتی این مدل ها را تا کنید و در گوشه ای از خانه بگذارید. قابلیت انعطاف زیاد در مدل های بالای جاروشارژی بوش نیز باعث می شود تا شما بدون نیاز به جابجا کردن وسیله های خود همانند میز، مبلمان و غیره کار جاروکشی بدون نقص را انجام دهید چراکه در این انواع از جاروهای شارژی، دستگاه به صورت کامل بر روی سطح زمین می خوابد و بارویی همانند جاروکشی در زوایای دیگر کار خود را با عملکردی یکسان انجام می دهد ازجمله مدل های موجود با این قابلیت حرفه ای را در جاروشارژی BCH6ATH25 می‌توانید پیدا کنید.

 

باتریLithium-Ion در جاروهای شارژی بوش

فناوری باتری لیتیوم یون که در حالت کلی در ابزارهای قدرتمند الکترونیکی به کار برده می شود به قسمتی از ویژگی های مدل هایی از جاروشارژی بوش تبدیل گردیده که در واقع باتری های قابل شارژی می باشند که بدون افت کیفیت و عملکرد می توانند سالیان سال کار کنند. همان‌طور که می دانید ضعف بسیاری از جاروهای شارژی در طی تولید این محصول، باتری های آنها بوده است که بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی توانسته با به کارگیری این نوع از تکنولوژی و باتری این نقص را حل کند و طول عمر بالا و بدون افت کیفیت کارکرد را به مدل های خود بیفزاید تا جایی که توانست به دلیل همین ویژگی برتر به تاپ برند های این محصول در دنیا تبدیل گردد. لازم به ذکر است که این باتری ها با داشتن ویژگی Fast charger  با سرعت بالاتری به نسبت باتری های دیگر شارژ خواهند شد.

 

قابلیتEasy Clean و جداسازی قطعات برای نظافت

بوش به عنوان بهترین مارک جاروشارژی سعی نموده است تا با استفاده از قابلیت جداسازی قطعات به مصرف کنندگان این امکان را بدهد تا قسمت های گوناگون همچون محفظه گردوغبار و یا فرچه را از دستگاه جدا کنند و پس از شستشو از آن ها مجدد استفاده کنند این قابلیت در بسیاری از مدل ها و به مراتب در مدل های بالای بوش دیده می شود که کار را برای استفاده افراد برای داشتن وسیله ای بهداشتی و تمیزتر مهیا ساخته است.

 

انواع جاروشارژی بوش

جاروشارژی دسته بلند بوشهمان‌ طور که از نام عنوان ما پیداست مدل های دسته بلند ازجمله جاروهای شارژی بوش می باشند که دارای پارویی برای جاروکشی سطوح می باشد که این انواع جاروشارژی دیگر جاروی شارژی کوچکی بر روی دسته خود ندارند تا به صورت مجزا کار کنند که این ویژگی در انتخاب افراد و بنا به نیاز آن ها کاملاً متفاوت است.

مدل های دسته بلند و دستی جاروشارژی بوشهمان‌ طور که از نام این محصول نیز پیداست این مدل علاوه بر دسته بلند برای جاروکشی، قسمتی جداشونده به نام جاروی دستی دارد که شما می‌توانید به آسانی آن را از بدنه جاروی خود جدا کنید و کار جاروکشیدن فضاهایی حتی روی میز، مبل، داخل خودرو یا طبقات موجود در خانه خود را انجام دهید، مانور آسان و تمیز کردن سریع با داشتن مدل های دستی در جاروکردن مکان هایی خاص می تواند برای مصرف کنندگان مهیا گردد.

جاروشارژی دستی بوشاین مدل از جاروهای شارژی که در تصویر نیز مشاهده می فرمایید تنها یک مدل دستی است که باز هم بر اساس نیاز افراد انتخاب می گردد. لازم به ذکر است که مدل های دستی جاروشارژی برای جارو کردن ماشین و کفی خودروها نیز به طول معمول طرفداران زیادی دارد چراکه جمع جور بودن و قابل شارژ بودنشان کار را بسیار آسان کرده است هرچند که برخی از افراد بنا به دلایلی ترجیح می دهند تا به جای مدل های دسته بلند یا ترکیبی تنها مدل های دستی را تهیه کنند.

اگر قصد خرید جاروشارژی بوش را برای منزل خود داشتید می توانید این محصول را از فروشگاه آنلاین 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش با گارانتی اصلی و ضمانت بهترین قیمت تهیه نمایید.

نکات مهم در استفاده از جاروشارژی

  • تنها شارژر مخصوص خود جاروشارژی بوش را برای شارژ مجدد دستگاه استفاده کنید چراکه تغییرات ولتاژی نه تنها در این دستگاه بلکه هر دستگاه دیگری را ممکن است تحت تأثیر قرار دهد و طول عمر کارایی آن را کم کند حتی اگر از بهترین مارک جاروشارژی استفاده کنید.
  • شاید این مورد را برای شارژ کردن بسیاری از دستگاه ها شنیده باشید که سعی کنید پس از خالی شدن کامل باتری آن ها را به شارژ بزنید و پس از کامل شدن کامل شارژ آن را از برق بکشید؛ به یاد داشته باشید که جاروهای شارژی نیز از این موضوع مستثنی نیستند.
  • حواستان به اجسام سوزنده و داغ همچون خاکستر زغال باشد چراکه قطعاً می دانید که این نوع از اجسام باعث لطمه به جاروی شما می شود و با کشیده شدن آن در جارو می تواند باعث آتش سوزی شود.
  • مدل های مختلف جاروشارژی بوش دارای برسی گردان در پارویی هستند که این امکان را به جارو می دهد تا موهای ریخته شده بر روی فرش و یا موکت را راحت تر جمع کند اما بهتر است هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید دقت داشته باشید تا پیچیدن مو یا هر عامل دیگر باعث توقف چرخش آن ها نشود چراکه این امر پس از روشن کردن دستگاه جاروشارژی شما باعث فشار آمدن به موتور چرخانده برس خواهد شد.

 

پرفروش‌ترین مدل جاروشارژی بوش

جاروشارژی بوش BCH6ATH25 یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین برندها می باشد چراکه همه برند بوش را به عنوان بهترین مارک جاروشارژی در دنیا می شناسند ، دلایل پرطرفدار بودن این مدل و تبدیل شدن آن به مدلی در صدر برترین‌ها کم نیست که به صورت خلاصه ویژگی ها و اولویت های آن را در اینجا برای شما توضیح خواهیم داد لازم به ذکر است که بالاترین تکنولوژی ها و فناوری های موجود در دنیا در BCH6ATH25 خلاصه شده است و به عنوان بهترین جاروشارژی 2020 شناخته می شود.

انعطاف بالا در زوایای مختلف:انعطاف بی نظیر و عالی این مدل از جاروشارژی بوش از مزیت های بسیار قدرتمند این مدل است چراکه علاوه بر آنکه دسته می تواند به هر زاویه ای در چرخش باشد، می تواند به صورت افقی به آسانی بر روی سطح زمین صاف قرار گیرد تا بدون نیاز به جابه‌جایی وسایل در منزل، همه مکان های نیازمند به جاروکشی را تمیز کنید.

باتری لیتیوم-یون در جاروشارژی بوش:همان‌طور که گفتیم جدیدترین نوع باتری قدرتمند در کل دنیا Lithium-Ion می باشد که این مدل از جاروشارژی بوش نیز دارای این باتری قابل شارژ می باشد که هم سریع شارژ می گردد و سالیان سال می تواند بدون کم شدن کیفیت روز اول برای شما کار کند شرکت بوش نیز به عنوان بهترین مارک جاروشارژی از این باتری در برخی از مدل های خود استفاده کرده است.

حرکت روان بر روی تمامی سطوح:این مدل علاوه بر آنکه به راحتی تمامی سطوح ازجمله فرش، سرامیک، پارکت و غیره را جاروکشی می کند به دلیل نوع طراحی آن‌قدر روان بر روی سطوح همانند موکت و یا فرش حرکت می کند که شما در هنگام جاروکشی خسته نخواهد کرد.

جمع آوری تمامی پرزها و موی حیوانات:از ویژگی های بسیار خاص این مدل که باعث شده به مدل پرطرفدار و پرفروش تبدیل گردد برسی فوق العاده است که در قسمت پاروی این جاروی شارژی بوش تعبیه شده است، فرچه قرمز و مشکی در ارتفاع های مختلف با دور چرخش بسیار بالا باعث می شود تمامی موهای موجود بر روی سطوح و درگیر با بافت فرش را بیرون بکشد و جاروکشی هرچه بدون نقص را برای شما فراهم سازد که این مدل را به مدل Pro Animal نیز معروف کرده است.

از دیگر ویژگی های این مدل از جاروشارژی بوش می توان به داشتن تنظیمات سرعت 3 مرحله و یک Turbo بر روی دسته آن، تکنولوژی Sensor Bagless بدون نیاز به پاکت جارو، Easy Clean جداسازی تمامی قطعات برای نظافت، توان 2400 وات، مکش بسیار بالا و قابل تنظیم، ظرفیت بالای مخزن زباله، میزان شارژ دهی یک ساعته و احساس نکردن وزن جارو در هنگام جاروکشی، اشاره نمود.

اگر به دنبال خرید انواع جاروشارژی بوش یا به زبان دیگر بهترین مارک جاروشارژی هستید می‌توانید ویژگی ها و قابلیت های ذکر شده فوق را با انتخابی مناسب در اختیار داشته باشید، فراموش نکنید که هیچ ماندگاری ای در دنیا بی علت نیست، این کمپانی نیز در تمامی محصولات خود ازجمله جاروهای شارژی آنقدر پیشرفت چشم گیر و قدرتمندی داشته است که به نوبه خود توانست دید افراد را نسبت به کلیت خرید انواع جاروشارژی تغییر دهد و با ارائه نسلی جدید صنعت تولید این محصول را دگرگون کند.

منبع: www.talab.org

hamid بازدید : 54 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

میگرن را چطور درمان کنیم؟

درمان میگرن

هدف از بهترین درمان میگرن در کلینیک سردرد دکتر اسفندیاری متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص سردرد در تهران از بین بردن علائم مرحله  حمله حاد میگرن و جلوگیری از تکرار مجدد حملات میگرن در آینده است .

به طور کلی درمان میگرن به دو نوع روش دارویی درمان میگرن و روش غیر دارویی درمان میگرن تقسیم می شود . بسیاری از داروها در درمان میگرن به کار می روند . درمان دارویی میگرن به دو دسته تقسیم می شود .

1 ) درمان دارویی مرحله حاد حمله میگرن که در آن شخص داروهای مسکن را موقع شروع حمله میگرن استفاده می کند تا سردرد قطع شود و حمله فرو کش کند

2 ) درمان دارویی پیشگیری کننده میگرن شامل داروهایی است که به صورت مرتب و معمولا روزانه مصرف می شوند تا از تعداد و شدت حمله های میگرن پیشگیری و آن ها را کم کند.

انتخاب درمان میگرن توسط متخصص سردرد بستگی به شدت و فرکانس حملات سردرد میگرنی در فرد دارد .

اگر تهوع و استفراغ هم همراه سردرد وجود داشته باشد باید به صورت جداگانه درمان شود تا نتیجه مطلوب بدست آید .

درمان مرحله حاد حمله میگرن 

مسکن ها وقتی بهترین اثر را در قطع سردرد میگرنی دارند که به محض شروع سردرد و اول حمله میگرن استفاده شوند در غیر این صورت داروهای خوراکی به علت کاهش جذب دستگاه گوارش در طی حمله حاد میگرن جذب نشده و جواب نمی دهند و شخص ناچار به استفاده از انواع دیگر داروها مثل نوع تزریقی دارو می شود

انواع مسکن ها

انواع مسکن های در دسترس و بدون نسخه یا با تجویز پزشک شامل : آسپیرین . بروفن . ادویل . ناپروکسن . دیکلوفناک و... است .

این مسکن ها اگر مدت زمان طولانی مصرف شوند می توانند سردرد های ریباند وابسته به مسکن(medication oversuse headache ) را ایجاد کنند و همچنین عوارض گوارش مثل خونریزی معده یا روده و یا زخم معده ایجاد کنند .مسکن ترکیبی مثل ترکیب کافئین آسپیرین و استامینفون که اکسدرین (exedrine )نام دارد می تواند در انواع خفیف تا  متوسط میگرن تاثیر گذار باشد .

تریپتانها

این دارو ها توسط متخصص مغز و اعصاب برای درمان مرحله حاد حمله میگرن تجویز می شوند مثل  سوما تریپتان و ریزاتریپتان (maxalt). این دسته دارویی راه های درد در مغز را بلاک می کند و باعث قطع سردرد میگرن می شوند . تریپتانها به اشکال مختلف قرص . اسپری و تزریقی وجود دارند . مصرف زیاد این دسته به علت نوسانات فشار خون و تغییرات قلبی و عروقی که ایجاد می کنند در افراد دارای مشکلات قلبی . سابقه سکته مغزی و سنین بالای 50 سال توصیه نمی شود .

ارگوتامین

دی هیدروارگوتامین به صورت اسپری بینی یا تزریقی موجود است . اثرات آن تقریبا مشابه با تریپتانها است بیشترین اثر را زمانی دارد که بلافاصله پس از شروع علائم میگرن خورده شود . مهم ترین عارضه جانبی آن  تشدید تهوع و استفراغ ناشی از میگرن است .

لازم به ذکر است که ارگوتامین را نباید هر روزه یا به عنوان پیشگیری از حملات میگرن استفاده کرد چرا که ممکن است منجر به ارگوتیسم شده و علائم مسمومیت دارویی ایجاد کند و همچنین سردرد های واکنشی به وجود آورد .

افراد با سابقه بیماری های قلبی عروقی . تنگی عروقی کرونر قلب . فشار خون بالا یا بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی یا کبدی باید از مصرف آن پرهیز کنند . 

Lasmiditan

داروی خوراکی جدید که برای درمان مرحله حاد حمله میگرن با و بدون اورا تایید گرفته است ولی متاسفانه در ایران وجود ندارد . این دارو به طور موثری درد و تهوع و حساسیت به نور و صدا را در حمله حاد میگرن از بین می برد .

این دارو نباید با الکل و سایر داروهای خواب آور استفاده شود

ترکیبات اپیوئیدی (مخدرها)

در بیمارانی که به دو دلیل قادر به مصرف بقیه انواع داروهای کاهنده درد مرحله حاد میگرن نیستند . ترکیبات مخدر مثل کدئین و انواع ترکیبی آن با مسکن ها مثل استامینوفن کدئین می تواند کمک کننده باشد . به علت ایجاد وابستگی که این ترکیبات در فرد ایجاد می کند حتی الامکان باید در مواردی که بقیه انواع داروهای مرحله حاد میگرن موثر نیستند و یا فرد قادر به استفاده از آنها نیست استفاده شوند و حتما باید توسط پزشک متخصص سردرد تجویز شوند .

داروهای ضد تهوع

اگر میگرن همراه با تهوع و استفراغ باشد مصرف داروهای ضد تهوع مثل کلرپرومازین متوکلوپراید می تواند موثر باشد . این دسته دارویی بهتر است  همراه با مسکن ها برای  کنترل بهتر علائم حاد میگرن استفاده شوند

دارو های پیشگیری کننده حمله میگرن

بهترین متخصص مغز واعصاب در تهران ممکن است برای پیشگیری از ایجاد حمله میگرنی داروهایی را تجویز کند، سوالی که مطرح می شود این است که میگرن چه موقع نیاز به درمانهای نگهدارنده و پیشگیری کننده دارد که به صورت روزانه توسط فرد استفاده شوند؟

پاسخ این است که هرگاه حمله میگرن بیشتر از هفته ای یک بار ایجاد شود و یا کمتر از این مقدار باشد اما حمله آنقدر شدید باشد که فرد را از فعالیتهای روزانه بازدارد و به درمانهای مسکن معمول پاسخ ندهد باید توسط پزشک متخصص سردرد داروهای پیشگیری کننده میگرن تجویز شود.

بعضی از دارو های پیشگیری کننده میگرن شامل موارد زیر است :

داروهای مهار کننده گیرنده بتا (بتا بلاکر) مثل پراپرونولول یا متوپرولول

داروهای ضد افسردگی 3 حلقه مثل آمی تریپتیلین، نورتریپتلین و داکسپین که عوارض جانبی خواب آلودگی و افزایش وزن و خشکی دهان و یبوست می دهد.

داروهای ضد تشنج مثل والپروات سدیم ، توپیرامات (TopoMax) که می تواند به کاهش حملات میگرن کمک کند ولی عوارض جانبی زیاد مثل سرگیجه، لرزش دست، ریزش مو، گزگز دست و پا، اختلالات حافظه و عوارض کبدی دارد.

داروهای مهارکننده کانال کلسیم مثل فلوناریزین

داروهای مهارکننده آنتی بادی CGRP

Aimovig یک داروی جدید از این گروه است. CGRP یک مونوکلونال آنتی بادی است که در هنگام حمله میگرن توسط پایانه های عصبی اطراف عروق مغز آزاد می شود و حمله میگرن را آغاز می کند، این دارو مانع آزاد شدن CGRP ودر نتیجه مانع شروع حمله میگرن می شود، متاسفانه این دارو بعلت هزینه بالایی که دارد هنوز در ایران موجود نیست.

تزریق بوتاکس

در صورتیکه فرد به داروهای معمول پیشگیری کننده میگرن پاسخ ندهد تزریق بوتاکس تخصصی میگرن توسط متخصص مغز و اعصاب توصیه می شود.

این دارو در 31 نقطه سر و گردن توسط متخصص مغز و اعصاب تزریق می شود و در واقع از آزاد شدن نوروترسمیترهای درد از پایانه های عصب اطراف عروق مغز جلوگیری می کند. تزریق بوتاکس تخصصی میگرن برای درمان میگرن مزمن مقاوم به درمان بزرگسالان توسط FDA تاییدیه دارد.(میگرن مزمن طبق تعریف میگرنی است که فرد بیشتر از 15 روز در ماه سردرد میگرنی داشته باشد که حدود 3 ماه طول کشیده باشد).

درمانهای غیر دارویی میگرن

وقتی که علائم حمله میگرن شروع شد سعی کنید به محل آرام و تاریکی بروید و چشمهایتان را ببندید. بهتر است بخوابید.

پک یخ را در که در حوله ای پیچیده اید روی پیشانی و پشت گردن بگذارید. بعضی بیماران به کیسه آب گرم پاسخ بهتری می دهند. هر دو را امتحان کنید وببنید کدامیک نتیجه بهتری می دهد.

تکنیک های ریلکسیشن را امتحان کنید.

بیوفیدبک و CBT (روشهای شناختی رفتاری) و مایندفولنس (Mindfulness) می توانند استرس و تنش را کاهش داده و در نتیجه موجب کاهش تعداد حمله های میگرن شوند.

خواب و غذای منظم داشته باشد.

خیلی زیاد یا خیلی کم نخوابید سعی کنید الگوی خواب منظم داشته باشید. ساعت مشخص به رختخواب بروید و ساعت مشخص از خواب بیدار شوید.

سعی کنید وعده های غذایی را مرتب و سر وقت بخورید و از افت قند خون جلوگیری کنید.

آب زیاد بنوشید.

روزانه 6 الی 8 لیوان آب در مبتلایان به میگرن برای کاهش سردرد های میگرن توصیه می شود.

دفترچه یادداشت روزانه میگرن تنظیم کنید

ساعت ها ، تعداد و شدت حمله های سردرد و میگرن  و تریگرها و عوامل محرک آن را یادداشت کنید و به پزشک متخصص سردرد خود نشان بدهید.این کار پزشک شما را در درمان مناسب تر میگرن کمک می کند.

به طور مرتب ورزش کنید

ورزش ایروبیک (هوازی ) تنش شما را کم می کند. اگر پزشک متخصص مغز و اعصاب شما موافق است ورزش های هوازی را که از آن لذت می برید مثل پیاده روی و شنا و دوچرخه سواری را در برنامه روزانه خود بگنجانید.ابتدا خود را به آهستگی گرم کنید و سپس ورزش را شروع کنید.

ورزش شدید و ناگهانی بدون آمادگی خود می تواند سردرد ایجاد کند.

ورزش منظم همچنان می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.چاقی یکی از عواملی مستعد کننده حمله های میگرن است.

بعضی ویتامین ها و مواد معدنی را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

مصرف گیاه Batterbur (بابا آدم کوهی ) و Feverfew به خصوص ترکیب آن ها می تواند در پیشگیری از حمله های میگرنی نقش داشته باشد.

ویتامین B2 (ریبوفلاوین) با دوز کافی 200-400 می تواند از تعداد حمله های میگرن بکاهد.

منیزیم با دوز کافی (500-600) و کوآنزیم کیو 10 (coQ10) می تواند در پیشگیری از میگرن کمک کننده باشد.

بهتر است همه این ها را با مشورت پزشک متخصص سردرد خود در کلینیک میگرن مصرف کنید.

 

 


hamid بازدید : 83 جمعه 23 اسفند 1398 نظرات (0)

 

مقایسه و راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش سری 8

اگر به دنبال جدیدترین و بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش هستید بدون شک ماشین لباسشویی بوش سری 8 جزو بالاترین مدل های بوش محسوب می شود که از جدیدترین تکنولوژی های روز د ر آن بکار گرفته شده است، اما قبل از خرید ماشین لباسشویی بوش سری 8 به این نکته دقت داشته باشید که آیا امکانات و برنامه های شستشوی بکار رفته در این سری 8 برای ما کاربرد دارد یا خیر؟


کاربرد داشتن یک مدل لباسشویی برای هر شخص حائز اهمیت می باشد چراکه شما بابت برنامه و یا تکنولوژی هزینه کرده اید، هزینه ای که شاید هیچ گاه برای شما کاربرد ندارد و از آن ها استفاده نمی کنید شما می توانید با یک هزینه کمتر محصولی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را پاسخ گو باشد، اما برای اینکه بتواند انتخاب درستی داشته باشید باید در ابتدا اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید بر اساس نیز و بودجه خود بهترین مدل را انتخاب کنید. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب مدل ماشین لباسشویی خود 3 مقاله را در این رابطه مطالعه نمایید تا در نهایت بتوانید بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید شاید برای خواندن این 3 مقاله بخواهید نهایتاً نیم ساعت وقت بگذارید اما مطمئن باشید که در نهایت می توانید انتخابی بهتر و هوشمندانه تری داشته باشد، در ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به «راهنمای خرید ماشین لباسشویی» را مطالعه نمایید بعد از آن مقاله «برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی» را بخوانید در این مقاله شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو آشنا می شوید و می دانید که هر برنامه چطور کار می کند و آیا شما به آن احتیاج دارید یا خیر و بعد از تهیه ماشین لباسشویی نیز می تواند به شما در انتخاب درست برنامه کمک کند و در آخر به شما پیشنهاد می کنیم «تکنولوژی های ماشین لباسشویی بوش» را نیز بخوانید تا بدانید که هر تکنولوژی چه امکانات و مزایایی را برای شما ایجاد می کند تا زمان انتخاب مدل بدانید بابت چه چیزی دارید هزینه می کنید و چه مزیتی را برای شما ایجاد می کند در این شرایط حتماً می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. ما در اینجا مدل های مختلف ماشین لباسشویی سری 8 را از بالاترین مدل تا پایین ترین مدل با یکدیگر مقایسه کرده ایم و تفاوت آنها را با یکدیگر نشان داده ایم تا شما بتوانید انتخابی راحت تر داشته باشید، دقت داشته باشید که تمام مدل ها در این سری از نظر موتور بدنه، کیفیت و طول عمر با یکدیگر برابر هستند تنها تفاوت در تکنولوژی های به کار رفته در آنها است پس دقت کنید که مبلغی که بابت یک تکنولوژی پرداخت می کنید آیا برای شما کاربردی است و ارزش این تفاوت قیمت را دارد یا خیر.

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32660IR با ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IRاگر به دنبال بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش سری 8 بارنگ سفید هستید مدل WAW32660IR با ظرفیت 9 کیلوگرم و خشک کن 1600 دور در دقیقه جدیدترین و بالاترین مدل سفید سری 8 محسوب می شود، این مدل ساخت کشور آلمان می باشد که دارای موتور Eco Silence Drive و بدنه سوپر سایلنت می باشد که این ماشین لباسشویی در زمان شستشو تنه 47 دسی بل صدا دارد و در زمان خشک کن که موتور با 1600 دور در دقیقه کار می کند صدای آن فقط به 73 دسی بل می رسد از طرف دیگر این مدل یکی از کم مصرف ترین مدل ها است که دارای برچسب انرژی +++A است و با استفاده از سیستم تنظیم آب اتوماتیک (ActiveWater) آب مصرفی را مدیریت می کند و باعث شده این مدل در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار گیرد. ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32660IR دارای جدیدترین تکنولوژی های روز می باشد که اگر بخواهیم به برخی از آنها اشاره کنیم می توانیم به سیستم تشخیص وزن لباس در این مدل اشاره کنیم که می تواند دقیقاً بر اساس وزن و جنس لباس شما شروع به آب گیری کند و این موضوع باعث می شود چه شما یک خانواده کم جمعیت و چه پرجمعیت باشید بتوانید از این ماشین لباسشویی استفاده کنید چراکه شما می توانید حتی یک پیراهن را برای شستن داخل آن بیندازید، یکی دیگر از تکنولوژی های بی نظیر در این مدل استفاده از تکنولوژی i-DOS می باشد که وظیفه تنظیم اتوماتیک مواد شوینده را بر عهده دارد که دارای دو مخزن برای مایع ماشین لباسشویی و نرم کنند است که شما می توانید هر دو مخزن را پرکنید و دستگاه هر بار بر اساس وزن لباس و جنس آن که توسط برنامه شستشو برای آن مشخص می کنید مقدار شوینده و نرم کننده را تنظیم می کند تا هم به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید و هم مواد شویند به مقدار لازم استفاده می شود و هیچ گاه مواد در لباس شما باقی نمی ماند تا باعث پوسیدگی آن شود، اگر از تکنولوژی و برنامه های شستشو و لکه بری آن می توانید استفاده کنید و با قیمت بالای ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32660IR مشکلی ندارید در خرید آن شک نکنید چراکه بهترین مدل را انتخاب کرده اید، اما اگر به دنبال مدلی لوکس تر و لاکچری تر با این مشخصات هستید سری هم به مقاله مقایسه انواع ماشین لباسشویی سری Home Professional بزنید، اما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از این ماشین لباسشویی بوش سری 8 به دست آورید بر روی اسم این مدل در بالا کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به محصول شوید.

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR با ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIRاگر به دنبال بالاترین مدل ماشین لباسشویی استیل بوش آلمان در سری 8 هستید مدل WAW3266XIR جدیدترین و بالاترین مدل در این سری محسوب می شود این مدل استیل WAW32660IR با همان مشخصات می باشد، یکی از زیباترین و ساده ترین مدل های ماشین لباسشویی بوش سری 8 که دارای جدیدترین تکنولوژی های روز می باشد اما بسیاری از افراد به دلیل استیل بودن این مدل از خرید آن پشیمان می شوند چراکه اثرانگشت خیلی زود بر روی استیل باقی می ماند و بدتر از آن تمیز نگه داشتن آن بسیار مشکل است اما باید بگوییم شرکت بوش برای حل این مشکل از تکنولوژی نانو استفاده کرده است که مانند یک لایه محافظ بر روی استیل قرار می گیرد که باعث می شود که دیگر اثر انگشت روی آن نماند، اگر بخواهیم واقع‌بینانه به آن نگاه کنیم نمی توانیم بگوییم که اصلاً اثر انگشت روی آن نمی ماند اما با استفاده از این تکنولوژی واقعاً اثر انگشت خیلی کمتر روی آن می ماند و کار نظافت آن را بسیار کمتر کرده است پس با خیال راحت می توانید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، این مدل با ظرفیت 9 کیلو و 1600 دور بالاترین ظرفیت را در بین ماشین های لباسشویی بوش دارد که به راحتی می توانید یک پتوی 2 نفره را داخل آن بیندازید، این مدل و مدل سفید آن یک در بالا در مورد آن صحبت کردیم دارای 14 برنامه شستشو و برنامه های لکه بری فوق العاده ای می باشد که می تواند بالاترین کیفیت شستشو را برای شما به ارمغان آورد به شرطی که از برنامه های شستشو و لکه بری آن به درستی استفاده کنید اگر می توانید از امکانات این دستگاه استفاده کنید و قیمت ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR برای شما بالا نیست در بهترین بودن آن شک نکنید اما برای دیدن عکس های بیشتر و مشخصات کامل این مدل می توانید بر روی نام این مدل در ابتدا کلیک کنید تا به صفحه این محصول وارد شوید؛ اما اگر به دنبال مدلی لوکس تر هستید مدل های Home Professional را هم نگاه کنید اما باز به جرئت می توانیم بگوییم WAW3266X بهترین ماشین لباسشویی استیل شرکت بوش است.

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28760IR با ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28760IRماشین لباسشویی بوش مدل WAW28760IR با ظرفیت 9 کیلوگرم یکی دیگر از بالاترین مدل ها در سری 8 محسوب می شود این مدل با رنگ سفید ساخت کشور المان می باشد که جزو جدیدترین بالاترین مدل های سری 8 با رنگ سفید محسوب می شود این مدل از نظر موتور، بدنه برنامه های شستشو، سیستم تشخیص وزن لباس و همه موارد دقیقا مشابه مدل WAW32660IR می باشد تنها با دو تفاوت یک از این تفاوت ها این است که مدلی قبلی دارای موتوری با قدرت 1600 دور در دقیقه در حالت خشک کن بود اما در این مدل دور خشک کن آن 1400 دور در دقیقه است که فقط در حالت خشک کن می تواند چند درصد لباس را برای شما خشک تر کند اما دقت داشته که همیشه نمی توانید از این دور موتور برای خشک کردن لباس ها استفاده کنید چراکه دور بالای خشک کن می تواند به لباس های حساس آسیب وارد کند و شما با انتخاب درست برنامه شستشو دور خشک کن محدود شده است و نمی توانید در همه برنامه های شستشو از 1600 دور استفاده کنید تا به لباس های شما لطمه ای وارد نشود، تفاوت دیگر در این مدل این است که در مدل بالا دارای سیستم i-Dos بود که وظیفه تنظیم مواد شویند را بر عهد داشت که در این مدل وجود ندارد اما بجای آن از تکنولوژی بسیار جالبی استفاده می کند به نام Active Oxygen که می تواند لباس های شما را بودن استفاده از مواد شوینده بشورد که برای این کار از ذرات فشرده اکسیژن فعال استفاده می کند که توسط خود دستگاه تولید می شود این ذرات می توانند جرم و باکتری ها را در دمای پایین آب نیز از بین ببرند، دقت داشته باشید که از برنامه Active Oxygen در ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32590 نمی توانید برای شستن لباس های چرب و یا خیلی کثیف استفاده کنید، اما برای شستن لباس هایی که پوشیده اید و کثیفی آن ها سطحی است و بیشتر بو گرفته مانند لباس ورزش، رو تختی لباس و یا لباس های مهمانی و از همه مهم تر لباس های نوزاد خود می توانید از این برنامه استفاده کنید، اکتیو اکسیژن یکی از بهداشتی ترین و ملایم ترین روشهای شستشو محسوب می شود پس اگر نوزاد و یا فردی در منزل دارید که دارای آلرژی و مریضی پوستی است این مدل بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود، احتمالاً انتخاب برای شما بین این دو مدل کمی سخت شد که بین سیستم Active Oxygen و i-Dos باید یکی را انتخاب کنید، اگر خانواده پرجمعیتی هستید و مدام لباس‌های چرک برای شستن دارید سیستم I-Dos را انتخاب کنید، اما اگر فرزند کوچی در خانه دارید و یا از آلرژی های پوستی رنج می برید و یا جزو افرادی هستید که دوست دارید لباس‌های خود را به صورت روزانه و تند تند می‌شورید بدون شک ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28760IR با ظرفیت 9 کیلوگرم را انتخاب کنید تا بدون استفاده از مواد شوینده لباس های خود را بشورید و عمر آن ها را بالا ببرید.

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW2876XIR با ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW2876XIRاگر از مدل بالا یعنی WAW28760IR خوشتان آمده اما به دنبال بدنه استیل هستید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW2876XIR همان مدل با بدنه استیل می باشد، همان طور که گفتیم این مدل با ظرفیت 9 کیلوگرم و دور خشک کن 1400 دور در دقیقه می باشد که 200 دور کمتر از WAW3266XIR مدل همتای خود است، این ماشین لباسشویی نیز دارای بدنه ضد لکه می باشد و دارای 14 برنامه شستشو به همراه برنامه های لکه بری (AntiStain) می باشد، در مورد سیستم Active Oxygen هم که در بالا به‌صورت کامل صحبت کردیم اما این دو مدل ازنظر ظاهر یک تفاوت کوچکی هم دارند که این تفاوت فقط در دیزاین در این دو مدل است به این صورت که دور درب ماشین لباسشویی بوش مدل WAW2876XIR از استیل براق استفاده شده است که زیبایی خاص به آن داده اما در مدل WAW3266XIR از رنگ نقره ای مات استفاده شده است که هر دو زیبایی خود را دارند فقط تنها چیزی که اینجا وجود دارد شاید استیل براق ظاهری شکیل تر به آن داده است اما ضعف آن این است که جای دست خیلی زود روی آن باقی می ماند و کمی تمیز نگه داشتن آن مشکل است اما در مدل مقابل از رنگ نقره ای استفاده شده که دیگر به هیچ عنوان اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند فکر می کنم بازهم کمی انتخاب برای شما مشکل شد، اما توجه داشته باشید که این دو مدل از بالاترین و پیشرفته ترین ماشین های لباسشویی شرکت بوش می باشد اگر باقیمت آن مشکلی ندارید مطمئن باشید که هر دو مدل جزو بهترین ها در دنیا محسوب می شوند اما یادتان باشد که اگر از برنامه و امکانات آن استفاده نمی کنید پول خود را دور ریخته اید چراکه می توانید مدل دیگری را با همین سخت افزار و کیفیت بودن این امکانات باقیمت بسیار کمتر تهیه کنید.

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3256XGC با ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGCاما اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی استیل با ظرفیت 9 کیلو 1600 دور با قیمت مناسب هستید می توانید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3256XGC را انتخاب کنید این مدل نیز ساخت کشور المان می باشد که دارای موتور Eco Silence Drive و با بدنه سوپرسایلنت می باشد که توانسته مانند مدل های بالا برچسب انرژی +++A را به خود اختصاص دهد و در زمان شستشو صدای آن تنها 48 دسی بل است و در حالت خشک کن زمانی که موتور با بالاترین سرعت خود یعنی 1600 دور در دقیقه کار می کند صدای آن تنها به 74 دسی بل می رسد، ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3256XGC نیز دارای 14 برنامه شستشو و برنامه های لکه بری است و دارای سیستم تشخیص وزن لباس نیز می باشد که برای تمام خانواده ها با هر جمعیتی مناسب است این مدل تنها دارای سیستم i-DOS که مربوط به تنظیم اتوماتیک مواد شوینده است را ندارد به همین دلیل شما می توانید آن را باقیمتی بسیار مناسب تر نسبت به دو مدل بالا تهیه کنید از نظر ظاهر نیز کاملاً شبیه به مدل WAW2876XIR است که بر روی درب آن از استیل استفاده شده است پس اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی بوش سری 8 با ظرفیت 9 کیلو 1600 دور باقیمت مناسب تر هستید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3256XGC می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد مانند قبل می توانید با کلیک کردن بر روی اسم این محصول در ابتدا وارد صفحه آن شوید و مشخصات آن را مطالعه کنید و با استفاده از امکان مقایسه آن را با دیگر مدل ها مقایسه کنید تا با اطمینان بیشتر اقدام به خرید این محصول نمایید. همان طور که می بینید امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در ماشین لباسشویی می تواند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشد پس بهتر است مدلی مناسب بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28590 با ظرفیت 9 کیلو EXCLUSIVE

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28590ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28590 ساخت کشور آلمان با ظرفیت 9 کیلوگرم و دور موتوری معادل 1400 دور در دقیقه در زمان خشک کن جزو مدل های EXCLUSIVE در سری 8 می باشد منظور از EXCLUSIVE این است که این ماشین لباسشویی برای مصرف داخلی آلمان تولیدشده است اما این تصور که برخی فکر می کنند مدل های اکسکلوسیو بوش دارای کیفیت بالاتری هستند کاملاً اشتباه می کنند و کیفیت آن ها مانند دیگر مدل های ماشین لباسشویی بوش سری 8 می باشد تنه تفاوت آن ها این است که نوشته های بر روی پنل به زبان آلمانی می باشد و این ممکن است تا حدودی کار شما را نیز مشکل کند به بدون توجه به اینکه این مدل EXCLUSIVE است مشخصات آن را بررسی کنید و بر اساس نیاز خود تصمیم بگیرید، ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28590 که با داشتن برچسب انرژی +++A و استفاده از تکنولوژی ActiveWater که برای مدیریت بهینه در مصرف آب است مانند مدل های بالا جزو کم مصرف ترین ماشین های لباسشویی در مقایسه با دیگر برندها می باشد، این ماشین لباسشویی با 14 برنامه شستشو به همراه برنامه های لکه بری از این لحاظ کامل می باشد و با به کارگیری سیستم تشخیص وزن لباس، سیستم تشخیص کف روی لباس می تواند برای تمام خانواده ها با هر جمعیتی مناسب باشد می توان گفت این مدل تنها سیستم تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده (i-Dos) و سیستم از بین برنده باکتری ها بدون مواد شوینده (Active Oxygen) را نداشته و پنل آن که با زبان آلمانی است، قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28590 به نسبت کارایی آن بسیار مناسب است، اما مشکل دیگر به جز پنل آلمانی که در مدل های EXCLUSIVE می باشد این است که این مدل دارای گارانتی بوش سرویس نمی باشد و شما فقط آن را با گارانتی های متفرقه می توانید تهیه کنید، اگر در مورد گارانتی اصلی بوش اطلاعات کافی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به گارانتی را در مجله ما حتماً بخوانید چراکه در این زمینه می تواند به شما کمک کند و با دیدی بازتر گارانتی محصول خود را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32590 با ظرفیت 9 کیلوگرم EXCLUSIVE

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32590اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش آلمان در سری 8 باقیمت مناسب تر هستید مدل WAW32590 با ظرفیت 9 کیلوگرم 1600 دور دارای بالاترین ظرفیت و دور موتور می باشد این دستگاه نیز مانند مدل قبلی جزو مدل های EXCLUSIVE می باشد که برای مصرف داخلی آلمان تولید می شود ماشین لباسشویی بوش EXCLUSIVE سری 8 مدل WAW32590 ازنظر ظرفیت و دور موتور دارای بالاترین ظرفیت و بالاترین دور موتور می باشد و حتی مصرف انرژی آن نیز مانند دیگر مدل های بوش دارای مصرف انرژی +++A می باشد، این مدل تنها چند تکنولوژی کمتر از دیگر مدل ها کمتر دارد اما خواب قیمت آن نیز به همان نسبت بسیار مناسب تر شده است. ما در این ماشین لباسشویی بوش سری 8 دیگر برنامه لکه بری (AntiStain)، سیستم تشخیص وزن لباس، سیستم تشخیص کف روی لباس، سیستم i-DOS که می توانست میزان مصرف مواد شوینده را تنظیم کند و یا Active Oxygen را نداریم که شاید این موارد خیلی برای شما کاربرد نداشته باشد و ترجیح دهید آن را باقیمتی مناسب تر برای منزل خود تهیه کنید، این مدل به جز این چند مورد از جدیدترین تکنولوژی ها، موتور Eco Silence Drive و بدنه Super Silence در آن بکار گرفته شده است و در کیفیت و خوب آن هیچ شکی نیست یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا کمی ساده تر اما باقیمتی بسیار مناسب تر را به شما پیشنهاد می کنیم. شما با کلیک کردن بر روی اسم این محصول در ابتدا وارد صفحه آن شوید و مشخصات فنی آن را با دقت بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید به یاد داشته باشید که همیشه آخرین مدل بهترین انتخاب برای ما محسوب نمی شود.

ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28462FG با ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28462FGیکی دیگر از ماشین های لباسشویی بوش سری 8 با ظرفیت 9 کیلوگرم و سرعت خشک کن 1400 دور در دقیقه با همان موتور Eco Silence Drive و بدنه ای که دارای عایق صوتی بسیار عالی است که در زمان شستشو صدای آن به 48 دسی بل می رسد و در زمان خشک کن که صدای آن فقط 72 دسی بل است، ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28462FG سری 8 با رنگ سفید که ساخت کشور آلمان است با داشتن سیستم تشخیص وزن لباس می تواند برای هر خانواده ای مناسب باشد چراکه شما می توانید آن را برای شستن حتی یک لباس روشن کنید، این مدل نیز مانند تمام ماشین های لباسشویی بوش دارای رتبه انرژی +++A می باشد و با استفاده از تکنولوژی Active Water در مصرف آب صرف جویی می کند، اما شرکت بوش با حذف تکنولوژی هایی مانند برنامه شستشوی Active Oxygen که می توانست لباس ها را بدون استفاده از مواد شویند بشورد، تکنولوژی i-DOS سیستم تنظیم مواد شویند به صورت خودکار، سیستم تشخیص کف روی لباس، برنامه های لکه بری (AntiStain)

 و شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده (Self Cleaning) توانسته ماشین لباسشویی بسیار باکیفیت اما با قیمت مناسب را در این سری تولید کند، شاید اگر کمی دقت کنیم تکنولوژی هایی که به کار ما نمی آمد حذف شده و ما می توانیم آن را با قیمتی بهتر تهیه کنیم درست است که تمام تکنولوژی هایی که تا اینجا در مورد آنها صحبت کرده ایم خوب است اما آیا شما به آنها احتیاج دارید و یا ظرفیت و طول عمر دستگاه برای شما اهمیت دارد پس قبل از انتخاب هر مدل خوب به همه آنها فکر کنید که آیا این ارزش این تفاوت قیمت را برای شما دارد یا خیر.

 ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR با ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW28640IRماشین لباسشویی بوش مدل WAW28640IR برخلاف تمام مدل های بالا که تا به اینجا در مورد آنها صحبت کردیم دارای ظرفیتی معادل 8 کیلوگرم می باشد، با دور خشک کن 1400 دور در دقیقه این لباسشویی 8 کیلویی جزو مدل های سری 8 ساخت کشور آلمان می باشد، این مدل با داشتن موتور Eco Silence Drive دارای برچسب انرژی +++A بوده و بکارگیری آن از یک بدنه سوپر سایلنت باعث شده میزان صدای آن در حالت شستشو 48 دسی بل و در حالت خشک کن 72 دسی بل باشد این مدل بالاترین مدل در میان ماشین های لباسشویی 8 کیلویی است، این مدل مانند مدل WAW32660IR که در مورد آن صحبت کردیم دارای تکنولوژی i-DOS می باشد که می تواند میزان مصرف مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده را بر اساس وزن و نوع لباس تنظیم کند علاوه بر آن ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28640IR دارای سیستم تشخیص وزن لباس نیز می باشد که می تواند وزن لباس را تشخیص داده تا بر اساس آن بتواند با استفاده از سیستم ActiveWater مقدار آب گیری دستگاه را تنظیم کند پس فرق نمی کند خانواده شما چند نفره است، از طرف دیگر با داشتن سیستم تشخیص کف بر روی لباس می تواند بعد از آب کشی لباس تشخیص دهد که آیا هنوز کف و مواد شوینده بر روی لباس باقی مانده است یا نه در صورت باقی ماندن کف ماشین دوباره شروع به آبکشی لباس می کند تا عاری از وجود کف در لباس ها شود، این مدل با داشتن 14 برنامه شستشو و برنامه های لکه بری همان‌ طور که می بینید بسیار کامل است باز به شما پیشنهاد می کنیم حتماً به صفحه محصول رفته و مشخصات آ« را با دقت بخوانید اگر قصد تهیه پیشرفته ترین و جدیدترین ماشین لباسشویی بوش سری 8 با ظرفیت 8 کیلو را دارید و قیمت آن اهمیت زیادی برای شما ندارد قطعاً بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW24540IR با ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW24540IRشرکت بوش ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW24540IR را با همان ظرفیت 8 کیلوگرم و همان ظاهر ولی امکانات کمتر در مقایسه با WAW28640IR اما با قیمت بسیار مناسب تر تولید کرده است که توانسته به یکی از پرفروش ترین مدل های 8 کیلویی در این سری تبدیل شود، ماشین لباسشویی بوش مدل WAW24540IR با ظرفیت 8 کیلوگرم و خشک کن 1200 دور در دقیقه ساخت کشور آلمان می باشد این ماشین لباسشویی با داشتن 14 برنامه شستشو، شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده (Self-cleaning)، شستشوی خودکار دیگ، تنظیم آب اتوماتیک (Active Water)، این مدل نیز مانند WAW28640IR دارای موتور Eco Silence Drive و بدنه سوپر سایلنت و مصرف انرژی +++A می باشد، این مدل به‌ جز سرعت دور موتور 3 تفاوت دیگر دارد که شرکت بوش با حذف این موارد توانسته قیمت آن را کاهش دهد در این مدل سیستم i-Dos تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده، سیستم تشخیص وزن لباس و سیستم تشخیص کف روی لباس حذف شده است و آن را به یک ماشین لباسشویی ساده اما با کیفیت و طول عمر بسیار بالا با قیمت بسیار مناسب تبدیل کرده است.

منبع: تکناز

 

hamid بازدید : 57 جمعه 23 اسفند 1398 نظرات (0)

در اینجا شما می توانید به قیمت ماشین لباسشویی بوش آلمان و ترکیه به همراه گارانتی اصلی  بوش در نمایندگی برای خرید لباسشویی دسترسی داشته باشید.


 

اگر در حال خواندن این مقاله هستید مطمئنا قصد خرید ماشین لباسشویی بوش برای منزل خود را دارید اما متاسفانه زمانی که به بازار مراجعه می کنید با قیمت های مختلف و گارانتی های گوناگون مواج می شوید که باعث سردرگمی شما می شود و شما نمی توانید یک خرید مطمئن و راحتی داشته باشید، به همین خاطر ما در اینجا سعی می کنیم نمایندگی بوش و گارانتی اصلی بوش را به شما معرفی کنیم، دقیقا یکی از مزیت های ماشین لباسشویی بوش در ایران این است که دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد که با نام بوش سرویس در حال فعالیت است به همین دلیل می تواند خیال شما را از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش آسوده باشد، اما اگر قصد رفتن به بازار برای خرید ماشین لباسشویی بوش را دارید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به فروشگاه های مختلف اطلاعات خود را تکمیل کنید تا به دنبال مدل مشخص لباسشویی بوش باشید و قیمت آن را در نمایندگی بدانید، تنها کافی است به نمایندگی بوش مراجعه کنید توضیحات و مشخصات فنی هر محصول را بررسی کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و با لیست قیمت ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی اطلاع داشته باشد البته شما می توانید به صورت مستقیم نیز از فروشگاه بوش سفارش خود را ثبت کنید برای این کار کافیست بر روی قیمت لباسشویی بوش کلیک کنید.

اما برای اینکه بهتر بتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و اطلاعات کاملی در مورد نمایندگی و گارانتی بوش به دست آورید به شما پیشنهاد می کنیم به مجله اینترنتی 20 بخر رفته در این مجله شما می توانید در قسمت اخبار بوش مقاله های مربوط به گارانتی اصلی  بوش در ایران و نمایندگی بوش را بخوانید در این دو مقاله می توانید مطمئن شوید که بوش سرویس نماینده رسمی بوش آلمان در ایران است در ضمن شما می توانید به آدرس و تلفن تمام فروشگاه های بوش در سرتاسر کشور دسترسی داشته باشد تا نزدیک ترین فروشگاه به محل سکونت خود را پیدا کنید اما از همه مهم تر شما می توانید در قسمت «اسرار خرید» خرید لوازم خانگی را انتخاب کنید در این قسمت مقاله های بسیار مهمی وجود دارد که می تواند کمک زیادی به شما باشد از راهنمای خرید ماشین لباسشویی گرفته تا مقایسه مدل های مخلتف لباسشویی بوش در هر سری به طور مثال در مقاله ای با نام  مقایسه انواع ماشین لباسشویی بوش سری 8 تمام مدل هایی که در این گروه قرار دارد از بالاترین مدل تا پایین ترین مدل مورد بررسی قرار گرفته تا دقیقا متوجه تفاوت هر مدل با یکدیگر شود و بهتر با مزایا و معایب آن آشنا شوید، اما بعد از آن توجه داشته باشید که عوامل مختلفی می تواند تاثیر زیادی در قیمت لباسشویی داشته باشد که ممکن است بسیاری از آنها کارایی زیادی برای شما نداشته باشد به همین خاطر از شما می خواهیم  خبری که در همین رابطه در خبرگزاری تبیان با نام قیمت ماشین لباسشویی بوش منتشر شده است مطالعه نمایید.

منبع: گسترش

 

 
hamid بازدید : 77 پنجشنبه 22 اسفند 1398 نظرات (0)

اگر قصد خرید غذاساز بوش را دارید ما در اینجا بهترین مدل های غذاساز بوش را به شما معرفی می کنیم و می توانید آن را با بهترین قیمت از نمایندگی بوش تهیه نمایید

بررسی غذاساز بوش مدل MUM57B224

غذاساز بوش مدل MUM57B224 یکی از محصولات سری 5 بوش است، این غذاساز بوش مشکی با قدرت 900 وات یکی از پرکاربردترین محصولات بوش می باشد، این غذاساز بوش کهساخت کشور اسلوونی می باشد تحت لیسانس بوش آلمان ساخته می شود که یکی از محصولات سری  Professional شرکت بوش می باشد یکی دیگر از تولیدات با کیفیت از معتبرترین تولید کنندگان لوازم خانگی است که با استاندارد جهانی تولید شده و سالیان زیاد است که این محصول پرفروش در سر تا سر دنیا مورد استقبال خریداران غذاساز قرار گرفته است، این مدل 900 وات با موتور قدرتمندش امکان مخلوط کردن خمیر های سنگین را فراهم می کند شما به راحتی و در مدت زمان کوتاه می توانید انواع کیک، شیرینی، بستنی، سس و دسرهای خوشمزه را با لوازم جانبی مدل MUM57B224 آماده کنید، وسایل جانبی و امکاناتی که این غذاساز چند منظوره بوش دارد، نیاز شما را به داشتن وسایل برقی تک دیگر کاهش می دهد غذاساز بوش مدل MUM57B224 ویژگی های بسیار فوق العاده ای دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم. این مدل از غذاساز در میان انواع دیگر موجود در بازار دارای قدرت ویژه و به قول خودمانی ریزه کاری های بسیاری است، مخلوط کن سه بعدی Multi-motion-Drive در مدل  MUM57B224نهایت لمس با کیفیت ترین مخلوط را به شما خواهد داد، این دستگاه دارای بازوی چندکاره با دنده های ویژه به همراه 3 تنظیم مختلف سرعت برای انتقال بهینه قدرت است که توانسته لقب حرفه ای را به این مدل پرفروش بدهد، دیگر لازم نیست نگران پاشیدن مواد به بیرون دستگاه باشید چراکه درپوش شفاف با دریچه ورودی مواد و شروع آرام در این مدل حرفه ای غذاساز، این مسئله را نیز برای شما حل کرده است.

نگهداری و استفاده آسان از این دستگاه حرفه ای بسیار آسان است و شما به راحتی می توانید یک آسیاب چندکاره کوچک، خردکن یکپارچه با 3 دیسک به همراه 5 عملکرد مختلف، ست شیرینی پزی حرفه ای (شامل، میله های همزن و انعطاف پذیر با لبه های سیلیکونی - میله های خمیرزن حرفه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع _ قلاب خمیرزنی با محافظ دنده) را در منزل خود داشته باشید و در واقع با قرار دادن این مدل از غذاساز در لیست خرید خود، یک تیر و چند نشان داشته باشید. غذاساز مدل MUM57B224 بوش دارای 7 تنظیم سرعت و عملکرد پالس است. در مورد حجم کاسه استیل این مدل باید بگوییم MUM57B224 دارای 3.9 لیتری ظرفیت است که به راحتی اماکن جای گیری 1.5 کیلوگرم خمیر یا 2 کیلوگرم مخلوط اسفنجی در آن وجود دارد. غذاساز سری 5 بوش دستگاهی با ایمنی بالا در برابر گرم شدن بیش از حد موتور است و سیستم ایمنی آن، از روشن شدن ناخواسته دستگاه به هر دلیلی جلو گیری می کند. در این غذاساز بوش دیگر لازم نیست نگران پخش بودن وسایل جانبی دستگاه خود باشید زیرا که یک کیف لوازم جانبی Accessory Bag به همراه این مدل است که شما می توانید همیشه تمامی وسایل را در آن قرار دهید. از دیگر مزایای این غذاساز 900 وات، بسیار کم‌صدا و کم لرزش بودن آن است. در این مدل به دلیل طراحی پایه های پلاستیکی مناسب در کف دستگاه، دیگر شاهد هیچ گونه لرزش و حرکت نخواهید بود. اگر شما به دنبال خرید یک غذاساز هستید، غذاساز بوش مدل MUM57B224 می تواند یکی از بهترین مدل ها در لیست خرید شما باشد. این مدل با قدرتی شکست ناپذیر و طراحی تحسین شده، دستگاهی قدرتمند در آشپزخانه شماست و قادراست به راحتی به رفع نیازهای افراد حرفه ای بپردازد.

بررسی مدل MUM54251

غذاساز بوش مدل MUM54251 در سری 5 و به رنگ سفید یکی از حرفه ای ترین تولیدات لوازم خانگی بوش است این غذاساز از سری 5 Styline با قدرت موتور 900 وات ساخت کشور اسلوونی و تحت لیسانس بوش آلمان تولید شده است. لوازم خانگی بوش بار دگر توانسته با این مدل قدرتمند کیفیت و قدرت خود را به رخ بکشد این ماشین آشپزخانه چند منظوره بوش با وجود داشتن موتوری پرقدرت، بسیار کم صدا و بدون لرزش است. با توجه به حجم بزرگ کاسه این دستگاه شما می توانید تا 3.9 لیتر که چیزی معادل 2 کیلوگرم است را در این غذاساز مخلوط کنید. از لوازم جانبی این غذاساز بوش می توان به این موارد اشاره کرد: درپوش شفاف با دریچه ورودی مواد، خردکن یکپارچه با 3 دیسک ضد زنگ (رنده دشت و ریز، دیسک های دو طرفه برش، خردکن، خردکن نگینی)، چرخ گوشت، قلاب خمیرزن و میله های همزن، آب مرکبات گیری، پارچ مخلوط کن و کیف لوازم جانبی است که شما می توانید در عکس این محصول و جدول جزییات آن ها را مشاهده کنید.

وجود ماشین آشپزخانه یا همان غذاساز بوش به طور شگفت انگیزی زمان تهیه هر شیرینی، کیک، دسر، بستنی و... را کم خواهد کرد و آسودگی استفاده از لوازم جانبی غذاساز بوش مدل MUM54251 به میزانی ساده است که هیچ گاه برای استفاده از آن سختی ای را حس نخواهید کرد. وقتی می گوییم غذاساز بوش، بدین منظور است که افراد از ساده ترین کارایی خود گرفته تا حرفه ای ترین کارها را می توانند با این مدل انجام دهند. کار با این دستگاه به دلیل وجود Easy Arm Lift بسیار آسان است زیرا که با فشار تنها یک کلید، حرکت آسان و قدرتمند این مدل آغاز خواهد شد در غذاساز همه کاره بوش MUM54251 به دلیل در دسترس بودن کاسه و فضای بزرگ آن می توانید به راحتی مواد را به مخلوط خود اضافه کنید یا از آن خارج نمایید.

این غذاساز سری 5 بوش دارای 7 سرعت و کلید پالس یا همان سرعت لحظه ای می باشد سیستم مخلوط کن 3 بعدی امکان مخلوط کردن در جهات مختلف را به منظور ایجاد مخلوطی یک دست مهیا می سازد، سیستم هوشمند ایمنی این دستگاه امنیت را برای شما تضمین می کند این سیستم از روشن شدن ناخواسته دستگاه به هر دلیلی جلوگیری می کند و ایمنی بسیار بالایی در برابر گرم شدن زیاد دستگاه از خود نشان می دهد، شما می توانید با طول عمر بسیار بالا از این غذاساز بوش حرفه ای سالیان طولانی در خانه خود استفاده کنید فضای کاملاً کافی کاسه در این دستگاه برای تهیه انواع مواد با حجم زیاد مناسب است. موتور قدرتمند، طراحی جمع و جور، تعداد لوازم جانبی زیاد و کاربردی به همراه کیف نگهداری آن ها، غذاساز بوش مدل MUM54251 را به یکی از پرفروش ترین و برترین مدل ها تبدیل کرده است این مدل با طراحی بسیار زیبا، جلوه آشپزخانه شما را دو چندان خواهد کرد. غذاساز سفید بوش با ترکیب زیبای نقره ای می تواند با ست های مختلف رنگی هماهنگ باشد شما عزیزان می توانید این محصول از لوازم خانگی بوش را با کارت گارانتی اصل درب منزل خود در هر نقطه از ایران با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

بررسی غذاساز بوش مدل MUMXX40G

غذاساز بوشمدل MUMXX40G یکیاز قدرتمندترین غذاسازها با قدرت 1600 وات از تولیدات لوازم خانگی بوش می باشد، این مدل در رنگ طوسی یا همان خاکستری گرانیتی با حداکثر قدرت، دوام، سرعت و عملکرد بی نقص تولید شده است، غذاساز بوش MaxxiMum از بهترین و با کیفیت ترین ماشین های آشپزخانه در بازار می باشد، غذاساز بوش مدل MUMXX40G  ساخت کشور اسلوونی و تحت لیسانس بوش آلمان می باشد این ماشین خانگی به عنوان غذاساز دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است که به طور خلاصه در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

حسگر هوشمند خمیر: شما حتی در هنگام کار با خمیرهای سنگین در مقادیر زیاد می توانید شاهد نتایج بی نقص و عالی باشید.

سنسور کنترل اتوماتیک: بدون نیاز به افزودن کره می توانید شاهد بهترین عملکرد یکنواخت در همزدن سفیده تخم مرغ و یا آماده کردن خامه باشید.

سیستم محافظت از دستگاه: سیستمی هوشمند در برابر گرم شدن بیش از حد دستگاه و جلوگیری کننده از فعال شدن ناخواسته موتو

سیستم مخلوط کن 3 بعدی و چرخش:مخلوط کردن سریع و کاملاً همگن مواد به واسطه سیستم چرخشی پیشرفته و حرفه ای در 3 بعد مختلف به صورت همزمان

بهترین و قدرتمندترین غذاساز بوش حرفه ای مدل MUMXX40G دارای همزنی انعطاف پذیر با سری سیلیکون برای تهیه خمیری نرم تر و سبک تر از همیشه است، علاوه بر این در میان انواع لوازم جانبی این ماشین خانگی همزن پرسرعت فلزی وجود دارد که با ارتفاع قابل تنظیم، ترکیباتی باکیفیت را مخلوط خواهد کرد، از دیگر ویژگی های این غذاساز پرفروش کاسه بزرگ 5.4 لیتری این دستگاه است که دست شما را در تهیه حجم های زیاد هر مخلوط باز می گذارد، مخلوط کن شیشه ای مقاوم در برابر گرما و سرما که برای تهیه انواع سوپ های داغ و جوشان یا اسموتی میوه های یخ زده مناسب است از دیگر لوازم همراه و بسیار کاربردی دیگر این دستگاه است. مسلماً با آنچه در مورد این مدل خواندید، متوجه این موضوع شده اید که خرید یک غذاساز بوش نیاز شما را به تهیه برخی از لوازم خانگی های دیگر از میان می برد، علاوه بر قابلیت های ذکر شده این مدل دارای خردکن یکپارچه با 4 دیسک با جنس استیل می باشد (دیسک های برش، خردکن، رنده و آسیاب) نیز از دیگر لوازم همراه این دستگاه است که در هر خانه ای بسیار کارآمد خواهد بود، نکته دیگر آن که غذاساز بوش مدل MUMXX40G با وجود داشتن قدرتمندترین موتور به دلیل داشتن پایه های ضد لرزش، هیچ گونه حرکت و ارزشی در حین عملکرد ندارد و شما عزیزان می توانید با در نظر گرفتن کیفیت بالا و طول عمر این دستگاه را با بهترین قیمت در لیست خرید خود قرار دهید.

منبع: هنر در خانه

 

 
hamid بازدید : 60 پنجشنبه 22 اسفند 1398 نظرات (0)

اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید ما نگاهی داریم بر ماشین ظرفشویی بوش، لباسشویی بوش، جاروبرقی و جاروشارژی بوش در فروشگاه اینترنتی 20 بخر

یکی از مواردی که باید در زمان خرید به آن خیلی دقت کنیم خرید لوازم خانگی مورد نیاز برای خانه و یا محل کارمان است معمولا بیشتر لوازم خانگی کارایی و قیمت بیشتری به نسبت دیگر وسایل منزل دارند به همین دلیل نیز بهتر است تا جای ممکن در مورد آن تحقیق کنیم تا درنهایت بتوانیم بهترین مدل‌های لوازم خانگی را بر اساس نیازمان با بهترین قیمت تهیه کنیم از همین رو انتخاب یک برند مناسب و باکیفیت می تواند انتخاب را برای ما آسان تر کند اما امروزه در میان برندهای بسیار زیادی که در بازار لوازم خانگی وجود دارد بهترین مارکی که می توانیم برای منزل و یا محل کار خود انتخاب کنیم تا از نظر کیفیت و طول عمر آن خیالمان آسوده باشد برند بوش است وسایلی مانند ماشین ظرفشویی، لباسشویی و یا یخچال، جاروبرقی، جاروشارژی جزو وسایل گران قیمت در خانه محسوب می شود به همین دلیل بهتر است که این چنین وسایلی که هر روز از آنها استفاده می کنیم را از بهترین مارک لوازم خانگی تهیه کنیم تا کیفیت و طول عمر بالایی برای ما داشته باشد از همین رو لوازم خانگی بوش یکی از بهترین برندها محسوب می شود. یکی از دلایلی که لوازم خانگی بوش بسیار پرطرفدار است کیفیت و طول عمر محصولات این شرکت است به همین خاطر برند بوش در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و جزو بهترین و پر طرفدارترین برندها در ایران به شمار می رود، این برند آلمانی که امروزه قدمت آن به بیش از 135 سال است از گذشته یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی در دنیا بشمار می رود که بدون شک زیبایی در طراحی و کیفیت محصولات این شرکت مورد تایید همه می باشد برند بوش با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز و توجه به نیازهای مصرف کننده طرفداران زیادی در صنعت لوازم خانگی دارد.

راهنمای خرید لوازم خانگی بوش:

لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی جزو پرمصرف ترین وسایل هر خانه ای محسوب می شوند که معمولا بیشترین مصرف را در هر خانه ای دارند این وسایل کارهای خانه را برای خانم ها بسیار آسان تر کرده است که خانم ها به کمک این وسایل می توانند کارهای منزل را بسیار سریع تر انجام دهند. اگر در زمان خرید این وسایل کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که برند بوش با داشتن کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی هستند هم طرفدار زیادی دارند در هنگام خرید این نوع از وسایل اگر ما بودجه بیشتری را در نظر بگیریم تا بتوانیم لوازم خانگی بوش را برای منزل خود تهیه کنیم این کار در حقیقت می تواند در بلند مدت نوعی پس انداز برای ما به حساب آید چراکه با خرید یک برند معتبر مانند لوازم خانگی بوش این وسایل هم می توانند طول عمر بسیار بالاتری را برای ما داشته باشند و هم در مدت زمانی که ما از این وسایل استفاده می کنیم احتیاج کمتری به سرویس دارند پس با خرید لوازم خانگی بوش می توانیم پس انداز داشته باشیم در اینجا ما قصد داریم چند محصول شرکت بوش را مورد بررسی قرار دهیم اما اگر قصد داشتید با دیگر محصولات این شرکت آشنا شوید و یا قصد خرید لوازم خانگی بوش را برای منزل و یا محل کار خود را داشتید می توانید از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی رسمی فروش لوازم خانگی بوش مراجعه کنید.

شرکت بوش در کنار برندهایی مانند آ.ا.گ و میله بهترین مارک در حوزه شستشو و نظافت در دنیا شناخته می شود که هر 3 برند متعلق به کشور آلمان هستند، چرا که کشور آلمان یکی از بهترین ها در صنعت شستشو و نظافت شناخته می شود به همین خاطر نیز بهترین برندهای دنیا را در این زمینه دارا می باشد، مقایسه این 3 برند در کنار یکدیگر کار درستی نیست چرا که هر 3 برند در نوع خود بهترین هستند اما در این میان برند بوش در کشور ایران بهترین گزینه برای خرید محسوب می شود چراکه این شرکت با داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش بوش سرویس می تواند خیال شما را از این بابت کاملا آسوده کند به همین دلیل نیز شما در هر خیابان فروشگاه های بوش را می بینید که فقط لوازم خانگی بوش را می فروشند اما کمتر فروشگاهی را پیدا می کنید که محصولات شرکت آ.ا.گ و میله را داشته باشند ‌به همین نسبت نیز شما برای پیدا کردن سرویس کار و قطعات به مشکل خواهید خورد پس به جرئت می توانیم بگوییم لوازم خانگی بوش در ایران بهترین انتخاب بشمار می رود.

انواع ماشین لباسشویی بوش

شرکت بوش همیشه با داشتن بهترین متخصصین و طراحان در این حوزه توانسته یکی از صاحبان تکنولوژی در این صنعت به شمار آید از همین رو نیز به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی در تمام دنیا شناخته می شود، شرکت بوش همیشه توانسته با بکارگیری به روزترین تکنولوژی های روز دنیا در ماشین لباسشویی بوش به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کند که در کنار آن مصرف بسیار پایین انرژی و طول عمر بالا از دیگر مزیت های لباسشویی بوش محسوب می شود اما دقت داشته باشید که شرکت بوش مدل های بسیار متنوعی دارد که از نظر تعداد برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در هر مدل بسیار متفاوت است که تاثیر زیادی بر قیمت ماشین لباسشویی بوش می گذارد به همین جهت به شما پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب تکنولوژی و برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی را در مجله اینترنتی 20 بخر بخوانید تا با اطلاعات کافی در این زمینه بتوانید بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را بنا بر بودجه و نیاز خود تهیه نمایید، در ادامه نیز به سری های مختلف شرکت بوش اشاره خواهیم کرد.

ماشین لباسشویی بوش سری 4

ماشین لباسشویی بوش سری 4 ظرفیتی معادل 7 کیلوگرم دارند که این حجم می تواند برای خانواده های کم‌جمعیت و متوسط کاملا مناسب باشد این سری که جزو پایین ترین سری های شرکت بوش محسوب می شود دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی است که به جرئت می توان گفت تمام برنامه های اصلی شستشو را دارا می باشد اما دلیل اینکه قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 4 بسیار مناسب است داشتن طراحی نسبتاً ساده است که از یک پنل مکانیک در آن استفاده شده است و شرکت بوش با حذف برخی از تکنولوژی های غیرضروری که شاید برای هرکسی کاربرد نداشته باشد سعی کرده قیمت آن را تا جای ممکن کاهش دهد کد ماشین لباسشویی بوش سری 4 با WAK شروع می‌شود، شما می توانید مدل های مختلف این سری را در نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر مشاهده نمایید.

ماشین لباسشویی بوش سری 6

انواع ماشین لباسشویی بوش سری 6 دارای ظرفیتی معادل 8 و 9 کیلوگرم هستند که این ظرفیت برای یک خانواده متوسط و پرجمعیت بسیار مناسب می باشد، مدل های این سری پیشرفته تر از سری قبلی هستند به همین میزان نیز قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 6 کمی بیشتر است اما وجود برنامه های شستشو و تکنولوژی های پیشرفته در این سری زمانی می تواند برای شما مفید باشد و کیفیت شستشوی بیشتری برای شما داشته باشد که شما بتوانید از برنامه های شستشو و امکانات آن استفاده کنید، شرکت بوش در این سری از یک پنل ترکیبی تاچ و مکانیک استفاده کرده است به این صورت که برنامه های شستشو در وسط پنل بر روی یک پیچ مکانیکی قرار دارد که با چرخواندن آن می توانید برنامه شستشو را تعیین کنید، اما در سمت راست از یک مانیتور بزرگ لمسی در آن استفاده شده است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو بر روی آن نشان داده می شود و تنظیمات مربوط به دور خشک کن در جه آب و هر آن جیزی که لازم داشته باشید را می تواند با استفاده از این صفحه لمسی برای دستگاه تعریف کنید، ماشین لباسشویی بوش سری 6 با کد WAT شروع می‌شود، بیشتر مدل های این سری در کشور ترکیه تحت لیسانس آلمان تولید می شود، اگر قصد دارید مدلی را در این سری تهیه نمایید ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مقایسه انواع ماشین لباسشویی بوش سری 6 را در محله اینترنتی 20 بخر مطالعه نمایید بدون شک این مقاله می تواند کمک زیادی در انتخابی بهتر به شما کند.

ماشین لباسشویی بوش سری 8

ماشین لباسشویی بوش سری 8 بالاترین سری شرکت بوش به‌حساب می آید مدل هایی که در این سری قرار دارد در کشور آلمان مونتاژ می شود که ظرفیتی معادل 8 و 9 کیلوگرم را دارا می باشند، این سری از نظر ظاهر شبیه به سری 6 است چراکه در این سری نیز شرکت بوش از یک پنل ترکیبی استفاده کرده است اما قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 کمی بیشتر است به این دلیل که از جدیدترین برنامه های شستشو و تکنولوژی های روز دنیا در آن استفاده شده است که می تواند بالاترین کیفیت شستشو را برای شما به ارمغان بیاورد به شرطی که شما از آنها استفاده کنید به همین خاطر حتما قبل از انتخاب با برنامه های شستشو و تکنولوژی های آن آشنا شوید تا اگر بیش از نیاز شماست و کاربرد زیادی برای شما ندارد می توانید مدلی را با قیمت مناسب تر برای منزل خود انتخاب کنید دقت داشته باشید که تمام مدل های شرکت بوش از پایین ترین مدل تا بالاترین مدل طول عمر و کیفیت شستشوی بسیار بالایی دارند تنها چیزی که می تواند کیفیت شستشو را بالا ببرد استفاده از امکانات و برنامه های شستشو است، لازم به ذکر است ماشین لباسشویی بوش سری 8 با کد WAW شروع می‌شود.

انواع ماشین ظرفشویی بوش

اما اگر قصد خرید بهترین مارک ماشین ظرفشویی را برای منزل خود را دارید بدون شک ماشین ظرفشویی بوش می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد چراکه برند بوش بالاترین کیفیت شستشو و پایین ترین مصرف انرژی در میان تمامی برندهای ظرفشویی دارا می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار بالا و مصرف پایین طول عمر بسیار بالایی دارد، همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم شرکت بوش یکی از پیشگامان و صاحبان تکنولوژی در صنعت شستشو و نظافت در دنیا می باشد از همین رو هر سال انواع ماشین ظرفشویی بوش در صدر لیست بهترین و پرفروش ترین های دنیا قرار دارد؛ در ادامه انواع ماشین ظرفشویی بوش را مورد بررسی قرار می دهیم که به سه دسته تقسیم می شود: ماشین ظرفشویی رومیزی بوش با ظرفیت 6 نفر که می تواند بهترین انتخاب برای خانواده‌های کم‌ جمعیت بحساب آید، ماشین ظرفشویی توکار بوش و یا مبله که می‌تواند گنجایشی معادل 12 تا 14 نفره داشته باشد. شرکت بوش محصولات خود را در سری های مختلف دسته بندی کرده است که هر سری خود چندین مدل را در زیرمجموعه خود جای می دهد؛ توجه داشته باشید که تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش ازنظر کیفیت شستشو و طول عمر تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند تنها موردی که باعث ایجاد تفاوت بین سری های مختلف می شود استفاده از تکنولوژی و برنامه های شستشوی مختلف می باشد که باعث ایجاد تفاوت قیمت در بین آنها می‌شود پس در زمان خرید ماشین ظرفشویی بسیار مهم است که اطلاعات کافی در مورد عملکرد برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن داشته باشید تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل را در انتخاب کنید، در صورت نیاز به مشاوره و یا خرید نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی رسمی فروش لوازم خانگی بوش مراجعه نمایید.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 جزو پرفروش ترین سرهای شرکت بوش می باشد که با داشتن کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب توانسته نظر طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جلب کند توجه داشته باشد که پایین بودن قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 4 دلیل بر پایین بودن کیفیت شستشو و یا طول عمر آن نیست شرکت بوش برای کاهش قیمت این سری سعی کرده برنامه های شستشو و تکنولوژی های غیرضروری را که برای همه کاربرد ندارد را از روش آن حذف کند تا قیمت ان را تا حد ممکن کاهش دهد و به جرئت می توانیم بگوییم ماشین ظرفشویی بوش سری 4 تمام برنامه های شستشو و تکنولوژی های مورد نیاز یک خانواده را دارا می باشد که می تواند بالاترین کیفیت شستشو را در اختیار شما قرار دهد. لازم به ذکر است که در ماشین ظرفشویی بوش سری 4 از یک پنل مکانیک استفاده شده است که بسیار زیبا و مقاوم است، شما می توانید برای دیدن مدل های مختلف این سری به نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر مراجعه کند.

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 پرطرفدارترین سری شرکت بوش محسوب می شود که برای خانواده هایی با قدرت خرید متوسط در نظر گرفته شده است مدل های مختلف در این سری ظرفیتی معادل 13 و 14 نفره می باشد که می تواند به صورت 2 سبد و یا 3 سبد باشد، شرکت بوش در این سری از ماشین ظرفشویی بوش از پنل تاچ استفاده کرده است که زیبایی آن را چند برابر کرده است علاوه بر آن این سری معمولا دارای 6 برنامه شستشو و 4 تا 6 برنامه ویژه دارند که بسیار تکمیل تر از سری قبلی محسوب می شود اما به شرطی که از امکانات آن استفاده کنید به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما سری به مجله اینترنتی 20 بخر بزنید و با نحوه عملکرد برنامه های شستشو آشنا شوید تا در صورت نیاز اقدام به خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 6 کنید در غیر این صورت مطمئن باشید که همان سری 4 نیز می تواند برای شما کافی باشد.

ماشین ظرفشویی بوش سری 8

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 آخرین و بالاترین سری شرکت بوش می باشد که از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در آن بکار گرفته شده است و می توان گفت این سری دارای کامل ترین برنامه های شستشو می باشند، از نظر طراحی نیز این سری با ظاهری کاملا متفاوت است که از یک پنل تاچ در آن استفاده شده که پنل آن در قسمت داخل و بالای درب می باشد که در زمان بسته بودن درب ماشین ظرفشویی بوش سرس 8 شما دیگر هیچ دکمه ای را نخواهید دید تنها چیزی که زمان بسته بودن درب ظرفشویی دیده می شود یک مانیتور بسیار باکیفیت است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو بر روی آن نشان داده می شود همین موضوع باعث شده است ظاهری بسیار مدرن و لاکچری به خود بگیرد، تمام مدل های موجود در این سری تنها در کشور آلمان مونتاژ می شود درست است که در نگاه اول قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 8 کمی بالاست اما زمانی که به کیفیت، برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در این سری دقت می کنید متوجه خواهید شد که قیمت آن در مقایسه با دیگر برندها بسیار مناسب است.

انواع جاروبرقی بوش

جاروبرقی یکی از وسیله های بسیار پرکاربرد در هر خانه ای محسوب می شود که نقش مهمی در نظافت هر خانه ای ایفا می کند تا جایی که نظافت خانه بدون استفاده از جاروبرقی یک کار دور از ذهن به نظر می رسد، به همین خاطر بسیاری از افراد در زمان خرید جاروبرقی همیشه به دنبال قوی ترین و بهترین مارک جاروبرقی هستند در این زمینه ما می توانیم از برندهایی مانند میله، آ.ا.گ، فیلیپس و لوازم خانگی بوش نام ببریم که در این میان جاروبرقی بوش با توجه به قیمت، طول عمر و قدرت مکش بسیار بالایی که دارد یکی از معتبرترین و بهترین مارک جاروبرقی در دنیا محسوب می‌شود و برتری آن نسبت به دیگر برندهایی که نام بردیم داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد علاوه بر تمام این ها جاروبرقی بوش در دسته قدرتمندترین و کم صداترین برندها قرار می‌گیرد به همین جهت نیز شرکت بوش توانسته قسمت بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهد. جاروبرقی بوش به دو دسته کلی تقسیم می‌شود جاروبرقی مخزن دار و جاروبرقی کیسه دار که هر دو نوع دارای به روزترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشند که می توان گفت هرکدام معایب و مزایای خود را دارند.

جاروبرقی های مخزن ‌دار بوش تخلیه ‌ای راحت ‌تر داشته و از نظر بهداشتی می تواند بهتر باشد اما از طرفی شما نیاز به تعویض مداوم پاکت خواهید داشت که این موضوع می تواند برای شما هزینه‌ بر باشد، اما در مقابل جاروبرقی مخزن دار بوش می تواند با فشرده‌ کردن گردوغبار حجم زیادی از گردوغبار را در مخزن خود جا دهد و مزیت دیگر آن این است که در زمان پر شدن مخزن زباله شما می‌توانید آن را به آسانی خالی کنید و یکی دیگر از مزایای این نوع جاروبرقی این است که دیگر لازم نیست هزینه ‌ای برای خرید پاکت جارو پرداخت کنید اما اگر شما و یا یکی از اعضای خانواده تان از آلرژی و بیماری های تنفسی رنج می برند به شما پیشنهاد می‌ کنیم از جاروبرقی های کیسه ‌دار استفاده کنند، اما در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید جاروبرقی بوش و یا هر برند دیگری را برای منزل و یا محل کار خود دارید می توانید برای مشاهده انواع جاروبرقی بوش به نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر مراجعه نمایید.

بهترین قیمت جاروبرقی بوش

اگر در میان برندهای مختلف جاروبرقی بوش را برای محل کار و یا منزل خود انتخاب کرده اید شما می ‌توانید مدلهای جاروبرقی بوش را با گارانتی اصلی بوش سرویس و یا سیهاوی با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی رسمی فروش لوازم خانگی بوش تهیه نمایید، اما اگر در انتخاب مدل جاروبرقی دچار مشکل شدید می‌توانید از 20 بخر کمک بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس بودجه و نیاز خود داشته باشید، فروشگاه اینترنتی 20 بخر به عنوان نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش با تخصص در کار خود سعی بر ارائه کامل ترین و بهترین خدمات را دارد.

انواع جاروشارژی بوش

امروزه جاروشارژی به یکی از پرکاربردترین وسایل در هر خانه ‌ای تبدیل شده است که می تواند جارو کردن و نظافت منزل بسیار آسان کند و همیشه در دسترس باشد؛ اما در میان برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد می توان گفت انواع جاروشارژی بوش با داشتن کیفیت بسیار بالا در طراحی، قدرت مکش و مدت زمان شارژ توانسته به عنوان پرفروش ترین و بهترین مارک جاروشارژی نه تنها در ایران بلکه در دنیا شناخته ‌شود. انواع جاروشارژی بوش را می توانیم به دو دسته کلی تقسیم کنیم جاروشارژی ایستاده یا همان عصایی و جاروشارژی های دستی که هر کدام مزیت های خود را دارند اما شرکت بوش با تلفیق این دو جارو در برخی از مدل های خود این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از آن هم به صورت دستی استفاده کنید و هم ایستاده یعنی شما می توانید با خرید یک جاروشارژی 2 نوع جارو را به خانه خود ببرید اما چیزی که در این برند بسیار مهم است استفاده شرکت بوش از یک باتری استاندارد با طول عمر بالاست که می تواند مدت زمان بسیار زیادی شارژ را در خود نگه دارد و مهم تر از همه اینکه لوازم خانگی بوش در ایران با داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش می تواند خیال شما را بابت سرویس و تأمین قطعات آسوده کند.

بهترین قیمت جاروشارژی بوش

اگر جاروشارژی بوش را به عنوان دستیار خود در منزل و یا محل کار انتخاب کرده اید می‌توانید انواع جاروشارژی بوش دستی و دسته بلند این برند را در فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش با گارانتی بوش سرویس و یا سیهاوی با ضمانت خرید بهترین قیمت تهیه نمایید، به دلیل اینکه 20 بخر یک فروشگاه تخصصی درزمینهٔ لوازم خانگی می باشد و به عنوان نمایندگی بوش می‌تواند انواع جاروشارژی بوش را بدون واسطه با مناسب ‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد و کامل ترین اطلاعات فنی را در اختیار شما عزیزان بگذارد.

منبع: میهن مارکت

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 3,604
  • بازدید کلی : 22,195